Potrzebujesz pomocy? (22) 308 93 95

Intercooler Porsche 911 Turbo (997.1)-do88

Cena Promocyjna 14 749,69 zł Cena Katalogowa 15 691,16 zł
SKU
ICM-230-1-do88
Intercooler o prawdziwej wydajności dla 997.1 Turbo / GT2 i 997.2 GT2RS.
Zobacz wszystkie specyfikacje
Intercooler Porsche 911 Turbo (997.1)-do88 jest do kupienia w przyrostach co 1
Intercooler Porsche 911 Turbo (997.1)-OEM Poprzednie Intercooler Porsche 911 Turbo (997.1)-OEM

Intercooler o prawdziwej wydajności dla 997.1 Turbo / GT2 i 997.2 GT2RS.
To najbardziej wyrafinowany ze wszystkich produktów, które mamy dzisiaj w ofercie, MERA wprowadzony na rynek w październiku 2021 roku!

- Niższa temperatura powietrza na wlocie w tych samych warunkach: 37°C/98,6 F (55°C/131 F), 18°C/32,4 F niżej. Patrz diagram poniżej.
- Więcej powietrza do silnika, mniejsze przeciwciśnienie i lepszy przepływ powietrza! Przepływ powietrza przy spadku ciśnienia 0,175 bar / 2,54 psi: 700 CFM (564 CFM), 24% więcej! Patrz diagram poniżej.
- Trójwymiarowe, odlewane zbiorniki końcowe o dowolnym kształcie.
- Specjalnie zaprojektowane prowadnice powietrza otoczenia z włókna węglowego.
- W zestawie wysokiej jakości węże silikonowe i akcesoria do montażu.

MERA, jak więcej, oznacza lepsze chłodzenie, lepszy przepływ powietrza, większą wydajność. Po prostu MERA !

Rozpoczynając od dokładnych badań rynku na początku prac nad intercoolerem dla 997, zrozumieliśmy, że niewiele produktów modernizacyjnych dostępnych na rynku było w rzeczywistości ulepszeniami, ale raczej na tym samym poziomie co standardowe jednostki 997.2 lub w niektórych przypadkach nawet podrzędny. Zdaliśmy sobie sprawę, że nie możemy iść na skróty, aby obniżyć koszty, musieliśmy stworzyć najlepsze możliwe rozwiązanie dla danej przestrzeni w samochodzie!

Wprowadzając na rynek ten zestaw intercoolera w 2016 roku, zdecydowaliśmy się na rdzeń Tube&fin wyprodukowany w Wielkiej Brytanii, zapewniający doskonałe chłodzenie i przepływ powietrza w połączeniu z niską wagą. Sprawdził się bardzo dobrze na przestrzeni lat, występując w różnych wersjach o mocy 1000 KM. Jesienią 2021 roku nadejdzie czas na kolejny etap ciągłego rozwoju produktów do88. Po dokładnych testach zdecydowaliśmy się przejść na rdzeń Bar&Plate firmy Garrett klasy sportów motorowych, przenosząc w ten sposób to i tak już bardzo skuteczne ulepszenie na wyższy poziom.

Ogólne różnice:

  • IAT niższy o 11°C w porównaniu do poprzedniej wersji.
  • O 12% większy przepływ powietrza w porównaniu do poprzedniej wersji.
  • Nowy, lżejszy przewód powietrzny wykonany z prawdziwego węgla prepregowego.
  • Wzrost masy o 3 kg na każdy intercooler w porównaniu do poprzednich intercoolerów do88.

