Potrzebujesz pomocy? (22) 308 93 95

Intercooler BMW F8X M2C M3 M4 Performance

Cena Promocyjna 5 651,37 zł Cena Katalogowa 6 012,10 zł
SKU
ICM-320

Intercooler do88 Performance zaprojektowany z myślą o łatwym montażu w Twoim BMW M2 / M3 / M4 F8X

Zobacz wszystkie specyfikacje
Intercooler BMW F8X M2C M3 M4 Performance jest do kupienia w przyrostach co 1
Korpus przepustnicy BMW F8X M2C M3 M4 Poprzednie Korpus przepustnicy BMW F8X M2C M3 M4

Intercooler do88 Performance zaprojektowany z myślą o łatwym montażu w Twoim BMW M2 / M3 / M4 F8X

Turbodoładowany silnik S55 napędzający BMW M2C / M3 / M4 F8X wykorzystuje montowany od góry, chłodzony wodą intercooler zamiast „zwykłego” chłodzonego powietrzem intercoolera. Ten intercooler OE ma rdzeń Tube&Fin z zaciśniętymi plastikowymi zbiornikami końcowymi. Konstrukcja ta ma swoje wady, ponieważ jest podatna na pękanie i wyciek płynu chłodzącego do silnika lub wyciek ciśnienia doładowania z uszczelek zbiornika.

Naszą misją, gdy rozpoczęliśmy prace nad nowym, wydajnym intercoolerem, było wyeliminowanie słabych punktów intercoolerów OE i oczywiście zaoferowanie znacznego wzrostu wydajności. Podczas wszystkich testów, które przeprowadziliśmy podczas opracowywania całej gamy produktów BMW F8X M2C/M3/M4, wyraźnie widzieliśmy, jak moc szczytowa jest bezpośrednio porównywana z IAT (temperaturą powietrza dolotowego).
Aby uzyskać dokładny model 3D dostępnej przestrzeni do zaprojektowania naszego intercoolera, wykonaliśmy szczegółowy skan 3D komory silnika M3 Competition. W naszym oprogramowaniu CAD Solidworks wypróbowaliśmy kilka koncepcji projektowych naszej chłodnicy powietrza doładowującego, korzystając z modelu wygenerowanego na podstawie skanu 3D.

Ostateczna koncepcja projektu została podjęta po kilku symulacjach CFD w naszym oprogramowaniu Solidworks Flow Simulation. W tym oprogramowaniu możemy symulować przepływ powietrza oraz mierzyć spadek ciśnienia i rozkład powietrza w rdzeniu. Zdecydowaliśmy się nie uwzględniać wewnętrznych prowadnic powietrza, ponieważ kilka naszych symulacji pokazało, że wyrządziły one więcej szkody niż pożytku. Przepływ powietrza jest idealnie rozprowadzany po rdzeniu dzięki naszej konstrukcji zbiornika bez wewnętrznych prowadnic powietrza, co potwierdza wiele opinii. Jednak w wielu przypadkach powodują one turbulencje i zakłócenia w przepływie powietrza.

Nasz ostateczny projekt zaowocował rdzeniem prętowo-płytowym ze zbiornikami końcowymi z odlewu aluminiowego spawanymi metodą TIG. Zapewnia to spokój ducha przy każdym utworze High Boost. Udało nam się wykorzystać masywny rdzeń o 85% większy niż OEM i zmniejszyć (16% mniej) spadek ciśnienia powietrza doładowującego i utrzymać instalację typu drop-in bez modyfikacji. Zmniejszenie spadku ciśnienia doładowania na intercoolerze ma kilka zalet, takich jak turbosprężarka musi pracować mniej, aby osiągnąć docelowe doładowanie / niższą temperaturę / poprawia reakcję przepustnicy. Posiadamy sprzęt do obliczania spadku ciśnienia w naszym oprogramowaniu obliczeniowym CFD, a także testy w warunkach rzeczywistych na naszym stanowisku przepływowym Superflow SF-1020. Po stronie wody chłodzącej zmieniliśmy konstrukcję na dwuprzepływową, która umożliwia dwukrotny przepływ chłodziwa przez rdzeń przed opuszczeniem chłodnicy międzystopniowej, zamiast struktury jednoprzepływowej OE.

Używamy żeber chłodzących o dużej gęstości, zarówno po stronie powietrza, jak i wody. Przeprowadzono kilka testów, aby znaleźć optymalną równowagę pomiędzy żebrami powietrznymi i wodnymi, aby uzyskać maksymalny transfer ciepła. Dzięki temu nasz intercooler ma ogromny wzrost powierzchni aktywnego chłodzenia w porównaniu do OE.

Naturalnie, jest to produkt wydajnościowy do88, przeprowadziliśmy dokładne, rygorystyczne i ciągłe testy rozwijając ten produkt, aby zapewnić najlepszą wydajność. Nie osiągnięto ani jednego kompromisu.

Efektem całej tej ciężkiej pracy jest produkt, który w taki czy inny sposób naprawdę poprawi osiągi Twojego pojazdu, niezależnie od tego, czy jest to samochód standardowy, czy mocno zmodyfikowany potwór! Na torze, na ulicy, na pasie – ta chłodnica powietrza doładowującego będzie Twoim prawdziwym towarzyszem!

Znaczące zalety intercoolera do88 Performance (numery porównawcze w magazynie):
- Maksymalny wzrost mocy o 13 KM! Mierzone w samochodzie z dostrojeniem BootMod3 Stage 1.
- Najwyższy wzrost mocy w zakresie średnich tonów wynoszący 25 KM!
- Najwyższy przyrost momentu obrotowego wynoszący 52 Nm!
- Większa objętość rdzenia: 5657cm3 (3052cm3), 85% większa!
- Przepływ powietrza przy spadku ciśnienia 0,025 bar/0,36 psi: 298 CFM (256 CFM), 16% więcej!
- Niższa temperatura powietrza za intercoolerem w tych samych warunkach: 39°C (48°C), 9°C niżej!*
- Pasuje do wszystkich samochodów z poniższej listy!
* Mierzone przy 240 km/h przy przyspieszaniu na pełnym otwarciu przepustnicy 0-240 km/h na pasie powietrza. Obydwa testy przeprowadzono tego samego dnia w tych samych warunkach.

Więcej informacji
Markado88
Montowane w autach

BMW M2 Competition
Lata modelowe: 2019-2020
Model: F87

Konkurs BMW M3 / M3
Lata modelowe: 2015-2018
Model: F80

BMW M4 / M4 Competition / M4 GTS / M4 CS
Lata modelowe: 2015-2020
Model: F82 F83

Numery OE17517846235
Napisz własną recenzję
Napisz opinię o produkcie:Intercooler BMW F8X M2C M3 M4 Performance
Twoja ocena
To Top
Intercooler BMW F8X M2C M3 M4 Performance
Intercooler BMW F8X M2C M3 M4 Performance
Cena Promocyjna 5 651,37 zł Cena Katalogowa 6 012,10 zł
Dodaj do listy życzeń
Help
Shop
Account
Wishlist
0 Cart