Product added to cart
Intercooler do Porsche 911 Turbo (992)
Cena Promocyjna 21 146,57 zł Cena Katalogowa 22 496,34 zł
SKU
ICM-400
Prawdziwe ulepszenie wydajności dla Porsche 911 (992) Turbo / Turbo S!
Zobacz wszystkie specyfikacjeIntercooler do Porsche 911 Turbo (992) jest do kupienia w przyrostach co 1
Prawdziwe ulepszenie wydajności dla Porsche 911 (992) Turbo / Turbo S!
Jeśli nas o to zapytasz, jest to tak dobre, jak tylko możesz stworzyć zestaw intercoolera dla tej platformy. W naszym dążeniu do maksymalnej wydajności w dowolnej sekcji systemu nie pozostawiono żadnej skały bez zmian. Punktem wyjścia są rdzenie renomowanej firmy Garrett Motorsport, są one niesamowicie dobrze wykonane z cienkimi i ułożonymi w stos żeberkami, dokładnie według naszej specyfikacji w zakresie ważenia chłodzenia i przepływu powietrza. Zbiorniki końcowe są wykonane z cienkiego odlewu aluminiowego, aby utrzymać niską wagę i nadal wykorzystywać przepływ powietrza. Aby pomieścić grubszy rdzeń, prowadnice powietrza wymieniamy na kanały węglowe wykonane z najlepszej jakości! Aby usunąć wąskie gardła w całym układzie, złącza intercoolera są powiększone i wyposażone w silikonowe węże do88 z miękkimi, szerokimi zagięciami. Podczas tego rozwoju nie poczyniliśmy żadnych poświęceń ani kompromisów – oto rezultaty!
Kluczowe liczby:
- Niższa temperatura powietrza na wlocie w tych samych warunkach: 36°C / 96,8 F (48°C / 118,4 F). 12°C / (21,6 F) niżej. Patrz diagram pod zdjęciami produktów.
- Więcej powietrza do silnika, mniejsze przeciwciśnienie i lepszy przepływ powietrza! Przepływ powietrza przy spadku ciśnienia 0,125 bar / 1,81 psi: 799 CFM (740 CFM), 8% więcej! Patrz diagram pod zdjęciami produktów.
- Rdzenie Bar&Plate o dużej gęstości, przeznaczone do sportów motorowych, firmy Garrett.
- Trójwymiarowe, odlewane zbiorniki końcowe o dowolnym kształcie.
- Specjalnie zaprojektowane prowadnice powietrza otoczenia z włókna węglowego.
- W zestawie wysokiej jakości węże silikonowe i akcesoria do montażu.
- Korki metamfetaminy na zbiorniku wylotowym intercoolera (2x 1/8 NPT).
Tło:
Wcześniejsze wersje Porsche 911 mają chłodnice międzystopniowe wewnątrz każdego tylnego błotnika, a trójnik łączy je obie, zanim powietrze doładowujące dotrze do kolektora dolotowego. Model 992 ma zupełnie inną konfigurację. Chłodnica powietrza doładowującego i trójnik są teraz połączone w jednostkę umieszczoną pod tylnym błotnikiem. Powietrze z otoczenia jest tłoczone kanałami z tylnej szyby do czerpaka na pokrywie pokładu i dalej przez rdzeń intercoolera w celu zapewnienia optymalnego przenoszenia ciepła. Patrząc na konstrukcję z boku, taka konfiguracja naprawdę ma większy sens, ale jest też bardziej wymagająca dla nas, producenta wydajnościowego chłodzenia. Aby móc zmieścić rdzeń o większej objętości i powierzchni, musieliśmy opracować nowe kanały węglowe, aby umożliwić zwiększenie grubości. Jesteśmy bardzo szczęśliwi, że dzięki temu produktowi przenieśliśmy naszą produkcję węgla na wyższy poziom – wyposażenie i wykończenie godne ikony takiej jak 911!
Rdzenie od Garretta:
Rdzenie to Bar&Plate, wyprodukowane przez renomowaną firmę Garrett Motorsport. Szczerze mówiąc, są tak dobre, jak tylko mogą. Cienkie i ułożone w stos żeberka chłodzące dają gęstą konstrukcję, zapewniając bardzo wydajne przenoszenie ciepła. Rdzeń ma średnicę 105 mm (4 cale) i jest dokładnie tak gruby, jak tylko można go wykonać do tego zastosowania. Powietrze jest rozprowadzane po całym rdzeniu poprzez odlewane zbiorniki końcowe o dowolnym kształcie. Zaprojektowanie ich było znaczącym przedsięwzięciem, które wielokrotnie obejmowało skanowanie 3D, analizę CFD i drukowanie 3D, aż do uzyskania gotowego prototypu. Zdecydowaliśmy się, jak zwykle, na odlewane zbiorniki końcowe, ponieważ pozwalają one uzyskać kształty, których obróbka CNC nie jest w stanie odtworzyć, a dla nas funkcjonalność zawsze zwycięża formę. Maksymalny przepływ powietrza zastępuje współczynnik blingowania! Zbiorniki są wykonane z obrobionymi przyłączami 70 mm (2,75”), aby umożliwić wysoką wydajność. Aby sparować z większymi połączeniami, oferujemy również węże silikonowe. Obydwa rdzenie są połączone centralnym zbiornikiem wylotowym w stronę kolektora wlotowego, wykorzystującym połączenia maszynowe i korki metamfetaminy.
