Potrzebujesz pomocy? (22) 308 93 95

Regulator ciśnienia paliwa GFB, FX-S 8051

Cena Promocyjna 1 214,56 zł Cena Katalogowa 1 292,09 zł
SKU
8051
Popularny i kompaktowy regulator ciśnienia paliwa FX-S firmy GFB jest teraz dostępny również jako bezpośredni zamiennik popularnych regulatorów Bosch mocowanych do szyny paliwowej.
Zobacz wszystkie specyfikacje
Regulator ciśnienia paliwa GFB, FX-S 8051 jest do kupienia w przyrostach co 1

Przejmuje kontrolę tam, gdzie zatrzymuje się regulator fabryczny

 GO FAST BITS FX - S 8051 BOSCH ZAMIENNIK REGULATORÓW CIŚNIENIA PALIWA FUNKCJA

  • Bezpośrednio dopasowany zamiennik zaciskanych regulatorów Bosch
  • Ponad dwukrotnie większy przepływ w stosunku do fabrycznego regulatora, pozwala na zwiększenie wydajności pompy bez konieczności wymiany fabrycznej szyny paliwowej
  • Dwuwarstwowe/podwójnie wzmocnione membrany o wytrzymałości na rozerwanie przekraczającej 1000 psi

  • Gniazdo z kopolimeru teflonowego z  zaworem ze stali nierdzewnej  , które utrzymuje ciśnienie paliwa dłużej po wyłączeniu

  • Platforma regulacji napięcia wstępnego sprężyny jest uszczelniona o-ringiem i nie powoduje wycieków podciśnienia/doładowania

  • Ciśnienia statyczne regulowane w zakresie 1,4–5 barów (20–72 psi – w zależności od przepływu pompy i fabrycznych ograniczeń przewodu powrotnego)

  • Całkowicie sprawny

  • Kompatybilny z benzyną, etanolem i metanolem 

Popularny i kompaktowy regulator ciśnienia paliwa FX-S firmy GFB jest teraz dostępny również jako bezpośredni zamiennik popularnych regulatorów Bosch mocowanych do szyny paliwowej. 

Jeśli zwiększysz wydajność swojego silnika, musisz upewnić się, że układ paliwowy jest w stanie dostarczyć dobre wyniki, w przeciwnym razie będziesz miał zły dzień! Modernizacja pompy paliwa to pierwszy krok, ale samodzielne wykonanie tej czynności zwykle powoduje nadmierne ciśnienie paliwa, szczególnie na biegu jałowym. Dzieje się tak dlatego, że fabryczne regulatory Bosch zazwyczaj nie zapewniają wystarczającego przepływu, aby obsługiwać większe pompy paliwowe, szczególnie w przypadku konfiguracji turbo E85, które wymagają dużych przepływów paliwa. 

Zamiast wymieniać całą szynę paliwową lub używać adaptera z oddzielnym regulatorem ciśnienia paliwa, wystarczy wpiąć FX-S 8051, aby uruchomić znacznie większą konfigurację pompy nawet z szyną fabryczną. A jeśli chcesz wyregulować ciśnienie paliwa, nie stanowi to problemu - w przeciwieństwie do regulatorów Bosch o stałym ciśnieniu, FX-S można regulować w zakresie od 1,4 bara do 5 barów.

Podobnie jak wszystkie reduktory GFB FX, FX-S 8051 jest kompatybilny z pompowanym gazem, etanolem lub metanolem, a także zawiera miękkie teflonowe gniazdo zaworu (a nie metal na metalu), które zawsze skutecznie uszczelnia i utrzymuje ciśnienie paliwa po wyłączeniu przez niezawodne uruchomienie silnika.

Dwuwarstwowa membrana zawiera dwukrotnie więcej materiału wzmacniającego niż jednowarstwowa membrana stosowana w większości automatów, w wyniku czego wytrzymałość na rozerwanie przekracza 1000 psi!

Port 1/8” NPT można wykorzystać do podłączenia manometru ciśnienia paliwa lub elektronicznego czujnika ciśnienia, można go też po prostu podłączyć za pomocą dołączonej wtyczki.

Napisz własną recenzję
Napisz opinię o produkcie:Regulator ciśnienia paliwa GFB, FX-S 8051
Twoja ocena
To Top
Regulator ciśnienia paliwa GFB, FX-S 8051
Regulator ciśnienia paliwa GFB, FX-S 8051
Cena Promocyjna 1 214,56 zł Cena Katalogowa 1 292,09 zł
Dodaj do listy życzeń
Help
Shop
Account
Wishlist
0 Cart