Potrzebujesz pomocy? (22) 308 93 95

Korpus przepustnicy BMW F8X M2C M3 M4

Cena Promocyjna 656,72 zł Cena Katalogowa 698,64 zł
SKU
TR-250-S
Intercooler do88 Performance do korpusu przepustnicy Rura J zaprojektowana z myślą o łatwym montażu w Twoim BMW M2 / M3 / M4 F8X
Zobacz wszystkie specyfikacje
Korpus przepustnicy BMW F8X M2C M3 M4 jest do kupienia w przyrostach co 1
Intercooler BMW F8X M2C M3 M4 Performance Poprzednie Intercooler BMW F8X M2C M3 M4 Performance

Intercooler do88 Performance do korpusu przepustnicy Rura J zaprojektowana z myślą o łatwym montażu w Twoim BMW M2 / M3 / M4 F8X

Silnik twin-turbo S55 napędzający BMW M2C / M3 / M4 F8X jest wyposażony w plastikowe rury intercoolera zarówno po stronie ciepłej, jak i zimnej. Rury te są tygodniowym łączem w każdym tuningowanym samochodzie, a w niektórych przypadkach nawet w seryjnym samochodzie. Plastikowe rury OE często pękają/rozszczepiają się, powodując wyciek doładowania.

Dzięki naszej wydajnej rurze J-pipe chłodnicy międzystopniowej chcemy zaoferować rozwiązanie problemu niezawodności i oczywiście jednocześnie minimalizować ograniczenia poprzez poprawę przepływu powietrza!

Aby uzyskać dokładny model 3D dostępnej przestrzeni do zaprojektowania naszej rury intercoolera, wykonaliśmy szczegółowy skan 3D komory silnika M3 Competition. Za pomocą tego modelu ze skanu 3D mogliśmy zaprojektować nową odlewaną rurę typu J o średnicy 3,5” (89 mm) z ładnym, gładkim prowadzeniem. Większość nieoryginalnych rur J dostępnych na rynku jest wykonana z 3-calowych rur giętych na trzpieniu, ciętych i zespawanych w kilku kawałkach w celu uzyskania kształtu J. OE J-pipe ma średnicę 3,3” (85 mm), więc jasne jest, że wersja 3” nie jest idealna pod względem przepływu powietrza, co również potwierdziło się w naszym badaniu przepływu Superflow.

Nasz ostateczny projekt to super trwała odlewana rura typu J o średnicy 3,5” (89 mm), która poprawia przepływ powietrza. Ma swobodny kształt i tę samą średnicę aż do korpusu przepustnicy, co jest „niemożliwe” do osiągnięcia w przypadku rury wygiętej na trzpieniu. Nasza rura typu J ma dwa przyłącza wtrysku metanolu (1/8 -27 NPT), które w momencie dostawy są zaślepione korkami. W zestawie znajduje się również trwalszy wąż silikonowy wraz z matowymi czarnymi opaskami na wąż, które zapewniają dyskretny wygląd. W zestawie znajduje się nowy zacisk C służący do mocowania rury J do korpusu przepustnicy zamiast cienkiego plastikowego zacisku ustalającego OE.

Znaczące zalety rury J-pipe intercoolera do88:
- Większa niezawodność!
- Aluminium 6061 zamiast plastiku
- Zacisk C korpusu przepustnicy ze stali nierdzewnej
- W zestawie matowa czarna silikonowa złączka węża
- Do X% lepszy przepływ powietrza!
- 2 złącza 1/8-27 NPT, które można wykorzystać do wtrysku metanolu/podtlenku lub jako przyłącze podciśnieniowe do manometru. W zestawie zaślepki!

Więcej informacji
Montowane w autach

BMW M2 Competition
Lata modelowe: 2019-2020
Model: F87

Konkurs BMW M3 / M3
Lata modelowe: 2015-2018
Model: F80

BMW M4 / M4 Competition / M4 GTS / M4 CS
Lata modelowe: 2015-2020
Model: F82 F83

Numery OE

11618057992

Napisz własną recenzję
Napisz opinię o produkcie:Korpus przepustnicy BMW F8X M2C M3 M4
Twoja ocena
To Top
Korpus przepustnicy BMW F8X M2C M3 M4
Korpus przepustnicy BMW F8X M2C M3 M4
Cena Promocyjna 656,72 zł Cena Katalogowa 698,64 zł
Dodaj do listy życzeń
Help
Shop
Account
Wishlist
0 Cart