Product added to cart
Chłodnica intercooler montowana z boku BMW F8X M3 M4
Cena Promocyjna 3 066,22 zł Cena Katalogowa 3 261,94 zł
SKU
WC-360
Chłodnica wyczynowa do88 do układu intercoolera zaprojektowana z myślą o łatwym montażu w Twoim BMW M3 / M4 F8X
Zobacz wszystkie specyfikacjeChłodnica intercooler montowana z boku BMW F8X M3 M4 jest do kupienia w przyrostach co 1
Chłodnica wyczynowa do88 do układu intercoolera zaprojektowana z myślą o łatwym montażu w Twoim BMW M3 / M4 F8X
Turbodoładowany silnik S55 napędzający BMW M3 / M4 F8X wykorzystuje montowany od góry intercooler chłodzony wodą zamiast „zwykłego” intercoolera chłodzonego powietrzem. Płyn chłodzący w tym układzie ma swój własny, oddzielny obieg chłodzenia, składający się z dwóch równolegle połączonych grzejników i pompy. Większa z tych dwóch równolegle połączonych chłodnic znajduje się z przodu środkowego modułu chłodzenia, druga mniejsza znajduje się przed prawym nadkolem.
Obniżenie temperatury wody w tym obiegu jest bezpośrednio równoznaczne z poprawą chłodzenia powietrza doładowującego (niższy IAT). Z tego powodu ważne jest, aby w tym układzie znajdowały się chłodnice o wysokiej wydajności, aby utrzymać możliwie niski i stabilny IAT podczas trudnej jazdy. Podczas wszystkich testów, które przeprowadziliśmy podczas opracowywania całej gamy produktów BMW F8X M3 / M4, wyraźnie widzieliśmy, jak moc szczytowa jest bezpośrednio porównywana z IAT (temperaturą powietrza dolotowego).
Projektując naszą ulepszoną chłodnicę, zaczęliśmy od zeskanowania 3D przestrzeni przed prawym nadkolem naszego M3 Competition, zarówno ze zderzakiem, jak i bez. Dało nam to dokładny model 3D dostępnej przestrzeni do zabudowania naszej chłodnicy. Odkryliśmy, że rozmiar tej chłodnicy można znacznie zwiększyć zarówno pod względem powierzchni czołowej, jak i grubości, jeśli zaprojektujemy również nowy kanał powietrzny pomiędzy chłodnicą a osłoną zderzaka .
Nasz ostateczny projekt ma dwurzędowy rdzeń o grubości 68 mm z wielokanałowymi lampami. Zachowaliśmy układ przepływu jednoprzebiegowego w stylu OEM. Nasz projekt zwiększa zarówno wysokość, jak i grubość rdzenia o 28 mm, a wszystko to składa się na zwiększenie powierzchni czołowej o 18% i objętości rdzenia o ogromne 100%. Aby umożliwić montaż tego masywnego grzejnika, zaprojektowaliśmy piękny kanał powietrzny z włókna węglowego, który jest wytwarzany z materiału prepeg w procesie autoklawowania. Nasz grzejnik posiada instalację wpuszczaną z przewodami chłodzącymi OEM.
W naszych testach te ulepszenia zaowocowały obniżeniem IAT o 5°C w połączeniu z ulepszonym grzejnikiem montowanym z boku.
Efektem całej tej ciężkiej pracy jest produkt, który w taki czy inny sposób naprawdę poprawi osiągi Twojego pojazdu, niezależnie od tego, czy jest to samochód standardowy, czy mocno zmodyfikowany potwór! Na torze, na ulicy, na torze, ta chłodnica będzie Twoim prawdziwym towarzyszem!
Istotne zalety grzejnika do88 (dane porównawcze):
- Większa objętość rdzenia: 3393cm3 (1693cm3), 100% większa!
- Większa powierzchnia czołowa: 499cm2 (423cm2), 18% większa!
- Niższa temperatura powietrza za intercoolerem w tych samych warunkach: 34°C (39°C), 5°C niższa! *
- Wysokowydajny rdzeń z płetwą o wysokości 8 mm i konstrukcją z wieloma żaluzjami.
- Wielokanałowe rury rdzeniowe
* Mierzone przy 240 km/h przy przyspieszaniu na pełnym otwarciu przepustnicy 0-240 km/h na pasie powietrza. Obydwa testy przeprowadzono tego samego dnia w tych samych warunkach.
Montowane w autach | BMW M3 / M3 BMW M4 / M4 Competition / M4 GTS / M4 CS |
---|---|
Numery OE | 51748054266 |
Napisz własną recenzję