Product added to cart
Rdzeń intercoolera Garrett Air-Air (610 x 307 x 89 mm) - 925 KM
Cena Promocyjna 1 556,86 zł Cena Katalogowa 1 656,23 zł
SKU
703520-6005
Jest to wysokiej klasy uniwersalny rdzeń intercoolera firmy Garrett, wykorzystujący zaawansowaną technologię lotniczą. Niezależnie od tego, czy budujesz niestandardowy intercooler do samochodu wyścigowego, czy ulicznego, jest to wybór, jeśli potrzebujesz wiodącej w branży technologii. Te chłodnice międzystopniowe zapewniają doskonałą ochronę przed zmęczeniem przy wysokich ciśnieniach doładowania i temperaturach współczesnych ekstremalnych silników.
Zobacz wszystkie specyfikacjeRdzeń intercoolera Garrett Air-Air (610 x 307 x 89 mm) - 925 KM jest do kupienia w przyrostach co 1
Jest to wysokiej klasy uniwersalny rdzeń intercoolera firmy Garrett, wykorzystujący zaawansowaną technologię lotniczą. Niezależnie od tego, czy budujesz niestandardowy intercooler do samochodu wyścigowego, czy ulicznego, jest to wybór, jeśli potrzebujesz wiodącej w branży technologii. Te chłodnice międzystopniowe zapewniają doskonałą ochronę przed zmęczeniem przy wysokich ciśnieniach doładowania i temperaturach współczesnych ekstremalnych silników.
Garrett ma ponad 75 lat doświadczenia w produkcji chłodnic powietrza doładowującego oraz czołową pozycję w projektowaniu i działaniu chłodnic międzystopniowych, co sprawia, że są one wybierane przez niektóre z czołowych marek w branży samochodów wyczynowych.
Garrett wykorzystuje technologię prętów i płyt w swoich rdzeniach intercoolerów. Pręty zastosowane w konstrukcji rdzenia intercoolera Garrett są znacznie cieńsze niż oferuje większość innych producentów. Te cienkie pręty mają bardzo pozytywny wpływ na aktywną powierzchnię chłodzącą, wagę i spadek ciśnienia. Zastosowane żebra chłodzące to zaawansowana kompozycja offsetowa o dużej gęstości, która, jak udowodniono, bardzo skutecznie obniża temperaturę wlotową.
Każdy rdzeń ma określoną moc, co ułatwia dopasowanie żądanej docelowej mocy do rdzenia.
Ogólnie rzecz biorąc, należy używać największego rdzenia, który będzie pasował, a jednocześnie będzie można wyprodukować odpowiednio zaprojektowane zbiorniki końcowe w dostępnej przestrzeni. W przypadku intercoolerów typu powietrze-powietrze bardzo ważny jest oczywiście również dobry przepływ powietrza z otoczenia przez rdzeń. Celem dobrze zaprojektowanej chłodnicy międzystopniowej jest zapewnienie stałego przepływu powietrza doładowującego przez zbiorniki i rdzeń, aby zoptymalizować chłodzenie, a także zminimalizować spadek ciśnienia. Kiedy mówimy o spadku ciśnienia, mamy na myśli fakt, że ciśnienie w intercoolerze za intercoolerem będzie niższe niż w intercoolerze wstępnym, tak będzie zawsze w przypadku wszystkich konstrukcji intercoolerów, ale dobra konstrukcja zapewnia niższy spadek ciśnienia. Zbiorniki końcowe z bocznym wejściem są często idealne zarówno pod względem rozkładu przepływu, jak i spadku ciśnienia, ale w wielu przypadkach nie jest to możliwe ze względu na ograniczoną przestrzeń w pojeździe.
Zaleca się „miękkie mocowanie” intercoolera za pomocą gumowych pierścieni izolacyjnych, które chronią przed awarią wibracyjną i zmniejszają obciążenia związane z rozszerzalnością cieplną.
* Moc znamionowa pokazana dla normalnych warunków pracy. Maksymalna potencjalna moc może być wyższa niż podane wartości.
Wymiary tego rdzenia intercoolera są zgodne z tym rysunkiem i tabelą specyfikacji:
A (przepływ gorącego): | 610 mm |
B (brak przepływu): | 307 mm |
C (przepływ zimny): | 89 mm |
Model: | Powietrze-Powietrze |
Moc znamionowa (*): | 925 KM |
Napisz własną recenzję