Product added to cart
TA T9451 DV+, DŹWIĘK ZAWORU WYDMUCHOWEGO!
Cena Promocyjna 920,96 zł Cena Katalogowa 979,74 zł
SKU
T9451
TA T9451 DV+, DŹWIĘK ZAWORU WYDMUCHOWEGO! jest do kupienia w przyrostach co 1
Wydajność VTA T9451 DV+, dźwięk zaworu wydmuchowego!
OCZEKUJĄCE NA CAŁYM ŚWIECIE PATENTY PCT
CHRONIONE PRZEZ CHINY PATENTY NA WZORY UŻYTKOWE; CN206054094U i 206129406
VTA to wydajny zawór wydmuchowy do pojazdów Audi, VW, Skoda i SEAT z fabrycznym elektronicznym zaworem przełączającym.
Jeśli chcesz, aby dźwięk towarzyszył Twojemu występowi (lub występowi wraz z dźwiękiem!), VTA firmy GFB zapewni właśnie to! Łącząc sprawdzone korzyści wydajnościowe naszego przełomowego DV+ z odpowietrzaniem atmosfery, VTA zapewnia agresywny dźwięk przedmuchu, lepszą reakcję przepustnicy i regenerację doładowania, a także doskonałe trzymanie doładowania i niezawodność w ekstremalnych warunkach.
VTA podziela udaną filozofię projektowania DV+:
„Zachowaj to, co działa, zastąp to, co nie”
Oznacza to, że zachowujemy sterowanie ECU i elektromagnes z fabrycznego przełącznika, aby zapewnić najszybszy możliwy czas reakcji, bez dodatkowych i niepotrzebnych kosztów wymiany elektromagnesu, jak ma to miejsce w przypadku niektórych marek.
Słabym elementem fabrycznego rozdzielacza zawsze był plastikowy mechanizm zaworowy – to właśnie tę część wymieniamy. VTA zawiera komponenty kęsów obrabiane CNC, które wytrzymują całe życie, a także zmieniamy metodę działania zaworu w celu uzyskania lepszej wydajności. Fabryczny zawór przełączający może pracować tylko w dwóch stanach – otwartym i zamkniętym. Kiedy otwiera się całkowicie przy niskim doładowaniu lub podczas częściowego uniesienia przepustnicy w połowie zakrętu, powoduje to zwiększone opóźnienie i zauważalnie nieliniowe przejście doładowania.
Firma GFB była pionierem w stosowaniu „operacji pilotażowej” w DV+, która polega na zmianie przeznaczenia fabrycznego elektromagnesu do kontrolowania ciśnienia za tłokiem, a nie do samego tłoka. Dzięki temu skok elektromagnesu może być znacznie krótszy, co przyspiesza czas reakcji i zwiększa siłę uruchamiającą. Co ważniejsze, umożliwia stopniowe otwieranie i zamykanie tłoka w odpowiedzi na wielkość występującego ciśnienia doładowania, co wygładza przejścia doładowania i zmniejsza opóźnienie spowodowane przez fabryczny zawór przełączający.
To właśnie ta filozofia projektowania sprawia, że VTA jest nie tylko najskuteczniejszym rozwiązaniem z zaworem wydmuchowym, ale także najlepszą wartością na rynku.
Kluczowe cechy:
- Technologia TMS zapewniająca szybsze przywracanie doładowania podczas zmiany biegów i modulacji przepustnicy
- Poprawiona zdolność utrzymywania doładowania
- Odpowietrzanie atmosfery w celu uzyskania dźwięku przedmuchu
- Zachowuje kontrolę ECU
- Proste, bezpośrednio przykręcane zestawy zawierają wszystko, czego potrzebujesz do zainstalowania
- Wyprodukowano w Australii zgodnie z normą ISO 9001
VTA czy DV+?
Zależy czy chcesz mieć dźwięk czy nie. Obydwa zawory są zbudowane z materiałów tej samej jakości i mechanizmu zaworu oraz oferują te same korzyści w zakresie wydajności i niezawodności. Jednakże VTA odprowadza dźwięk do atmosfery, podczas gdy DV+ recyrkuluje powietrze, aby zapewnić ciszę.
Dlaczego warto wybrać VTA zamiast „przekładki BOV”?
„Podkładki BOV” są tanie i wydają dźwięk. Ale to jest to. Wszystkie nieodłączne problemy z wydajnością i niezawodnością, które występują w przypadku fabrycznego zaworu przełączającego, pozostają, ponieważ element dystansowy w żaden sposób nie zmienia zaworu przełączającego. VTA poprawia działanie zaworu przełączającego pod względem dźwięku ORAZ wydajności.
Dlaczego warto wybrać VTA zamiast zestawu zawierającego elektromagnes?
Ponieważ wymiana fabrycznego elektromagnesu nie wiąże się z żadną korzyścią w zakresie wydajności, a jedynie znacznie wyższą ceną! Jeśli VTA z fabrycznym elektromagnesem może otworzyć się w ciągu kilku setnych sekundy, po co płacić więcej, niż jest to konieczne?
VTA T9451 (wyposażenie obejmuje Mk5 i M6 GTI i podobne)
Montowane w autach | AUDI 8P (2003-2013) 2.0TFSI 8P7 147kw Silnik benzynowy FWD Cabrio 04.08-05.13 |
---|
Napisz własną recenzję