Potrzebujesz pomocy? (22) 308 93 95

GFB, DV+ T9357 (różne zastosowania BMW)

Cena Promocyjna 669,13 zł Cena Katalogowa 711,84 zł
SKU
T9357
GFB rozszerza gamę DV+ o rozwiązanie bezpośrednio pasujące do słabego fabrycznego zaworu przełączającego stosowanego w wielu europejskich pojazdach.
Zobacz wszystkie specyfikacje
GFB, DV+ T9357 (różne zastosowania BMW) jest do kupienia w przyrostach co 1
GFB, DV+ T9359 (pasuje do VW Mk7 Golf R i Audi 8V S3) Poprzednie GFB, DV+ T9359 (pasuje do VW Mk7 Golf R i Audi 8V S3)

Przedstawiamy nowy DV+ T9357

Pasuje do różnych zastosowań BMW 

 

Rozwiązanie DV+ firmy GFB nie może być prostsze — zachowaj to, co działa, i wymień to, co nie.

Oczekujący na światowy patent i projekt patentowy

  • Zachowuje fabryczną cewkę elektromagnesu, zapewniając bezproblemową integrację
  • Zastępuje plastikowe części zaworów metalem, zapewniając niezawodność i wytrzymałość w silnikach z chipami
  • Bezpośrednio dopasowany zamiennik z zaletami TMS firmy GFB
  • Ekskluzywny mechanizm zaworowy „uruchamiany pilotem” zapewniający szybką reakcję przy dużym doładowaniu

GFB rozszerza gamę DV+ o rozwiązanie bezpośrednio pasujące do słabego fabrycznego zaworu przełączającego stosowanego w wielu europejskich pojazdach.

Sama cewka elektromagnesu fabrycznie zamontowanego zaworu jest świetna (ECU otwiera ją szybciej niż jakikolwiek zawór pneumatyczny, więc po co ją wymieniać?), jednak słabym punktem jest sam mechanizm zaworowy. Zatem DV+ firmy GFB rozwiązuje ten problem, zastępując same części zaworów obudową z anodyzowanego aluminium, wyposażoną w mosiężny tłok obrobiony maszynowo z zachowaniem rygorystycznych tolerancji.

Efektem końcowym jest ostrzejsza reakcja przepustnicy, błyskawiczne uruchamianie zaworów i utrzymanie takiego doładowania, jak tylko możesz. Przeczytaj całą historię DV+ na następnej stronie.

cecha-2

Produkty innych producentów obejmują wymianę całego układu na tradycyjny zawór pneumatyczny, wymagający długich przewodów podciśnieniowych, dodatkowych części do podłączenia podciśnienia w kolektorze dolotowym oraz albo innego zaworu elektromagnetycznego do uruchamiania zaworu pneumatycznego, albo rezystora balastowego podłączanego do Wiązka elektryczna OE. Wszystkie te dodatkowe elementy powodują, że produkt jest wolniejszy, mniej responsywny, droższy, a jego instalacja zajmuje znacznie więcej czasu.

Z drugiej strony rozwiązanie DV+ firmy GFB jest bardziej responsywne, tańsze, łatwiejsze w instalacji i nie powoduje skoków/trzepotania turbosprężarki. Aha, i nie wymaga różnych sprężyn ani częstych przebudów.

Historia DV+: Lepsza wydajność – większa niezawodność

Etykiety widoku rozłożonego sngit

Wiele późnych modeli samochodów europejskich wykorzystuje elektromagnetyczne zawory przełączające sterowane przez ECU. Jest to dobry pomysł, ponieważ zawór może reagować bardzo szybko i otwiera się tylko wtedy, gdy jest to konieczne.

Jednakże z tymi zaworami wiążą się pewne problemy. Zwykle występują dwa typy zaworów przełączających uruchamianych elektromagnetycznie, które są standardem w samochodach VAG i samochodach europejskich, przy czym oba mają swoje wady.

funkcja-4

Typowy problem OE nr 1
Powszechnie wiadomo, że typy membran pękają, zwłaszcza gdy doładowanie i temperatura wzrastają w wyniku tuningu chipów.

funkcja-5

Typowy problem OE nr 2
Plastikowy tłok przecieka znacznie częściej, niż większość ludzi zdaje sobie sprawę (z powodu projektu, a nie zużycia), i nie zawsze zamyka się po zmianie biegu z dużym doładowaniem.

Dodatkowo w obu przypadkach elektromagnes na rozdzielaczu OE jest bezpośrednio podłączony do mechanizmu zaworowego, co nie jest idealne, ponieważ ani on, ani sprężyna powrotna nie są na tyle mocne, aby niezawodnie otwierać i zamykać zawór przy dużym doładowaniu.

