Potrzebujesz pomocy? (22) 308 93 95

GFB, DV+ T9356 (pasuje do Dodge Dart, BMW F30 335i, F20, F21 M135i i Fiat Abarth)

Cena Promocyjna 669,13 zł Cena Katalogowa 711,84 zł
SKU
T9356
Przedstawiamy nowy DV+ 
Zobacz wszystkie specyfikacje
GFB, DV+ T9356 (pasuje do Dodge Dart, BMW F30 335i, F20, F21 M135i i Fiat Abarth) jest do kupienia w przyrostach co 1
GFB, DV+ T9355 (pasuje do silników 1.4 TSI z podwójnym ładowaniem) Poprzednie GFB, DV+ T9355 (pasuje do silników 1.4 TSI z podwójnym ładowaniem)

Przedstawiamy nowy DV+ 

Pasuje do zastosowań Dodge Dart, BMW i Fiat Abarth 

 

Rozwiązanie DV+ firmy GFB nie może być prostsze — zachowaj to, co działa, i wymień to, co nie.

Oczekujący na światowy patent i projekt patentowy

  • Zachowuje fabryczną cewkę elektromagnesu, zapewniając bezproblemową integrację
  • Zastępuje plastikowe części zaworów metalem, zapewniając niezawodność i wytrzymałość w silnikach z chipami
  • Bezpośrednio dopasowany zamiennik z zaletami TMS firmy GFB
  • Ekskluzywny mechanizm zaworowy „uruchamiany pilotem” zapewniający szybką reakcję przy dużym doładowaniu

GFB rozszerza gamę DV+ o rozwiązanie bezpośrednio pasujące do słabego fabrycznego zaworu przełączającego stosowanego w wielu europejskich pojazdach.

Sama cewka elektromagnesu fabrycznie zamontowanego zaworu jest świetna (ECU otwiera ją szybciej niż jakikolwiek zawór pneumatyczny, więc po co ją wymieniać?), jednak słabym punktem jest sam mechanizm zaworowy. Zatem DV+ firmy GFB rozwiązuje ten problem, zastępując same części zaworów obudową z anodyzowanego aluminium, wyposażoną w mosiężny tłok obrobiony maszynowo z zachowaniem rygorystycznych tolerancji.

Efektem końcowym jest ostrzejsza reakcja przepustnicy, błyskawiczne uruchamianie zaworów i utrzymanie takiego doładowania, jak tylko możesz. Przeczytaj całą historię DV+ na następnej stronie.

cecha-2

Produkty innych producentów obejmują wymianę całego układu na tradycyjny zawór pneumatyczny, wymagający długich przewodów podciśnieniowych, dodatkowych części do podłączenia podciśnienia w kolektorze dolotowym oraz albo innego zaworu elektromagnetycznego do uruchamiania zaworu pneumatycznego, albo rezystora balastowego podłączanego do Wiązka elektryczna OE. Wszystkie te dodatkowe elementy powodują, że produkt jest wolniejszy, mniej responsywny, droższy, a jego instalacja zajmuje znacznie więcej czasu.

Z drugiej strony rozwiązanie DV+ firmy GFB jest bardziej responsywne, tańsze, łatwiejsze w instalacji i nie powoduje skoków/trzepotania turbosprężarki. Aha, i nie wymaga różnych sprężyn ani częstych przebudów.

Historia DV+: Lepsza wydajność – większa niezawodność

Etykiety widoku rozłożonego sngit

Wiele późnych modeli samochodów europejskich wykorzystuje elektromagnetyczne zawory przełączające sterowane przez ECU. Jest to dobry pomysł, ponieważ zawór może reagować bardzo szybko i otwiera się tylko wtedy, gdy jest to konieczne.

Jednakże z tymi zaworami wiążą się pewne problemy. Zwykle występują dwa typy zaworów przełączających uruchamianych elektromagnetycznie, które są standardem w samochodach VAG i samochodach europejskich, przy czym oba mają swoje wady.

funkcja-4

Typowy problem OE nr 1
Powszechnie wiadomo, że typy membran pękają, zwłaszcza gdy doładowanie i temperatura wzrastają w wyniku tuningu chipów.

funkcja-5

Typowy problem OE nr 2
Plastikowy tłok przecieka znacznie częściej, niż większość ludzi zdaje sobie sprawę (z powodu projektu, a nie zużycia), i nie zawsze zamyka się po zmianie biegu z dużym doładowaniem.

