Potrzebujesz pomocy? (22) 308 93 95

Przednia chłodnica układu scalonego, BMW serii F

Cena Promocyjna 2 796,63 zł Cena Katalogowa 2 943,82 zł
SKU
WC-420

Ulepsz swój silnik B58 za pomocą naszej chłodnicy wodnej z przednim intercoolerem do88!

Zobacz wszystkie specyfikacje
Przednia chłodnica układu scalonego, BMW serii F jest do kupienia w przyrostach co 1
Ogólne informacje

W razie jakichkolwiek pytań o produkt, skontaktuj się z nami. Z wielką chęcią pomożemy w doborze.


Szacowany czas dostawy

Podany czas dostawy jest przybliżony. Dostawy realizujemy firmą kurierską Inpost.


Bezpieczne płatności
Twoje dane płatnicze są przetwarzane w sposób bezpieczny. Nie przechowujemy danych karty kredytowej ani nie mamy dostępu do informacji o Twojej karcie kredytowej.
Przewody ciśnieniowe BMW F20 F30 F87 Poprzednie Przewody ciśnieniowe BMW F20 F30 F87

Ulepsz swój silnik B58 za pomocą naszej chłodnicy wodnej z przednim intercoolerem do88!

Silnik B58 vs. F80 M3/M4 S55
Silnik B58 ma wiele podobieństw do silnika S55 stosowanego w modelach F80 M3/M4. Oba silniki posiadają chłodnicę powietrza doładowującego typu ciecz-powietrze, która jest podłączona do oddzielnego układu chłodzenia z wymiennikiem ciepła (chłodnicą wody) zamontowanym z przodu samochodu. Ten wymiennik ciepła chłodzi wodę w układzie, która z kolei chłodzi powietrze dolotowe przepływające przez chłodnicę. Główną różnicą w układzie B58 jest to, że chłodnica powietrza doładowującego jest zintegrowana z kolektorem dolotowym, podczas gdy w F80 S55 chłodnica powietrza doładowującego jest oddzielną jednostką zamontowaną na górze silnika.

Wyzwania związane z układem chłodzenia intercoolera B58
Częstym problemem w tuningowanych silnikach B58 jest szybkie nagrzewanie się intercoolera podczas jazdy na torze. Wysoka temperatura wlotu powietrza powoduje, że ECU zmniejsza moc lub przełącza samochód w tryb awaryjny. Nawet ostra jazda uliczna może spowodować, że ECU cofnie zapłon i zmniejszy moc z powodu zbyt wysokiej temperatury wlotu powietrza.

Nasze rozwiązanie
Oczywiste jest, że system wymaga zwiększonej wydajności chłodzenia, aby zapobiec przegrzewaniu się silnika. Częścią naszego rozwiązania jest chłodnica wodna do88 Front Intercooler. Została ona zaprojektowana tak, aby zapewnić zwiększoną wydajność chłodzenia i pomóc zapobiec przegrzewaniu się silnika. Cechy:

  • O 66% większy pakiet ogniw niż w oryginale.
  • Pakiet dwurzędowych ogniw o grubości 48 mm zapewnia zwiększoną powierzchnię aktywnego chłodzenia o całe 120%.
  • Przepływ potrójny oznacza, że ​​woda przepływa przez chłodnicę trzy razy, a nie raz, jak w przypadku oryginalnej chłodnicy. Dzięki temu maksymalizuje się kontakt wody chłodzącej z całą powierzchnią chłodzenia.
  • Całkowicie aluminiowy grzejnik z trwałymi zbiornikami końcowymi spawanymi metodą TIG.
  • Zwiększona objętość cieczy zapewniająca optymalne odprowadzanie ciepła.

Instalacja
Łatwy montaż, bez konieczności modyfikacji w celu zainstalowania chłodnicy do88 (patrz instrukcja montażu). Nasza chłodnica posiada punkty mocowania dla oryginalnej chłodnicy skrzyni biegów.

Więcej informacji
Markado88
Montowane w autach

BMW 1' 120i 125i M140i M140iX (F20 F21)
Silnik: B48 / B58
Lata modelowe: 2015 -

BMW 2' 220i 230i 230iX M240i M240iX (F22 F23)
Silnik: B48 / B46 / B58
Lata modelowe: 2015 -

BMW 3' 320i 320iX 330e 330i 330iX 340i 340iX (F30 F31 F34)
Silnik: B48 / B46 / B58
Lata modelowe: 2014 -

BMW 4' 420i 420iX 430i 430iX 440i 440iX (F32 F33 F36)
Silnik: B48 / B46 / B58
Lata modelowe: 2015 -

Numery OE

17118741830
17118625431 

Napisz własną recenzję
Napisz opinię o produkcie:Przednia chłodnica układu scalonego, BMW serii F
Twoja ocena
To Top
Przednia chłodnica układu scalonego, BMW serii F
Przednia chłodnica układu scalonego, BMW serii F
Cena Promocyjna 2 796,63 zł Cena Katalogowa 2 943,82 zł
Dodaj do listy życzeń
Help
Shop
Account
Wishlist
0 Cart