Rdzeń jest nowy, ale zbiorniki końcowe i wszystkie akcesoria są takie same jak wcześniej. Intercoolery posiadają odlewane zbiorniki końcowe, które bardzo precyzyjnie rozprowadzają przepływ powietrza po całym rdzeniu. Jest to bardzo ważne, ponieważ dobra konstrukcja zbiornika będzie korzystna zarówno pod względem spadku ciśnienia, jak i wydajności chłodzenia. Aby móc dopasować intercooler o odpowiedniej grubości do danego zadania, konieczne było również zaprojektowanie nowego górnego doprowadzenia powietrza z otoczenia. Został on zaprojektowany w naszym środowisku skanu 3D, aby zapewnić idealne dopasowanie do zintegrowanych z pojazdem prowadnic powietrza, a także chłodnicy międzystopniowej. Aby jeszcze bardziej wyeliminować wąskie gardła, zestaw intercoolera MERA ma przyłącza intercoolera o średnicy 70 mm (2 3/4 cala), aby naprawdę umożliwić przepływ powietrza bez ograniczeń. Oznacza to również, że dla każdej pozycji dołączone są nowe węże, z których wszystkie zostały zaprojektowane w 3D z myślą o maksymalnym przepływie powietrza. Aby to zapewnić, wszystkie węże są testowane metodą CFD. Węże na wylocie turbosprężarki są wykonane ze stali odpornej na wysokie temperatury. materiał, przystosowany do ciągłej temperatury 240°C (464°F). Aby naprawdę wykorzystać całe powietrze z otoczenia przenoszące ciepło, kanały węglowe są wyposażone w odpowiednie uszczelnienia w kierunku korpusu, zmuszając całe powietrze do przejścia przez rdzeń, a nie do ucieczki wokół niego.

Podsumowując, wzrost masy w porównaniu z jednostkami OEM jest stosunkowo niewielki, biorąc pod uwagę sam rozmiar intercoolerów i fakt, że jest to całkowicie aluminiowa, gęsta konstrukcja. Waga naszego intercoolera wynosi 8,45 kg (18,10 funta) na sztukę, a intercooler OEM 997.2 waży 3,30 kg (7,27 funta) na sztukę. Choć może się to wydawać pod względem wzrostu masy, jest on więcej niż dobrze kompensowany, jeśli weźmiemy pod uwagę wzrost wydajności, jaki zapewniają te intercoolery!

Zestaw intercoolera zawiera węże przystosowane do rur OEM lub Y-pipe do88 (70 mm). Różnią się dołączonymi wężami. Wybierz swoją wersję z listy rozwijanej powyżej.

Jeśli chodzi o wydajność, intercoolery do88 znacznie obniżają temperaturę dolotową! Na poniższym wykresie przedstawiono różnicę w stosunku do jednostek OEM 997.2. Dane są zbierane za pomocą rejestratora wyścigów AIM podczas 5 kolejnych biegów w bezpośredniej sekwencji. Przyspieszenie na pełnym otwarciu przepustnicy w zakresie 50–250 km/h (30–155 mil/h) w Porsche 997 dostrojonym do etapu 1. Żadnych przestojów pomiędzy nimi, tylko pełne uciągnięcie. Podczas każdego testu samochód jeździł w trybie Sport Plus, z wyłączoną klimatyzacją.

Test przeprowadzono w następujący sposób:

Najpierw wykonano 5 przejazdów samochodem wyposażonym w intercoolery OEM. Stop, szybka wymiana części na intercoolery do88. Wytrząsanie przez kilka minut, a następnie 5 przebiegów wykonanych dokładnie w taki sam sposób, jak w przypadku części OEM. Spadek temperatury powietrza na wlocie jest znaczny, delta szczytowa wynosi 18°C ​​(32,4 F), patrz wykres poniżej!

Chłodzenie jest ważne, podobnie jak przepływ powietrza. Po wielu godzinach prac rozwojowych, udoskonalaniu zbiorników końcowych i wyborze rdzenia spełniającego nasze wymagania, w rezultacie powstał intercooler, który jest znacznie wydajniejszy pod względem wymiany ciepła i przepływu powietrza. Przy użyciu naszej wewnętrznej sondy Superflow SF-1020, przepływ powietrza jest weryfikowany jako kompletny system, z wężami na wlocie i wylocie, zarówno dla intercoolerów OEM 997.2, jak i intercoolerów wydajności do88. Otrzymasz to, co widzisz – wydajność MERA od do88!

Więcej informacji
Markado88
Montowane w autach

Porsche 911 (997.1)
Rok modele: 2007-2009
Silnik: Turbo / GT2

Porsche 911 (997.2)
Rok modele: 2010-2012
Silnik: GT2RS

Numery OE

99711063900
99711064000
99711063970
99711064070

Napisz własną recenzję
Napisz opinię o produkcie:Intercooler Porsche 911 Turbo (997.1)-do88
Twoja ocena
To Top
Intercooler Porsche 911 Turbo (997.1)-do88
Intercooler Porsche 911 Turbo (997.1)-do88
Cena Promocyjna 14 749,69 zł Cena Katalogowa 15 691,16 zł
Dodaj do listy życzeń
Help
Shop
Account
Wishlist
0 Cart