Potrzebujesz pomocy? (22) 308 93 95

Zestaw Intercooler BigPack Porsche 911 Turbo (992)

Cena Promocyjna 22 178,28 zł Cena Katalogowa 23 593,92 zł
SKU
BIG-310-T
Kompletne rozwiązanie chłodzenia powietrza doładowującego dla Porsche 911 (992) Turbo / Turbo S Bigpack – chłodnice międzystopniowe i rury doładowujące sprzedawane jako komplet!
Zobacz wszystkie specyfikacje
Zestaw Intercooler BigPack Porsche 911 Turbo (992) jest do kupienia w przyrostach co 1
Intercooler do Porsche 911 Turbo (992) Poprzednie Intercooler do Porsche 911 Turbo (992)

Kompletne rozwiązanie chłodzenia powietrza doładowującego dla Porsche 911 (992) Turbo / Turbo S
Bigpack – chłodnice międzystopniowe i rury doładowujące sprzedawane jako komplet!


Oprócz naszego zestawu intercoolera oferujemy również różne inne produkty do Porsche 992. W tym dużym pakiecie oprócz samych intercoolerów dajemy Ci nasze rury intercoolera i węże silikonowe zapewniające lepszy przepływ powietrza, który będzie trwał przez długi czas!

Jeśli nas o to zapytasz, jest to tak dobre, jak tylko możesz stworzyć zestaw intercoolera dla tej platformy. W naszym dążeniu do maksymalnej wydajności w dowolnej sekcji systemu nie pozostawiono żadnej skały bez zmian. Punktem wyjścia są rdzenie renomowanej firmy Garrett Motorsport, są one niesamowicie dobrze wykonane z cienkimi i ułożonymi w stos żeberkami, dokładnie według naszej specyfikacji w zakresie ważenia chłodzenia i przepływu powietrza. Zbiorniki końcowe są wykonane z cienkiego odlewu aluminiowego, aby utrzymać niską wagę i nadal wykorzystywać przepływ powietrza. Aby pomieścić grubszy rdzeń, prowadnice powietrza wymieniamy na kanały węglowe wykonane z najlepszej jakości! Aby usunąć wąskie gardła w całym układzie, złącza intercoolera są powiększone i wyposażone w silikonowe węże do88 z miękkimi, szerokimi zagięciami. Podczas tego rozwoju nie poczyniliśmy żadnych poświęceń ani kompromisów – oto rezultaty!

Kluczowe dane (w porównaniu do OE):
- Niższa temperatura powietrza na wlocie w tych samych warunkach: 36°C / 96,8 F (48°C / 118,4 F). 12°C / (21,6 F) niżej.
- Więcej powietrza do silnika, mniejsze przeciwciśnienie i lepszy przepływ powietrza!
- Przepływ powietrza przy spadku ciśnienia 0,125 bar / 1,81 psi: 799 CFM (740 CFM), 8% więcej!
- Rdzenie Bar&Plate o dużej gęstości, przeznaczone do sportów motorowych, firmy Garrett.
- Trójwymiarowe, odlewane zbiorniki końcowe o dowolnym kształcie.
- Specjalnie zaprojektowane prowadnice powietrza otoczenia z włókna węglowego.
- Korki metamfetaminy na zbiorniku wylotowym intercoolera (2x 1/8 NPT).
- Kompletny zestaw rur załadowczych zawierający rury malowane proszkowo, węże silikonowe odporne na wysokie temperatury i najwyższej jakości opaski zaciskowe.

Tło:
Wcześniejsze wersje Porsche 911 mają chłodnice międzystopniowe wewnątrz każdego tylnego błotnika, a trójnik łączy je obie, zanim powietrze doładowujące dotrze do kolektora dolotowego. Model 992 ma zupełnie inną konfigurację. Chłodnica powietrza doładowującego i trójnik są teraz połączone w jednostkę umieszczoną pod tylnym błotnikiem. Powietrze z otoczenia jest tłoczone kanałami z tylnej szyby do czerpaka na pokrywie pokładu i dalej przez rdzeń intercoolera w celu zapewnienia optymalnego przenoszenia ciepła. Patrząc na konstrukcję z boku, taka konfiguracja naprawdę ma większy sens, ale jest też bardziej wymagająca dla nas, producenta wydajnościowego chłodzenia. Aby móc zmieścić rdzeń o większej objętości i powierzchni, musieliśmy opracować nowe kanały węglowe, aby umożliwić zwiększenie grubości. Jesteśmy bardzo szczęśliwi, że dzięki temu produktowi przenieśliśmy naszą produkcję węgla na wyższy poziom – wyposażenie i wykończenie godne ikony takiej jak 911!