Dodatkowo w obu przypadkach elektromagnes na rozdzielaczu OE jest bezpośrednio podłączony do mechanizmu zaworowego, co nie jest idealne, ponieważ ani on, ani sprężyna powrotna nie są na tyle mocne, aby niezawodnie otwierać i zamykać zawór przy dużym doładowaniu.

W przypadku takich problemów można zobaczyć, dlaczego inni producenci części zamiennych zakładają, że najlepszym rozwiązaniem jest całkowita wymiana fabrycznego rozdzielacza. Niestety, choć ich zestawy zamienne mogą być mocniejsze od fabrycznego rozdzielacza, ich mniejsza szybkość reakcji i niższy przepływ nie uzasadniają dodatkowych kosztów i złożoności – są raczej kompromisem niż rozwiązaniem.

Firma GFB przyjęła inne podejście, aby dostarczyć kompletne rozwiązanie, które rozwiązuje istniejące problemy i poprawia wydajność, bez kompromisów i wysokich cen.

DV+ rozwiązuje fabryczne problemy z zaworami za pomocą bardzo prostego i eleganckiego rozwiązania. Utrzymanie fabrycznego elektromagnesu pozwala zachować wszystkie zalety systemu podstawowego, a zastąpienie części zaworów niezniszczalnymi elementami metalowymi zapewnia wytrzymałość i niezawodność niezależnie od tego, jak duże jest doładowanie.

To nie wszystko. Zamiast używać elektromagnesu do bezpośredniego uruchamiania zaworu, wprowadziliśmy unikalny system „sterowania pilotem”. Oznacza to, że elektromagnes kontroluje ciśnienie powietrza używane do otwierania i zamykania tłoka, więc nie ma znaczenia, jak duże doładowanie przepchniesz przez niego, DV+ będzie się otwierać i zamykać niezawodnie, nigdy nie przekraczając możliwości elektromagnesu.

Ta funkcja poprawia również system fabryczny, otwierając zawór stopniowo w odpowiedzi na ciśnienie doładowania, więc otwiera się tylko na tyle, na ile jest to wymagane do wykonania zadania (zawór fabryczny po prostu otwiera się i zamyka, nie może się częściowo otworzyć, jeśli ciśnienie doładowania jest niskie ), co skutkuje lepszą reakcją przepustnicy.

Niepotrzebne zestawy zamienne stanowią kompromis, a nie rozwiązanie

funkcja-6

 Oczekujące patenty patentowe i projektowe 

 

Pasuje:

BMW F30, F80 225 kW Silnik benzynowy RWD Sedan 10/11-on
BMW E84 224 kW Gaz AWD 01/13-on
BMW E88 225 kW Silnik benzynowy RWD Cabrio 03/08-12/13
BMW F31 100 kW Silnik benzynowy RWD Wagon 03/13-on
BMW E93 225 kW Silnik benzynowy RWD Cabrio 03/07-12/12
BMW F30, F80 100 kW Silnik benzynowy RWD Sedan 10/12-on
BMW F30, F80 125 kW Silnik benzynowy RWD Sedan 02/12-on
BMW F13 235 kW Silnik benzynowy RWD Coupe 11 /10-on
BMW F20 235 kW Silnik benzynowy RWD Hatchback 11/11-on
BMW F06 235 kW Silnik benzynowy RWD Coupe 09/11-on
BMW F15, F85 225 kW Silnik benzynowy AWD Zamknięty pojazd terenowy 11/13-on
BMW E92 225 kW benzyna Silnik RWD Coupe 09/06-12/12
BMW F22, F87 240kw Silnik benzynowy RWD Coupe 10/13-on
BMW F32, F82 225 kW Silnik benzynowy RWD Coupe 07/13-on
BMW F01, F02, F03, F04 235 kW Silnik benzynowy RWD Sedan 07/12-12/15
BMW F21 75 kW Silnik benzynowy RWD Hatchback 12/11-on
BMW E82 225 kW Benzyna Silnik RWD Coupe 10/07-10/13

