Product added to cart
Plenum Porsche 911 Turbo / Carrera (991)
Cena Promocyjna 2 381,55 zł Cena Katalogowa 2 533,55 zł
SKU
TR-300-9912
Z dumą prezentujemy nasze nowo opracowane Plenum dla Porsche 991!
Zobacz wszystkie specyfikacjePlenum Porsche 911 Turbo / Carrera (991) jest do kupienia w przyrostach co 1
Z dumą prezentujemy nasze nowo opracowane Plenum dla Porsche 991!
Większa reakcja w całym paśmie mocy!
Kontekst
Komora OEM 991 ma kształt litery T, co oznacza, że przepływ powietrza z korpusu przepustnicy gwałtownie zmienia kierunek, gdy jest rozdzielany na obie strony kolektorów dolotowych. Projektowanie przestrzeni nadsufitowej w kształcie litery Y zamiast w kształcie litery T ma sens!
Rozwój
Wychodząc od kompleksowego skanowania 3D komory silnika w celu określenia ograniczeń konstrukcyjnych, przystąpiliśmy do pracy. Dzięki doświadczeniu z poprzednich plenum Porsche szybko zdaliśmy sobie sprawę, że potrzebne jest złącze typu Y zamiast komory OE w kształcie litery T. Z punktu widzenia przepływu powietrza kształt litery Y jest bardziej efektywny, ponieważ rozprowadza powietrze bardziej równomiernie i przy mniejszym spadku ciśnienia. Jak zwykle zdecydowaliśmy się na wykonanie komory z odlewanego aluminium, ponieważ pozwala to na uzyskanie kształtów, których obróbka CNC nie jest w stanie odtworzyć, a dla nas funkcjonalność zawsze zwycięża formę. Maksymalny przepływ powietrza zastępuje współczynnik blingowania!
Plenum do88
Plenum zostało zaprojektowane z miękkimi, zamaszystymi liniami. Promienie i kąty były wielokrotnie poprawiane i przerabiane. Połączenia są wykonane maszynowo CNC, a komora jest wyposażona w odpowiednie węże silikonowe zapewniające optymalne dopasowanie i trwałość. Poprawę przepływu powietrza sprawdzamy za pomocą CFD (Computer Flow Dynamics) oraz w naszym stanowisku przepływowym Superflow SF1020.
Usunięcie ograniczeń dla turbodoładowanego powietrza docierającego do wlotu zapewni lepszą reakcję przepustnicy i wzrost wydajności w całym zakresie mocy!
Kluczowe liczby
— więcej powietrza do silnika, mniejsze przeciwciśnienie i lepszy przepływ powietrza!
- Przepływ powietrza przy spadku ciśnienia 0,1 bara / 1,45 psi: 846 CFM (808 CFM), 5% więcej!
- Odlew aluminiowy o dowolnym kształcie z połączeniami obrabianymi CNC.
- Konstrukcja Y zapewniająca optymalną dystrybucję powietrza.
- W zestawie wszystkie akcesoria potrzebne do montażu.
Większa reakcja w całym paśmie mocy!
Kontekst
Komora OEM 991 ma kształt litery T, co oznacza, że przepływ powietrza z korpusu przepustnicy gwałtownie zmienia kierunek, gdy jest rozdzielany na obie strony kolektorów dolotowych. Projektowanie przestrzeni nadsufitowej w kształcie litery Y zamiast w kształcie litery T ma sens!
Rozwój
Wychodząc od kompleksowego skanowania 3D komory silnika w celu określenia ograniczeń konstrukcyjnych, przystąpiliśmy do pracy. Dzięki doświadczeniu z poprzednich plenum Porsche szybko zdaliśmy sobie sprawę, że potrzebne jest złącze typu Y zamiast komory OE w kształcie litery T. Z punktu widzenia przepływu powietrza kształt litery Y jest bardziej efektywny, ponieważ rozprowadza powietrze bardziej równomiernie i przy mniejszym spadku ciśnienia. Jak zwykle zdecydowaliśmy się na wykonanie komory z odlewanego aluminium, ponieważ pozwala to na uzyskanie kształtów, których obróbka CNC nie jest w stanie odtworzyć, a dla nas funkcjonalność zawsze zwycięża formę. Maksymalny przepływ powietrza zastępuje współczynnik blingowania!
Plenum do88
Plenum zostało zaprojektowane z miękkimi, zamaszystymi liniami. Promienie i kąty były wielokrotnie poprawiane i przerabiane. Połączenia są wykonane maszynowo CNC, a komora jest wyposażona w odpowiednie węże silikonowe zapewniające optymalne dopasowanie i trwałość. Poprawę przepływu powietrza sprawdzamy za pomocą CFD (Computer Flow Dynamics) oraz w naszym stanowisku przepływowym Superflow SF1020.
Usunięcie ograniczeń dla turbodoładowanego powietrza docierającego do wlotu zapewni lepszą reakcję przepustnicy i wzrost wydajności w całym zakresie mocy!
Kluczowe liczby
— więcej powietrza do silnika, mniejsze przeciwciśnienie i lepszy przepływ powietrza!
- Przepływ powietrza przy spadku ciśnienia 0,1 bara / 1,45 psi: 846 CFM (808 CFM), 5% więcej!
- Odlew aluminiowy o dowolnym kształcie z połączeniami obrabianymi CNC.
- Konstrukcja Y zapewniająca optymalną dystrybucję powietrza.
- W zestawie wszystkie akcesoria potrzebne do montażu.
Montowane w autach | Porsche 911 (991.2) |
---|---|
Numery OE | 9A1 110 037 70 |
Napisz własną recenzję