Product added to cart
Turbo Garrett POWERMAX, 600 KM AUDI VW 2.0 TSI EA888 (MQB) Stage 2
Cena Promocyjna 12 478,72 zł Cena Katalogowa 13 275,23 zł
SKU
898200-5001W
Modernizacja przykręcanej turbosprężarki Garrett PowerMax™ do platform silników Volkswagen, Audi, Seat i Skoda 2.0L TSI (EA888) została zaprojektowana w celu zwiększenia wydajności silnika przy jednoczesnym zachowaniu specyfikacji montażowych OEM.
Zobacz wszystkie specyfikacjeTurbo Garrett POWERMAX, 600 KM AUDI VW 2.0 TSI EA888 (MQB) Stage 2 jest do kupienia w przyrostach co 1
Modernizacja przykręcanej turbosprężarki Garrett PowerMax™ do platform silników Volkswagen, Audi, Seat i Skoda 2.0L TSI (EA888) została zaprojektowana w celu zwiększenia wydajności silnika przy jednoczesnym zachowaniu specyfikacji montażowych OEM. Ta ulepszona turbosprężarka maksymalizuje wydajność i przepływ powietrza w porównaniu z turbosprężarką OEM. Wysokotemperaturowe koło turbiny ze stopu Mar-M i obudowy turbiny typu twin scroll ze stali nierdzewnej są przystosowane do pracy w temperaturze do 1050° C. Ta turbosprężarka jest w pełni zmontowana ze skalibrowanym elektronicznym siłownikiem i komponentami pomocniczymi do bezpośredniego montażu OEM.
Cechy etapu 2:
- Aktualizacja etapu 2 z bezpośrednim dopasowaniem
- 600 KM | Moc 447 kW* (na kole zamachowym) (wyniki na pojeździe)
- Induktor sprężarki 54 mm, tłok sprężarki
67 mm - Induktor turbiny 54 mm, tłok turbiny 49 mm
- Turbosprężarka G25-660
- Kompletny zespół ze skalibrowanym siłownikiem elektrycznym i komponentami pomocniczymi do montażu OE
- +59 % przepływu w porównaniu do turbosprężarki IS38 (standardowy Golf R)
- Aerodynamika koła sprężarki serii G zapewniająca maksymalną moc
- Aerodynamika koła turbiny serii G wykonana ze stopu Mar-M o wytrzymałości do 1050°C
- Obudowa turbiny ze stali nierdzewnej o wytrzymałości do 1050°C 1050°C
- W pełni obrobiony port czujnika prędkości
- Łożysko kulkowe
Maksymalna dopuszczalna prędkość turbosprężarki dla tej turbosprężarki Stage 2 wynosi 165 krpm. Używanie tego produktu powyżej maksymalnej prędkości turbosprężarki odbywa się na ryzyko właściciela i może spowodować uszkodzenie i przedwczesną awarię. Aby chronić turbosprężarkę przed nadmierną prędkością obrotową podczas pracy, w obudowie sprężarki wyfrezowano otwór czujnika prędkości, w którym można zamontować czujniki prędkości o numerach katalogowych 781328-0003 (zawiera czujnik i manometr) oraz 781328-0004 (zawiera czujnik prędkości). Czujniki prędkości sprzedawane oddzielnie.
*Wyniki działania tego produktu w dużym stopniu zależą od modyfikacji i tuningu/kalibracji pojazdu. Moc docelową obliczono ściśle na podstawie przepływu dławika mapy sprężarki (całkowita wydajność turbosprężarki), która reprezentuje potencjalną moc koła zamachowego.
Montowane w autach | Audi TT / TTS (8S) Audi S3 / A3 / A3 Quattro (8V) VW Golf / GTI / R / Clubsport (MK7, MK7.5) |
---|---|
Numery OE | 06K124713L |
Napisz własną recenzję