Prowadnice powietrza otoczenia wykonane z węgla:
Prowadnice powietrza są wykonane z infuzowanego próżniowo, prepregowanego węgla, a wszystkie elementy są wyposażone w rowki mocujące dla kanałów powietrznych, podobnie jak bity OE. Choć kształty są skomplikowane, nadal gwarantujemy idealne dopasowanie! Są wyposażone w odpowiednie gumowe uszczelki tam, gdzie jest to potrzebne, aby zapobiec ucieczce powietrza chłodzącego przez rdzeń.
Wydajność:
jeśli chodzi o wydajność, intercoolery do88 znacznie obniżają temperaturę dolotową! Na poniższym wykresie przedstawiono różnicę w stosunku do jednostek OE 992. Dane są zbierane za pomocą rejestratora wyścigów AIM podczas 4 kolejnych przejazdów w bezpośredniej sekwencji na zamkniętym pasie startowym. Przyspieszenia na pełnym otwarciu przepustnicy w zakresie 50–250 km/h (30–155 mil/h) przeprowadzone w Porsche 911 Turbo S (757 KM ze zaktualizowanym oprogramowaniem i układem wydechowym). Ostre hamowanie, brak czasu odnowienia pomiędzy nimi, po prostu pięć pełnych naciągów. Tylne skrzydło cały czas było w górnym położeniu.
Test przeprowadzono w następujący sposób:
Najpierw wykonano 4 przejazdy samochodem wyposażonym w intercoolery OE 992. Stop, szybka wymiana części na intercoolery do88. Testowanie przez kilka minut, a następnie pięć przejazdów wykonanych dokładnie w taki sam sposób, jak w przypadku części OE. Spadek temperatury powietrza wlotowego jest znaczny, delta szczytowa wynosi 12°C (21,6 F). Patrz diagram pod zdjęciami produktów.
Chłodzenie jest ważne, podobnie jak przepływ powietrza. Po wielu godzinach prac rozwojowych, udoskonalaniu zbiorników końcowych i wyborze rdzenia spełniającego nasze wymagania, w rezultacie powstał intercooler, który jest znacznie wydajniejszy pod względem wymiany ciepła i przepływu powietrza. Przy użyciu naszego wewnętrznego stołu przepływowego Superflow SF-1020 Probench sprawdzany jest przepływ powietrza zarówno dla intercoolerów do88, jak i jednostek OE 992. Otrzymasz to, co widzisz – prawdziwą wydajność!
Jeśli nas o to zapytasz, jest to tak dobre, jak tylko możesz stworzyć zestaw intercoolera dla tej platformy. W naszym dążeniu do maksymalnej wydajności w dowolnej sekcji systemu nie pozostawiono żadnej skały bez zmian. Punktem wyjścia są rdzenie renomowanej firmy Garrett Motorsport, są one niesamowicie dobrze wykonane z cienkimi i ułożonymi w stos żeberkami, dokładnie według naszej specyfikacji w zakresie ważenia chłodzenia i przepływu powietrza. Zbiorniki końcowe są wykonane z cienkiego odlewu aluminiowego, aby utrzymać niską wagę i nadal wykorzystywać przepływ powietrza. Aby pomieścić grubszy rdzeń, prowadnice powietrza wymieniamy na kanały węglowe wykonane z najlepszej jakości! Aby usunąć wąskie gardła w całym układzie, złącza intercoolera są powiększone i wyposażone w silikonowe węże do88 z miękkimi, szerokimi zagięciami. Podczas tego rozwoju nie poczyniliśmy żadnych poświęceń ani kompromisów – oto rezultaty!
Kluczowe liczby:
- Niższa temperatura powietrza na wlocie w tych samych warunkach: 36°C / 96,8 F (48°C / 118,4 F). 12°C / (21,6 F) niżej. Patrz diagram pod zdjęciami produktów.
- Więcej powietrza do silnika, mniejsze przeciwciśnienie i lepszy przepływ powietrza! Przepływ powietrza przy spadku ciśnienia 0,125 bar / 1,81 psi: 799 CFM (740 CFM), 8% więcej! Patrz diagram pod zdjęciami produktów.
- Rdzenie Bar&Plate o dużej gęstości, przeznaczone do sportów motorowych, firmy Garrett.
- Trójwymiarowe, odlewane zbiorniki końcowe o dowolnym kształcie.
- Specjalnie zaprojektowane prowadnice powietrza otoczenia z włókna węglowego.
- W zestawie wysokiej jakości węże silikonowe i akcesoria do montażu.
- Korki metamfetaminy na zbiorniku wylotowym intercoolera (2x 1/8 NPT).
