Product added to cart
Przewody dolotowe Porsche 911 Turbo (992)
Cena Promocyjna 2 386,97 zł Cena Katalogowa 2 539,34 zł
SKU
do88-kit212ST-TT-66
Pierwszy na świecie model dostosowanych węży dolotowych do Porsche 992 Turbo!
Zobacz wszystkie specyfikacjePrzewody dolotowe Porsche 911 Turbo (992) jest do kupienia w przyrostach co 1
Pierwszy na świecie model dostosowanych węży dolotowych do Porsche 992 Turbo!
Tło
Układ dolotowy w Porsche 992 został całkowicie zmieniony w porównaniu z poprzednimi wersjami. Ma zupełnie inny układ, ale zasada jest oczywiście ta sama. Jak zawsze – jak najwięcej zimnego powietrza przynosi efekt i podnosi komfort jazdy za kierownicą.
Kluczowe liczby
— więcej powietrza do silnika, mniejsze przeciwciśnienie i lepszy przepływ powietrza!
- Przepływ powietrza przy spadku ciśnienia 0,175 bar / 2,54 psi: 775 CFM (667 CFM), 16% więcej! Patrz diagram pod zdjęciami produktów.
- Węże dopływowe 3D o dowolnym kształcie wykonane z najlepszego silikonu.
- Adaptery wlotów turbosprężarki obrabiane CNC.
- Pasuje do skrzynki filtra powietrza OE lub do88 (66 mm).
Rozważania
Wydajność silnika z turbodoładowaniem zależy bezpośrednio od temperatury powietrza wlotowego (IAT) i przeciwciśnienia w układzie. Kluczowym aspektem, choć często pomijanym, jest zapewnienie wystarczającego przepływu powietrza przed sprężarką, aby uniknąć skoków ciśnienia. Mniejsze podciśnienie i chłodniejsze powietrze umożliwiają turbosprężarce wytworzenie większej masy, co ostatecznie oznacza więcej powietrza dolotowego – podsumowując, oznacza to zauważalny wzrost mocy. Dzięki dobremu systemowi indukcyjnemu można uzyskać wspaniałe zwycięstwa w zakresie mocy! Przez lata naszej pracy w tej branży, niezliczone godziny na ocenę i rozwój, zaobserwowaliśmy spójne powiązanie pomiędzy IAT, wystarczającym przepływem powietrza do sprężarki i wpływem, jaki ma to na moc wyjściową. Porsche 911 z podwójną turbosprężarką i ogromnym potencjałem tuningowym zawsze błaga o więcej powietrza. Tak zawsze było w przypadku 911 – i nadal tak jest!
do88 węże dolotowe turbo
Rozpoczęliśmy prace od zeskanowania 3D całego wyznaczonego obszaru w samochodzie. Pozwoliło nam to na rozsądną pracę z produktami w naszym środowisku CAD przy użyciu SolidWorks. Cały system filtrów powietrza jest zoptymalizowany pod kątem przepływu powietrza, a promienie i kąty są wielokrotnie przerabiane, aby osiągnąć najlepszy wynik! Gotowy produkt jest weryfikowany zarówno za pomocą komputerowej dynamiki przepływu (CFD), jak i naszego laboratorium przepływowego Superflow SF1020. Dokładamy wszelkich starań, aby zapewnić Państwu jako klientowi prawdziwe i wiarygodne dane.
Zestaw zawiera węże z teksturowanym czarnym wykończeniem, obrabiane CNC adaptery do turbosprężarek i najwyższej jakości czarne opaski zaciskowe do węży. Węże przystosowane są do skrzynek filtrów powietrza OE lub systemu filtrów powietrza do88 z przyłączami 66 mm.
Należy pamiętać, że te węże stanowią dobre ulepszenie. Uważamy je za solidny pierwszy krok w kierunku udoskonalenia Twojego Porsche 911. Chcielibyśmy jednak podkreślić fakt, że najlepszy efekt osiąga się, gdy te przewody są używane w połączeniu z systemem filtra powietrza do88. Dzięki tej aktualizacji wszystkie ograniczenia przed wlotem turbosprężarki zostaną wyeliminowane, a turbosprężarki będą mogły osiągnąć swój pełny potencjał!
