Product added to cart
Turbo Garrett POWERMAX, 485KM AUDI VW SEAT SKODA 2.0 TSI EA888 (MQB) Stage 1
Cena Promocyjna 6 324,09 zł Cena Katalogowa 6 727,77 zł
SKU
898199-5001W
Modernizacja przykręcanej turbosprężarki Garrett PowerMax™ do platform silników Volkswagen, Audi, Seat i Skoda 2.0L TSI (EA888) została zaprojektowana w celu zwiększenia wydajności silnika przy jednoczesnym zachowaniu specyfikacji montażowych OEM.
Zobacz wszystkie specyfikacjeTurbo Garrett POWERMAX, 485KM AUDI VW SEAT SKODA 2.0 TSI EA888 (MQB) Stage 1 jest do kupienia w przyrostach co 1
WYDAJNOŚĆ BEZPOŚREDNIEGO DOPASOWANIA GARRETT POWERMAX™ ETAP 1 TURBOSPRĘŻARKA 485 KM (362 kW)*
Modernizacja przykręcanej turbosprężarki Garrett PowerMax™ do platform silników Volkswagen, Audi, Seat i Skoda 2.0L TSI (EA888) została zaprojektowana w celu zwiększenia wydajności silnika przy jednoczesnym zachowaniu specyfikacji montażowych OEM. Ta ulepszona turbosprężarka maksymalizuje wydajność i przepływ powietrza w porównaniu z turbosprężarką OEM. Wysokotemperaturowe koło turbiny ze stopu Mar-M i obudowy turbiny typu twin scroll ze stali nierdzewnej są przystosowane do pracy w temperaturze do 1050° C. Ta turbosprężarka jest w pełni zmontowana ze skalibrowanym elektronicznym siłownikiem i komponentami pomocniczymi do bezpośredniego montażu OEM.
Cechy etapu 1:
- Aktualizacja etapu 1 z bezpośrednim dopasowaniem
- 485 KM | Moc 362 kW* (na kole zamachowym) (wyniki na pojeździe)
- Induktor sprężarki 47 mm, tłok sprężarki
60 mm - Induktor turbiny 50 mm, tłok turbiny 45 mm
- Turbosprężarka GT2260S
- Kompletny zespół ze skalibrowanym siłownikiem elektrycznym i komponentami pomocniczymi do montażu OE
- Przepływ +17% w porównaniu do IS38 turbo (standardowy VW Golf R)
- Aerodynamika koła kompresora GTX Gen II
- Nowoczesna aerodynamika koła turbiny benzynowej wykonana ze stopu Mar-M o wytrzymałości do 1050°C
- Obudowa turbiny ze stali nierdzewnej o wytrzymałości do 1050°C
- W pełni obrobiony maszynowo port czujnika prędkości
- najnowsza generacja grupy wirników z łożyskami poprzecznymi
- Łożysko oporowe 360 stopni – wzmocnione do zastosowań
Maksymalna dopuszczalna prędkość turbosprężarki dla tej turbosprężarki Stage 1 wynosi 185 krpm. Używanie tego produktu powyżej maksymalnej prędkości turbosprężarki odbywa się na ryzyko właściciela i może spowodować uszkodzenie i przedwczesną awarię. Aby chronić turbosprężarkę przed nadmierną prędkością obrotową podczas pracy, w obudowie sprężarki wyfrezowano otwór czujnika prędkości, w którym można zamontować czujniki prędkości o numerach katalogowych 781328-0003 (zawiera czujnik i manometr) oraz 781328-0004 (zawiera czujnik prędkości). Czujniki prędkości sprzedawane oddzielnie.
*Wyniki działania tego produktu w dużym stopniu zależą od modyfikacji i tuningu/kalibracji pojazdu. Moc docelową obliczono ściśle na podstawie przepływu dławika mapy sprężarki (całkowita wydajność turbosprężarki), która reprezentuje potencjalną moc koła zamachowego.
Montowane w autach | Audi TT / TTS (8S) Audi S3 / A3 / A3 Quattro (8V) VW Golf / GTI / R / Clubsport (MK7, MK7.5) |
---|---|
Numery OE | 06K124713L |
Napisz własną recenzję