Tło:
Wcześniejsze wersje Porsche 911 mają chłodnice międzystopniowe wewnątrz każdego tylnego błotnika, a trójnik łączy je obie, zanim powietrze doładowujące dotrze do kolektora dolotowego. Model 992 ma zupełnie inną konfigurację. Chłodnica powietrza doładowującego i trójnik są teraz połączone w jednostkę umieszczoną pod tylnym błotnikiem. Powietrze z otoczenia jest tłoczone kanałami z tylnej szyby do czerpaka na pokrywie pokładu i dalej przez rdzeń intercoolera w celu zapewnienia optymalnego przenoszenia ciepła. Patrząc na konstrukcję z boku, taka konfiguracja naprawdę ma większy sens, ale jest też bardziej wymagająca dla nas, producenta wydajnościowego chłodzenia. Aby móc zmieścić rdzeń o większej objętości i powierzchni, musieliśmy opracować nowe kanały węglowe, aby umożliwić zwiększenie grubości. Jesteśmy bardzo szczęśliwi, że dzięki temu produktowi przenieśliśmy naszą produkcję węgla na wyższy poziom – wyposażenie i wykończenie godne ikony takiej jak 911!
Rdzenie od Garretta:
Rdzenie to Bar&Plate, wyprodukowane przez renomowaną firmę Garrett Motorsport. Szczerze mówiąc, są tak dobre, jak tylko mogą. Cienkie i ułożone w stos żeberka chłodzące dają gęstą konstrukcję, zapewniając bardzo wydajne przenoszenie ciepła. Rdzeń ma średnicę 105 mm (4 cale) i jest dokładnie tak gruby, jak tylko można go wykonać do tego zastosowania. Powietrze jest rozprowadzane po całym rdzeniu poprzez odlewane zbiorniki końcowe o dowolnym kształcie. Zaprojektowanie ich było znaczącym przedsięwzięciem, które wielokrotnie obejmowało skanowanie 3D, analizę CFD i drukowanie 3D, aż do uzyskania gotowego prototypu. Zdecydowaliśmy się, jak zwykle, na odlewane zbiorniki końcowe, ponieważ pozwalają one uzyskać kształty, których obróbka CNC nie jest w stanie odtworzyć, a dla nas funkcjonalność zawsze zwycięża formę. Maksymalny przepływ powietrza zastępuje współczynnik blingowania! Zbiorniki są wykonane z obrobionymi przyłączami 70 mm (2,75”), aby umożliwić wysoką wydajność. Aby sparować z większymi połączeniami, oferujemy również węże silikonowe. Obydwa rdzenie są połączone centralnym zbiornikiem wylotowym w stronę kolektora wlotowego, wykorzystującym połączenia maszynowe i korki metamfetaminy.
Prowadnice powietrza otoczenia wykonane z węgla:
Prowadnice powietrza są wykonane z infuzowanego próżniowo, prepregowanego węgla, a wszystkie elementy są wyposażone w rowki mocujące dla kanałów powietrznych, podobnie jak bity OE. Choć kształty są skomplikowane, nadal gwarantujemy idealne dopasowanie! Są wyposażone w odpowiednie gumowe uszczelki tam, gdzie jest to potrzebne, aby zapobiec ucieczce powietrza chłodzącego przez rdzeń.
Wydajność:
jeśli chodzi o wydajność, intercoolery do88 znacznie obniżają temperaturę dolotową! Na poniższym wykresie przedstawiono różnicę w stosunku do jednostek OE 992. Dane są zbierane za pomocą rejestratora wyścigów AIM podczas 4 kolejnych przejazdów w bezpośredniej sekwencji na zamkniętym pasie startowym. Przyspieszenia na pełnym otwarciu przepustnicy w zakresie 50–250 km/h (30–155 mil/h) przeprowadzone w Porsche 911 Turbo S (757 KM ze zaktualizowanym oprogramowaniem i układem wydechowym). Ostre hamowanie, brak czasu odnowienia pomiędzy nimi, po prostu pięć pełnych naciągów. Tylne skrzydło cały czas było w górnym położeniu.
Test przeprowadzono w następujący sposób:
Najpierw wykonano 4 przejazdy samochodem wyposażonym w intercoolery OE 992. Stop, szybka wymiana części na intercoolery do88. Testowanie przez kilka minut, a następnie pięć przejazdów wykonanych dokładnie w taki sam sposób, jak w przypadku części OE. Spadek temperatury powietrza wlotowego jest znaczny, delta szczytowa wynosi 12°C (21,6 F). Patrz diagram pod zdjęciami produktów.
Chłodzenie jest ważne, podobnie jak przepływ powietrza. Po wielu godzinach prac rozwojowych, udoskonalaniu zbiorników końcowych i wyborze rdzenia spełniającego nasze wymagania, w rezultacie powstał intercooler, który jest znacznie wydajniejszy pod względem wymiany ciepła i przepływu powietrza. Przy użyciu naszego wewnętrznego stołu przepływowego Superflow SF-1020 Probench sprawdzany jest przepływ powietrza zarówno dla intercoolerów do88, jak i jednostek OE 992. Otrzymasz to, co widzisz – prawdziwą wydajność!
Marka | do88 |
---|---|
Montowane w autach | Porsche 911 (992) |
Numery OE | 992145805G |
Napisz własną recenzję