Potrzebujesz pomocy? (22) 308 93 95

Zawory Blow Off

Zawór zrzutowy/zawór nadmiarowy uwalnia ciśnienie z turbosprężarki, gdy przepustnica jest zamknięta. Turbosprężarka obraca się i nadal wytwarza ciśnienie po zwolnieniu pedału przyspieszenia. Powietrze nie ma wtedy dokąd uciec, a kiedy uderza w zamkniętą przepustnicę, turbosprężarka zostaje nagle zmuszona do zatrzymania się, co może spowodować uszkodzenie. Gdy zamontowany jest zawór spustowy, wykrywa on podciśnienie w rurze wlotowej i otwiera zawór. Dzięki temu powietrze z turbosprężarki może wydostać się przez zawór spustowy, zamiast uderzać w przepustnicę i hamować turbosprężarkę.

W silnikach wyposażonych w przepływomierze powietrza należy zastosować zawór recyrkulacyjny lub hybrydowy, tak aby uwolnione powietrze wracało do rury dolotowej pomiędzy przepływomierzem powietrza a turbosprężarką.

W samochodach wyposażonych w czujnik MAP (ciśnienia powietrza w kolektorze dolotowym) wszystkie typy zaworów zrzutowych działają dobrze.

Zaletą posiadania zaworu zrzutowego jest zwiększenie żywotności turbosprężarki i skrócenie czasu rozruchu turbosprężarki po zmianie biegu lub w innych sytuacjach, gdy na krótko zmniejszysz przepustnicę.

Filtry
Show Filters
Pozycja
Rozmiar
Nazwa produktu
Cena
Kolor
Ustaw kierunek malejący
Zobacz jako Siatka Lista
Produkty 1-12 z 22
12
24
36
  1. GFB, bezpiecznik turbo
    GFB Turbo Fuse zaprojektowano jako zabezpieczenie przed przypadkowym nadmiernym zwiększeniem mocy w pojazdach z turbodoładowaniem, co ma miejsce w połączeniu z istniejącym w samochodzie zaworem wydmuchowym/obejściowym. Dowiedz się więcej
  2. GFB, kontroler doładowania
    Dla tych, którzy chcą ręcznej kontroli doładowania, która nie: Trzyma się/trzepocze i daje niespójny poziom doładowania, jak często dają tanie zawory. Dowiedz się więcej
  3. 13123
    GFB, EX50 – Zewnętrzny zawór upustowy 50 mm
    Zaprojektowany, aby poradzić sobie z brutalnymi warunkami ekstremalnych temperatur spalin, EX50 charakteryzuje się nie tylko ogromną przepustowością, ale także kompaktowymi rozmiarami, nieporównywalnymi z konkurencją w przypadku wastegate 50 mm. Dowiedz się więcej
  4. GFB, EX44 – Zewnętrzny zawór upustowy 44 mm
    EX44 jest wyposażony w zawór 44 mm i jest standardowo wyposażony w zainstalowane sprężyny 15 psi (1 x sprężyna zewnętrzna 10 psi i 1 x sprężyna wewnętrzna 5 psi). Dowiedz się więcej
  5. GFB, EX38 – Zewnętrzny zawór upustowy 38 mm
    EX38 ma zawór 38 mm i jest standardowo wyposażony w sprężynę 10 psi. Dostępne są również dodatkowe sprężyny — stosując różne kombinacje sprężyn 5 psi, 7 psi i 10 psi, można uzyskać podstawowe ciśnienie doładowania wynoszące 5, 7, 10, 12, 15, 17 i 22 psi*. Dowiedz się więcej
  6. 141234
    Zawór przełączający GFB, dv+ TMS
    Co to jest TMS? System zarządzania turbosprężarką firmy GFB to termin, który stosujemy do naszych zaworów przełączających, które mają funkcje zaprojektowane specjalnie w celu redukcji opóźnienia turbodoładowania. Testy pokazują, że funkcje TMS mogą przywrócić maksymalne doładowanie silnika nawet o 30% szybciej niż fabryczny zawór przełączający podczas zmiany biegów*. Dowiedz się więcej
Strona
12
24
36
To Top
Help
Shop
Account
Wishlist
0 Cart