W przypadku takich problemów można zobaczyć, dlaczego inni producenci części zamiennych zakładają, że najlepszym rozwiązaniem jest całkowita wymiana fabrycznego rozdzielacza. Niestety, choć ich zestawy zamienne mogą być mocniejsze od fabrycznego rozdzielacza, ich mniejsza szybkość reakcji i niższy przepływ nie uzasadniają dodatkowych kosztów i złożoności – są raczej kompromisem niż rozwiązaniem.

Firma GFB przyjęła inne podejście, aby dostarczyć kompletne rozwiązanie, które rozwiązuje istniejące problemy i poprawia wydajność, bez kompromisów i wysokich cen.

DV+ rozwiązuje fabryczne problemy z zaworami za pomocą bardzo prostego i eleganckiego rozwiązania. Utrzymanie fabrycznego elektromagnesu pozwala zachować wszystkie zalety systemu podstawowego, a zastąpienie części zaworów niezniszczalnymi elementami metalowymi zapewnia wytrzymałość i niezawodność niezależnie od tego, jak duże jest doładowanie.

To nie wszystko. Zamiast używać elektromagnesu do bezpośredniego uruchamiania zaworu, wprowadziliśmy unikalny system „sterowania pilotem”. Oznacza to, że elektromagnes kontroluje ciśnienie powietrza używane do otwierania i zamykania tłoka, więc nie ma znaczenia, jak duże doładowanie przepchniesz przez niego, DV+ będzie się otwierać i zamykać niezawodnie, nigdy nie przekraczając możliwości elektromagnesu.

Ta funkcja poprawia również system fabryczny, otwierając zawór stopniowo w odpowiedzi na ciśnienie doładowania, więc otwiera się tylko na tyle, na ile jest to wymagane do wykonania zadania (zawór fabryczny po prostu otwiera się i zamyka, nie może się częściowo otworzyć, jeśli ciśnienie doładowania jest niskie ), co skutkuje lepszą reakcją przepustnicy.

Niepotrzebne zestawy zamienne stanowią kompromis, a nie rozwiązanie

funkcja-6

Oczekujące patenty patentowe i projektowe 

UWAGA: montaż tego zaworu w niektórych pojazdach jest utrudniony ze względu na brak miejsca i dostępu do fabrycznego miejsca montażu przełącznika. W niektórych przypadkach może być konieczne wymontowanie turbosprężarki, aby uzyskać dostęp do fabrycznego przełącznika i móc zainstalować DV+. 

Pasuje:

BMW F25 135 kW Silnik benzynowy RWD Zamknięty pojazd terenowy 02/14-on
BMW E89 180 kW Silnik benzynowy RWD Cabrio 09/11-on
BMW E84 180 kW Silnik benzynowy AWD Wagon 04/11-06/15
BMW F22, F87 180 kW Silnik benzynowy RWD Coupe 07/14-on
BMW F25 135 kW Silnik benzynowy AWD Zamknięty pojazd terenowy 09/11-on
BMW F31 135 kW Silnik benzynowy RWD Wagon 06/12-on
BMW E84 179 kW Gaz RWD 01/13-on
BMW E89 115 kW Silnik benzynowy RWD Kabriolet 04/13-on
BMW F10 135 kW Silnik benzynowy RWD Sedan 09/11-on
BMW F30, F80 180 kW Silnik benzynowy RWD Sedan 10/11-on
BMW E89 135 kW Silnik benzynowy RWD Cabrio 09/11-on
BMW F25 180 kW Silnik benzynowy AWD Zamknięty pojazd terenowy 08/11-on
BMW F20 160 kW silnik benzynowy RWD Hatchback 08/11-on
BMW F33, F83 180 kW Silnik benzynowy RWD Cabrio 10/13
BMW F32, F82 180 kW Silnik benzynowy RWD Coupe 07/13
BMW F31 180 kW Silnik benzynowy RWD Wagon 06/12-on
BMW E84 135 kW Silnik benzynowy AWD Wagon 09/11 -06/15
BMW F45 170 kW Silnik benzynowy FWD Hatchback 09/14-on
BMW F32, F82 135 kW Silnik benzynowy RWD Coupe 11/13-on
BMW E84 135 kW Silnik benzynowy RWD Wagon 09/11-06/15

Napisz własną recenzję
Napisz opinię o produkcie:GFB, DV+ T9357 (różne zastosowania BMW)
Twoja ocena
To Top
GFB, DV+ T9357 (różne zastosowania BMW)
GFB, DV+ T9357 (różne zastosowania BMW)
Cena Promocyjna 669,13 zł Cena Katalogowa 711,84 zł
Dodaj do listy życzeń
Help
Shop
Account
Wishlist
0 Cart