Tło
Układ dolotowy w Porsche 992 został całkowicie zmieniony w porównaniu z poprzednimi wersjami. Ma zupełnie inny układ, ale zasada jest oczywiście ta sama. Jak zawsze – jak najwięcej zimnego powietrza przynosi efekt i podnosi komfort jazdy za kierownicą.
Kluczowe liczby
— więcej powietrza do silnika, mniejsze przeciwciśnienie i lepszy przepływ powietrza!
- Przepływ powietrza przy spadku ciśnienia 0,175 bar / 2,54 psi: 775 CFM (667 CFM), 16% więcej! Patrz diagram pod zdjęciami produktów.
- Węże dopływowe 3D o dowolnym kształcie wykonane z najlepszego silikonu.
- Adaptery wlotów turbosprężarki obrabiane CNC.
- Pasuje do skrzynki filtra powietrza OE lub do88 (66 mm).
Rozważania
Wydajność silnika z turbodoładowaniem zależy bezpośrednio od temperatury powietrza wlotowego (IAT) i przeciwciśnienia w układzie. Kluczowym aspektem, choć często pomijanym, jest zapewnienie wystarczającego przepływu powietrza przed sprężarką, aby uniknąć skoków ciśnienia. Mniejsze podciśnienie i chłodniejsze powietrze umożliwiają turbosprężarce wytworzenie większej masy, co ostatecznie oznacza więcej powietrza dolotowego – podsumowując, oznacza to zauważalny wzrost mocy. Dzięki dobremu systemowi indukcyjnemu można uzyskać wspaniałe zwycięstwa w zakresie mocy! Przez lata naszej pracy w tej branży, niezliczone godziny na ocenę i rozwój, zaobserwowaliśmy spójne powiązanie pomiędzy IAT, wystarczającym przepływem powietrza do sprężarki i wpływem, jaki ma to na moc wyjściową. Porsche 911 z podwójną turbosprężarką i ogromnym potencjałem tuningowym zawsze błaga o więcej powietrza. Tak zawsze było w przypadku 911 – i nadal tak jest!
do88 węże dolotowe turbo
Rozpoczęliśmy prace od zeskanowania 3D całego wyznaczonego obszaru w samochodzie. Pozwoliło nam to na rozsądną pracę z produktami w naszym środowisku CAD przy użyciu SolidWorks. Cały system filtrów powietrza jest zoptymalizowany pod kątem przepływu powietrza, a promienie i kąty są wielokrotnie przerabiane, aby osiągnąć najlepszy wynik! Gotowy produkt jest weryfikowany zarówno za pomocą komputerowej dynamiki przepływu (CFD), jak i naszego laboratorium przepływowego Superflow SF1020. Dokładamy wszelkich starań, aby zapewnić Państwu jako klientowi prawdziwe i wiarygodne dane.
Zestaw zawiera węże z teksturowanym czarnym wykończeniem, obrabiane CNC adaptery do turbosprężarek i najwyższej jakości czarne opaski zaciskowe do węży. Węże przystosowane są do skrzynek filtrów powietrza OE lub systemu filtrów powietrza do88 z przyłączami 66 mm.
Należy pamiętać, że te węże stanowią dobre ulepszenie. Uważamy je za solidny pierwszy krok w kierunku udoskonalenia Twojego Porsche 911. Chcielibyśmy jednak podkreślić fakt, że najlepszy efekt osiąga się, gdy te przewody są używane w połączeniu z systemem filtra powietrza do88. Dzięki tej aktualizacji wszystkie ograniczenia przed wlotem turbosprężarki zostaną wyeliminowane, a turbosprężarki będą mogły osiągnąć swój pełny potencjał!
Montowane w autach | Porsche 911 (992) |
---|---|
Numery OE | 992145584B |
Napisz własną recenzję