Potrzebujesz pomocy? (22) 308 93 95

DV+ T9352 Pasuje do zastosowań w Mini, Citroen i Peugeot

Cena Promocyjna 669,13 zł Cena Katalogowa 711,84 zł
SKU
T9352
Przedstawiamy nowy DV+ do zastosowań Mini, Citroën i Peugeot!
Zobacz wszystkie specyfikacje
DV+ T9352 Pasuje do zastosowań w Mini, Citroen i Peugeot jest do kupienia w przyrostach co 1

Przedstawiamy nowy DV+ do zastosowań Mini, Citroën i Peugeot!

ROZWIĄZANIE DV+ firmy GFB NIE MOŻE BYĆ PROSTSZE — ZACHOWAJ TO, CO DZIAŁA I WYMIENIAJ TO, CO NIE DZIAŁA.

  • Wykorzystuje fabryczną cewkę elektromagnetyczną dla bezproblemowej integracji
  • Zastępuje plastikowe części zaworów metalem, zapewniając niezawodność i wytrzymałość w silnikach z chipami
  • Bezpośrednio dopasowany zamiennik z zaletami TMS firmy GFB
  • Ekskluzywny mechanizm zaworowy „uruchamiany pilotem” zapewniający szybką reakcję przy dużym doładowaniu

GFB rozszerza gamę DV+ o rozwiązanie bezpośrednio pasujące do słabego fabrycznego zaworu przełączającego stosowanego w wielu europejskich pojazdach.

Sama cewka elektromagnesu od fabrycznie zamontowanego zaworu jest świetna - ECU otwiera ją szybciej niż jakikolwiek zawór pneumatyczny więc po co ją wymieniać? Słabym punktem jest jednak sam mechanizm zaworowy. Zawór DV+ firmy GFB rozwiązuje ten problem poprzez wymianę części zaworu na obudowę z anodyzowanego aluminium, wyposażoną w mosiężny tłok obrobiony maszynowo z zachowaniem rygorystycznych tolerancji.

Efektem końcowym jest ostrzejsza reakcja przepustnicy, błyskawiczne uruchamianie zaworów i utrzymanie takiego doładowania, jak tylko możesz.

Przeczytaj całą historię DV+ poniżej. Produkty innych producentów polegają na wymianie całego układu na tradycyjny zawór pneumatyczny. Takie podejście wymaga długich przewodów podciśnieniowych, dodatkowych części do podłączenia podciśnienia w kolektorze dolotowym, a także innego zaworu elektromagnetycznego do uruchamiania zaworu pneumatycznego lub rezystora balastowego podłączanego do wiązki przewodów OE. Wszystkie te dodatkowe elementy powodują, że produkt jest wolniejszy, mniej responsywny, droższy, a jego instalacja zajmuje znacznie więcej czasu.

Z drugiej strony rozwiązanie DV+ firmy GFB jest bardziej responsywne, tańsze, łatwiejsze w instalacji i nie powoduje skoków/trzepotania turbosprężarki. Aha, i nie wymaga  różnych sprężyn ani częstych  przebudów.

Uzyskaj lepszą wydajność, szybszą regenerację i nie płać za to, czego nie potrzebujesz!

 

Historia DV+: Lepsza wydajność – większa niezawodność

Wiele późnych modeli samochodów europejskich wykorzystuje elektromagnetyczne zawory przełączające sterowane przez ECU. Jest to dobry pomysł, ponieważ zawór może reagować bardzo szybko i otwiera się tylko wtedy, gdy jest to konieczne.

Jednakże są pewne problemy z tymi zaworami;

 

  • Membrany są słabe i podatne na pękanie, szczególnie w przypadku zwiększenia doładowania. Gdy to nastąpi, zawór nie będzie już utrzymywał ciśnienia doładowania.
  • Plastikowa warga otaczająca membranę jest bardzo cienka i kawałki mogą się odłamać, potencjalnie przedostając się przez turbosprężarkę.

 

Dodatkowo elektrozawór na rozdzielaczu OE jest bezpośrednio podłączony do mechanizmu zaworu, co nie jest idealne, ponieważ ani on, ani sprężyna powrotna nie są wystarczająco mocne, aby niezawodnie otwierać i zamykać zawór przy dużym doładowaniu.

W przypadku takich problemów można zrozumieć, dlaczego inni producenci części zamiennych zakładają, że najlepszym rozwiązaniem jest całkowita wymiana fabrycznego rozdzielacza lub zmiana go na układ czysto pneumatyczny. Niestety, choć ich zestawy zamienne mogą być mocniejsze od fabrycznego rozdzielacza, ich mniejsza szybkość reakcji i niższy przepływ nie uzasadniają dodatkowych kosztów i złożoności – są raczej kompromisem niż rozwiązaniem.

Firma GFB przyjęła inne podejście, aby dostarczyć kompletne rozwiązanie, które rozwiązuje istniejące problemy i poprawia wydajność, bez kompromisów i wysokich cen.

 

DV+ rozwiązuje fabryczne problemy z zaworami za pomocą bardzo prostego i eleganckiego rozwiązania. Zachowując fabryczny elektromagnes, DV+ zachowuje wszystkie zalety systemu fabrycznego. Również wymiana części zaworów na niezniszczalne elementy metalowe zapewnia wytrzymałość i niezawodność, niezależnie od tego, jak duże jest doładowanie.

