Product added to cart
Przewód dolotowy turbo Audi RS3 (8V) / TT RS (8S)-OEM
Cena Promocyjna 1 185,50 zł Cena Katalogowa 1 261,17 zł
W magazynie
SKU
do88-kit246S-56
Wloty turbo do88 Performance zaprojektowane z myślą o łatwym montażu w Twoim Audi RS3 (8V) / TT RS (8S)!
Zobacz wszystkie specyfikacjePrzewód dolotowy turbo Audi RS3 (8V) / TT RS (8S)-OEM jest do kupienia w przyrostach co 1
Wloty turbo do88 Performance zaprojektowane z myślą o łatwym montażu w Twoim Audi RS3 (8V) / TT RS (8S)!
Kluczowe liczby
— więcej powietrza do silnika, mniejsze przeciwciśnienie i lepszy przepływ powietrza!
- Przepływ powietrza przy spadku ciśnienia 0,1 bara / 1,45 psi: 745 CFM (565 CFM), 32% więcej niż OE! Patrz diagram pod zdjęciami produktów.
- Trójwymiarowy wąż dopływowy o dowolnym kształcie wykonany z najlepszego silikonu.
- Adapter wlotu turbosprężarki wykonany metodą CNC.
Wydajność silnika z turbodoładowaniem zależy bezpośrednio od temperatury powietrza wlotowego (IAT) i przeciwciśnienia w układzie. Kluczowym aspektem, choć często pomijanym, jest zapewnienie wystarczającego przepływu powietrza przed sprężarką, aby uniknąć skoków ciśnienia. Mniejsze podciśnienie i chłodniejsze powietrze umożliwiają turbosprężarce wytworzenie większej masy, co ostatecznie oznacza więcej powietrza dolotowego – podsumowując, oznacza to zauważalny wzrost mocy. Dzięki dobremu systemowi indukcyjnemu można uzyskać wspaniałe zwycięstwa w zakresie mocy! Przez lata naszej pracy w tej branży, niezliczone godziny na ocenę i rozwój, zaobserwowaliśmy spójne powiązanie pomiędzy IAT, wystarczającym przepływem powietrza do sprężarki i wpływem, jaki ma to na moc wyjściową.
Wąż wlotowy turbo do88
Prace nad projektem rozpoczęliśmy od zeskanowania 3D całego wyznaczonego obszaru na samochodzie. Pozwoliło nam to na rozsądną pracę z produktami w naszym środowisku CAD przy użyciu SolidWorks. Cały system filtrów powietrza jest zoptymalizowany pod kątem przepływu powietrza, a promienie i kąty są wielokrotnie przerabiane, aby osiągnąć najlepszy wynik! Gotowy produkt jest weryfikowany zarówno za pomocą komputerowej dynamiki przepływu (CFD), jak i naszego laboratorium przepływowego Superflow SF1020. Dokładamy wszelkich starań, aby zapewnić Państwu jako klientowi prawdziwe i wiarygodne dane.
Zestaw zawiera wąż w czarnym wykończeniu, obrabiany CNC adapter do turbosprężarki i najwyższej jakości zaciski do węża.
Kluczowe liczby
— więcej powietrza do silnika, mniejsze przeciwciśnienie i lepszy przepływ powietrza!
- Przepływ powietrza przy spadku ciśnienia 0,1 bara / 1,45 psi: 745 CFM (565 CFM), 32% więcej niż OE! Patrz diagram pod zdjęciami produktów.
- Trójwymiarowy wąż dopływowy o dowolnym kształcie wykonany z najlepszego silikonu.
- Adapter wlotu turbosprężarki wykonany metodą CNC.
Zestaw występuje w trzech wersjach, w zależności od zastosowania turbo:
- Adapter CNC (56,3mm) w stronę turbosprężarki OE.
- Adapter CNC (62,8mm) do turbosprężarek TTE 600, 625 V2 i 700.
- Adapter CNC (65,7mm) do turbosprężarek TTE 777 i 855.
Wydajność silnika z turbodoładowaniem zależy bezpośrednio od temperatury powietrza wlotowego (IAT) i przeciwciśnienia w układzie. Kluczowym aspektem, choć często pomijanym, jest zapewnienie wystarczającego przepływu powietrza przed sprężarką, aby uniknąć skoków ciśnienia. Mniejsze podciśnienie i chłodniejsze powietrze umożliwiają turbosprężarce wytworzenie większej masy, co ostatecznie oznacza więcej powietrza dolotowego – podsumowując, oznacza to zauważalny wzrost mocy. Dzięki dobremu systemowi indukcyjnemu można uzyskać wspaniałe zwycięstwa w zakresie mocy! Przez lata naszej pracy w tej branży, niezliczone godziny na ocenę i rozwój, zaobserwowaliśmy spójne powiązanie pomiędzy IAT, wystarczającym przepływem powietrza do sprężarki i wpływem, jaki ma to na moc wyjściową.
Wąż wlotowy turbo do88
Prace nad projektem rozpoczęliśmy od zeskanowania 3D całego wyznaczonego obszaru na samochodzie. Pozwoliło nam to na rozsądną pracę z produktami w naszym środowisku CAD przy użyciu SolidWorks. Cały system filtrów powietrza jest zoptymalizowany pod kątem przepływu powietrza, a promienie i kąty są wielokrotnie przerabiane, aby osiągnąć najlepszy wynik! Gotowy produkt jest weryfikowany zarówno za pomocą komputerowej dynamiki przepływu (CFD), jak i naszego laboratorium przepływowego Superflow SF1020. Dokładamy wszelkich starań, aby zapewnić Państwu jako klientowi prawdziwe i wiarygodne dane.
Zestaw zawiera wąż w czarnym wykończeniu, obrabiany CNC adapter do turbosprężarki i najwyższej jakości zaciski do węża.
Montowane w autach | Audi RS3 Sportback/Sedan (8V) |
---|---|
Numery OE | 07K133359G |
Napisz własną recenzję