BMW 114i 116i 118i N13B16 F20/F21 2011-on F20 125kw Silnik benzynowy RWD Hatchback 11/10-on BMW 114i 116i 118i N13B16 F20/F21 2011-on F20 100kw benzyna Silnik RWD Hatchback
12 /10-on
BMW 114i 116i 118i N13B16 F20/F21 2011-on F21 125 kW Silnik benzynowy RWD Hatchback 07/12-on
BMW 114i 116i 118i N13B16 F20/F21 2011-on F20 75 kW Silnik benzynowy RWD Hatchback 11/11-on
BMW 114i 116i 118i N13B16 F20/F21 2011-on F21 100kw silnik benzynowy RWD Hatchback 12/11-on

BMW X3 x Drive 35i F25/N55 2010-on F25 225 kW Silnik benzynowy AWD Zamknięty pojazd terenowy 09/10-on
BMW X3 x Drive 35i F25/N55 2010-on E70 225 kW Silnik benzynowy AWD Zamknięty pojazd terenowy 09/10 -06/13
BMW 640i F06/F12/F13 N55 2012-on F12 235kw silnik benzynowy RWD kabriolet 03/11-on
BMW 335i/335i xdrive E90/E91/E92/E93 N55 2010-2012 E90 225kw silnik benzynowy RWD Sedan 03/ 06-12/11
BMW X6 xDrive35i E71 N55 2011-2013 E71, E72 225kw Silnik benzynowy AWD Zamknięty pojazd terenowy 06/07-03/10
BMW 535i F07/F10/F11 N55 2010-on F11 225kw Silnik benzynowy RWD Wagon 09 /10-on
BMW 535i F07/F10/F11 N55 2010-on F10 225 kW Silnik benzynowy RWD Sedan 12/09-on
BMW 535i F07/F10/F11 N55 2010-on F07 225 kW Silnik benzynowy RWD Hatchback 10/09-on

ABARTH 500 Abarth 2007-on (tylko wersja amerykańska, inne wkrótce) 312_ 99kw silnik benzynowy FWD Hatchback 08/08-on ABARTH 500 Abarth 2007-on (tylko
wersja amerykańska, inne wkrótce) 312_ 132kw silnik benzynowy FWD Hatchback 01/11 -w
ABARTH 500 Abarth 2007-on (tylko wersja amerykańska, inne wkrótce) 312_ 118kw silnik benzynowy FWD Hatchback 01/11-on ABARTH

Punto/Punto EVO Abarth 1.4 Multiair 199_ 120kw silnik benzynowy FWD Hatchback 10/09-on
ABARTH Punto/ Punto EVO Abarth 1.4 Multiair 199_ 132 kW Silnik benzynowy FWD Hatchback 12.07-12.12 ABARTH
Punto/Punto EVO Abarth 1.4 Multiair 199_ 132 kW Silnik benzynowy FWD Hatchback 07/08-on ABARTH Punto
/Punto EVO Abarth 1.4 Multiair 199_ 114 kW Silnik benzynowy FW D Hatchback 12.07-06.10

DODGE Dart 2012-on PF 119kw silnik benzynowy FWD Sedan 01/13-12/13
DODGE Dart 2012-on PF 119kw silnik benzynowy FWD Sedan 01/13-12/13
DODGE Dart 2012-on PF 119kw silnik benzynowy FWD Sedan 01/13 -w
DODGE Dart 2012-na silniku benzynowym PF 119kw FWD Sedan 01/13-12/13

Napisz własną recenzję
Napisz opinię o produkcie:GFB, DV+ T9356 (pasuje do Dodge Dart, BMW F30 335i, F20, F21 M135i i Fiat Abarth)
Twoja ocena
To Top
GFB, DV+ T9356 (pasuje do Dodge Dart, BMW F30 335i, F20, F21 M135i i Fiat Abarth)
GFB, DV+ T9356 (pasuje do Dodge Dart, BMW F30 335i, F20, F21 M135i i Fiat Abarth)
Cena Promocyjna 669,13 zł Cena Katalogowa 711,84 zł
Dodaj do listy życzeń
Help
Shop
Account
Wishlist
0 Cart