Rdzenie od Garretta:
Rdzenie to Bar&Plate, wyprodukowane przez renomowaną firmę Garrett Motorsport. Szczerze mówiąc, są tak dobre, jak tylko mogą. Cienkie i ułożone w stos żeberka chłodzące dają gęstą konstrukcję, zapewniając bardzo wydajne przenoszenie ciepła. Rdzeń ma średnicę 105 mm (4 cale) i jest dokładnie tak gruby, jak tylko można go wykonać do tego zastosowania. Powietrze jest rozprowadzane po całym rdzeniu poprzez odlewane zbiorniki końcowe o dowolnym kształcie. Zaprojektowanie ich było znaczącym przedsięwzięciem, które wielokrotnie obejmowało skanowanie 3D, analizę CFD i drukowanie 3D, aż do uzyskania gotowego prototypu. Zdecydowaliśmy się, jak zwykle, na odlewane zbiorniki końcowe, ponieważ pozwalają one uzyskać kształty, których obróbka CNC nie jest w stanie odtworzyć, a dla nas funkcjonalność zawsze zwycięża formę. Maksymalny przepływ powietrza zastępuje współczynnik blingowania! Zbiorniki są wykonane z obrobionymi przyłączami 70 mm (2,75”), aby umożliwić wysoką wydajność. Aby sparować z większymi połączeniami, oferujemy również węże silikonowe. Obydwa rdzenie są połączone centralnym zbiornikiem wylotowym w stronę kolektora wlotowego, wykorzystującym połączenia maszynowe i korki metamfetaminy.

Prowadnice powietrza otoczenia wykonane z węgla:
Prowadnice powietrza są wykonane z infuzowanego próżniowo, prepregowanego węgla, a wszystkie elementy są wyposażone w rowki mocujące dla kanałów powietrznych, podobnie jak bity OE. Choć kształty są skomplikowane, nadal gwarantujemy idealne dopasowanie! Są wyposażone w odpowiednie gumowe uszczelki tam, gdzie jest to potrzebne, aby zapobiec ucieczce powietrza chłodzącego przez rdzeń.

Rury aluminiowe:
w dużym opakowaniu znajdują się również rury ładujące do88 – charakterystyczne ulepszenie, które zastępuje węże OE. Wykonane z giętych na trzpieniu rur aluminiowych o średnicy 63 mm (2,5”), wykończonych gustowną, satynową czarną powłoką proszkową, zapewniają lepszy przepływ powietrza i trwałość w miarę upływu czasu. W zestawie z rurami znajdują się cztery węże silikonowe, z których węże wylotowe turbosprężarki są wykonane ze stali odpornej na wysokie temperatury. materiał przystosowany do ciągłej temperatury 240°C (464°F). Opaski wężowe w tym położeniu są typu „stałego napięcia”, co oznacza, że ​​kompensują rozszerzalność cieplną materiału.

Wydajność:
jeśli chodzi o wydajność, intercoolery do88 znacznie obniżają temperaturę dolotową! Na wykresie znajdującym się na zdjęciach produktów przedstawiono różnicę w stosunku do jednostek OE 992. Dane są zbierane za pomocą rejestratora wyścigów AIM podczas 4 kolejnych przejazdów w bezpośredniej sekwencji na zamkniętym pasie startowym. Przyspieszenia na pełnym otwarciu przepustnicy w zakresie 50–250 km/h (30–155 mil/h) przeprowadzone w Porsche 911 Turbo S (757 KM ze zaktualizowanym oprogramowaniem i układem wydechowym). Ostre hamowanie, brak czasu odnowienia pomiędzy nimi, po prostu pięć pełnych naciągów. Tylne skrzydło cały czas było w górnym położeniu.

Test przeprowadzono w następujący sposób:
Najpierw wykonano 4 przejazdy samochodem wyposażonym w intercoolery OE 992. Stop, szybka wymiana części na intercoolery do88. Testowanie przez kilka minut, a następnie pięć przejazdów wykonanych dokładnie w taki sam sposób, jak w przypadku części OE. Spadek temperatury powietrza wlotowego jest znaczny, delta szczytowa wynosi 12°C (21,6 F).

Chłodzenie jest ważne, podobnie jak przepływ powietrza. Po wielu godzinach prac rozwojowych, udoskonalaniu zbiorników końcowych i wyborze rdzenia spełniającego nasze wymagania, w rezultacie powstał intercooler, który jest znacznie wydajniejszy pod względem wymiany ciepła i przepływu powietrza. Przy użyciu naszego wewnętrznego stołu przepływowego Superflow SF-1020 Probench sprawdzany jest przepływ powietrza zarówno dla intercoolerów do88, jak i jednostek OE 992. Otrzymasz to, co widzisz – prawdziwą wydajność!

Więcej informacji
Markado88
Montowane w autach

Porsche 911 (992)
Lata modelowe: 2020-
Model: Turbo / Turbo S

Numery OE

992145805G
992145816C
992145817B
992145928D
992145927D
992145737
992145738
992145709
992145708
992145737
992145738
992145 727

Napisz własną recenzję
Napisz opinię o produkcie:Zestaw Intercooler BigPack Porsche 911 Turbo (992)
Twoja ocena
To Top
Zestaw Intercooler BigPack Porsche 911 Turbo (992)
Zestaw Intercooler BigPack Porsche 911 Turbo (992)
Cena Promocyjna 22 178,28 zł Cena Katalogowa 23 593,92 zł
Dodaj do listy życzeń
Help
Shop
Account
Wishlist
0 Cart