To nie wszystko; zamiast używać elektromagnesu do bezpośredniego uruchamiania zaworu, wprowadziliśmy unikalny system „sterowania pilotem”. Oznacza to, że elektromagnes musi jedynie kontrolować przepływ powietrza przez mały kanał, który jest następnie używany do otwierania i zamykania tłoka (zamiast bezpośredniego otwierania i zamykania tłoka), zatem nie ma znaczenia, jak duże doładowanie przez niego przeciśniesz, DV+ będzie się otwierać i zamykać niezawodnie, nigdy nie przekraczając możliwości elektromagnesu.

Ta funkcja poprawia również system fabryczny, otwierając zawór stopniowo w odpowiedzi na ciśnienie doładowania, więc otwiera się tylko na tyle, na ile jest to wymagane do wykonania zadania (zawór fabryczny po prostu otwiera się i zamyka, nie może się częściowo otworzyć, jeśli ciśnienie doładowania jest niskie ), co skutkuje lepszą reakcją przepustnicy.

Niepotrzebne zestawy zamienne stanowią kompromis, a nie rozwiązanie

Oczekujące patenty patentowe i projektowe 

CITROEN C4 1.6 THP 155 B7 Silnik benzynowy 115 kW FWD Hatchback 11/09-on
CITROEN DS3 1.6 THP 155/200 Silnik benzynowy 115 kW FWD Hatchback 04/10-07/15
CITROEN DS4 1.6 THP 155/200 Silnik benzynowy 147 kW FWD Hatchback 04/11 -07/15
CITROEN DS4 1.6 THP 155/200 120kw Silnik benzynowy FWD Hatchback 04/12-07/15 CITROEN DS4 1.6 THP 155/200 115kw Silnik benzynowy FWD
Hatchback 04/11-07/15
CITROEN DS5 1.6 THP 155/200 115kw Silnik benzynowy FWD Hatchback 11/11-07/15
MINI Cooper S R56 N14 Tylko silnik R56 Silnik benzynowy 128 kW FWD Hatchback 10/06-02/10
MINI John Cooper Works R56 N14 Tylko silnik R56 Silnik benzynowy 155 kW FWD Hatchback 11/07-11 /13
MINI Cooper S R57 N14 Tylko silnik R57 128 kW Silnik benzynowy FWD Cabrio 08.04-07.10
MINI John Cooper Works R57 N14 Tylko silnik R57 155 kW Silnik benzynowy FWD Cabrio 08/08–05/15
MINI Mini Clubman Cooper S R55 N14 Tylko silnik R55 128 kW Silnik benzynowy FWD Wagon 10/07–12/14
MINI Mini Clubman John Cooper Works R55 Tylko silnik N14 R55 Silnik benzynowy 155 kW FWD Wagon 11/07–12/14
PEUGEOT 207 1,6 16 V RC WA_, WC_ Silnik benzynowy 128 kW FWD Hatchback 02/07–12/12
PEUGEOT 207 1,6 16 V RC WA_, WC_ Silnik benzynowy 110 kW FWD Hatchback 02 /06-12/12
PEUGEOT 207 CC 1.6 16V WD_ 110kw silnik benzynowy FWD kabriolet 02/07-12/12
PEUGEOT 3008 1.6 THP T8 115kw silnik benzynowy FWD MPV 06/09-on
PEUGEOT 508 1.6 THP 8D_ 115kw silnik benzynowy FWD Sedan 11 /10-on
PEUGEOT Peugeot 208 GTI A9 115kw silnik benzynowy FWD Hatchback 03/12-on
PEUGEOT Peugeot 208 GTI T8 Silnik benzynowy 147 kW FWD Hatchback 08/12-on
PEUGEOT 308 1.6 THP T7 Silnik benzynowy 115 kW FWD Hatchback 10/09
PEUGEOT 308 1.6 THP T7 Silnik benzynowy 115 kW FWD Wagon 10/09-on
PEUGEOT 308 1.6 THP T7 Silnik benzynowy 115 kW FWD Cabrio 06/09
PEUGEOT 308 1.6 THP T7 Silnik benzynowy 110 kW FWD Wagon 09/07
PEUGEOT 308 1.6 THP T7 Silnik benzynowy 110 kW FWD Hatchback 09/07
PEUGEOT 308 1.6 THP T7 Silnik benzynowy 103 kW FWD Cabrio 06/09-on
PEUGEOT 308 1.6 THP T7 110kw silnik benzynowy FWD Cabrio 06/09-on PEUGEOT
308 1.6 THP T7 128kw silnik benzynowy FWD Hatchback 03/08-on
PEUGEOT RCZ THP156 2010-on 115kw silnik benzynowy FWD Coupe 03/10- 12/14

Napisz własną recenzję
Napisz opinię o produkcie:DV+ T9352 Pasuje do zastosowań w Mini, Citroen i Peugeot
Twoja ocena
To Top
DV+ T9352 Pasuje do zastosowań w Mini, Citroen i Peugeot
DV+ T9352 Pasuje do zastosowań w Mini, Citroen i Peugeot
Cena Promocyjna 669,13 zł Cena Katalogowa 711,84 zł
Dodaj do listy życzeń
Help
Shop
Account
Wishlist
0 Cart