Product added to cart
Zestaw Intercooler BigPack VAG 2.0 TSI EA888 Gen4 (245hp) Przewody Czarne
Cena Promocyjna 5 328,45 zł Cena Katalogowa 5 668,57 zł
SKU
BIG-340-2-S
Najlepszy na rynku zestaw intercoolera VAG 2.0 TSI EA888 Gen4!
Zobacz wszystkie specyfikacjeZestaw Intercooler BigPack VAG 2.0 TSI EA888 Gen4 (245hp) Przewody Czarne jest do kupienia w przyrostach co 1
Najlepszy na rynku zestaw intercoolera VAG 2.0 TSI EA888 Gen4!
Ten BigPack zawiera zarówno intercooler do88 performance, jak i zestaw rur.
Ten zestaw jest dla Ciebie, który stawia sobie wysokie cele w zakresie mocy i chcesz dokonać modernizacji do absolutnie najlepszego! Sama zmiana intercoolera na nasz wydajny intercooler to duża poprawa, a w połączeniu z naszym zestawem rur ciśnieniowych poprawa jest ogromna! Nasze rury ciśnieniowe charakteryzują się znacznie lepszym przepływem powietrza niż standardowe rurociągi, co zostało potwierdzone kilkoma testami zarówno w samochodzie, jak i na naszym własnym stanowisku przepływowym SuperFlow SF-1020.
Zalety do88 BigPack (intercooler/rury OE):
- Większa objętość rdzenia: 15811cm3 (9056cm3), 75% większa!
- Większa powierzchnia aktywnego chłodzenia, 2774 cm2 w porównaniu z 2587 cm2, o 7% większa!
- Przepływ powietrza przy spadku ciśnienia 0,15 bar/2,18 psi: 332 CFM (244 CFM), do88 36% wyższy!
- Maksymalny wzrost mocy o +12 KM i maksymalny wzrost momentu obrotowego o +14 Nm! Mierzono w VW Golf GTI Clubsport Edition 45 2021 z oprogramowaniem fabrycznym.
- Temperatura powietrza za intercoolerem w tych samych warunkach: 23°C (35°C), do88 12°C niższa!
- Rura posiada jedno przyłącze wtrysku metanolu (1/8 -27 NPT). W tym połączeniu rura dostarczana jest z zaślepką.
BigPack zawiera wydajny intercooler wykonany w całości z aluminium oraz kompletny zestaw rur 2,5” i węży silikonowych. Ten BigPack zastępuje wszystko pomiędzy wylotem turbosprężarki a korpusem przepustnicy, stąd drastyczna poprawa przepływu powietrza i wydajności chłodzenia.
Intercooler wydajnościowy do88 jest konstrukcją całkowicie aluminiową. Dzięki zaprojektowanym w CAD, zoptymalizowanym pod względem przepływu zbiornikom końcowym oraz zoptymalizowanej konstrukcji rdzenia osiąga najlepszą możliwą wydajność chłodzenia w połączeniu z najniższym możliwym spadkiem ciśnienia!
Rury do ładowania produkowane są z rur aluminiowych bez szwu o średnicy 2,5 cala, giętych na trzpieniu. Wykonane na zamówienie, wysokiej jakości węże silikonowe z 4 warstwami wzmocnienia poliestrowo-aramidowego. Węże te wytrzymują bardzo wysoką temperaturę i ciśnienie!
Zawsze pamiętaj, że intercooler OE został zaprojektowany dla poziomu mocy, dla którego samochód został pierwotnie zbudowany. Zwiększenie mocy lub nawet bardzo intensywna eksploatacja samochodu w wersji standardowej może spowodować, że intercooler OE nie będzie miał wydajności jakiej potrzebujesz. Zatem dopiero po dostrojeniu oprogramowania silnika do88 BigPack zapewni wzrost wydajności w porównaniu z intercoolerem OE!
Powszechnym nieporozumieniem jest to, że intercooler zamontowany w tym położeniu nie może zapewnić dobrej wydajności i że zamontowany z przodu intercooler/FMIC byłby znacznie lepszy. Ale w rzeczywistości do88 BigPack jest znacznie lepszy niż większość instalacji FMIC, w których można zainstalować tylko rdzeń o małej powierzchni przedniej, częściowo za belką zderzaka, co jeszcze bardziej zmniejszy wydajność chłodzenia i często osiąga się właściwości chłodzenia gorsze niż intercooler OE.
do88 BigPack jest dostarczany z całym sprzętem niezbędnym do instalacji.
Ten BigPack zawiera zarówno intercooler do88 performance, jak i zestaw rur.
Ten zestaw jest dla Ciebie, który stawia sobie wysokie cele w zakresie mocy i chcesz dokonać modernizacji do absolutnie najlepszego! Sama zmiana intercoolera na nasz wydajny intercooler to duża poprawa, a w połączeniu z naszym zestawem rur ciśnieniowych poprawa jest ogromna! Nasze rury ciśnieniowe charakteryzują się znacznie lepszym przepływem powietrza niż standardowe rurociągi, co zostało potwierdzone kilkoma testami zarówno w samochodzie, jak i na naszym własnym stanowisku przepływowym SuperFlow SF-1020.
Zalety do88 BigPack (intercooler/rury OE):
- Większa objętość rdzenia: 15811cm3 (9056cm3), 75% większa!
- Większa powierzchnia aktywnego chłodzenia, 2774 cm2 w porównaniu z 2587 cm2, o 7% większa!
- Przepływ powietrza przy spadku ciśnienia 0,15 bar/2,18 psi: 332 CFM (244 CFM), do88 36% wyższy!
- Maksymalny wzrost mocy o +12 KM i maksymalny wzrost momentu obrotowego o +14 Nm! Mierzono w VW Golf GTI Clubsport Edition 45 2021 z oprogramowaniem fabrycznym.
- Temperatura powietrza za intercoolerem w tych samych warunkach: 23°C (35°C), do88 12°C niższa!
- Rura posiada jedno przyłącze wtrysku metanolu (1/8 -27 NPT). W tym połączeniu rura dostarczana jest z zaślepką.
BigPack zawiera wydajny intercooler wykonany w całości z aluminium oraz kompletny zestaw rur 2,5” i węży silikonowych. Ten BigPack zastępuje wszystko pomiędzy wylotem turbosprężarki a korpusem przepustnicy, stąd drastyczna poprawa przepływu powietrza i wydajności chłodzenia.
Intercooler wydajnościowy do88 jest konstrukcją całkowicie aluminiową. Dzięki zaprojektowanym w CAD, zoptymalizowanym pod względem przepływu zbiornikom końcowym oraz zoptymalizowanej konstrukcji rdzenia osiąga najlepszą możliwą wydajność chłodzenia w połączeniu z najniższym możliwym spadkiem ciśnienia!
Rury do ładowania produkowane są z rur aluminiowych bez szwu o średnicy 2,5 cala, giętych na trzpieniu. Wykonane na zamówienie, wysokiej jakości węże silikonowe z 4 warstwami wzmocnienia poliestrowo-aramidowego. Węże te wytrzymują bardzo wysoką temperaturę i ciśnienie!
Zawsze pamiętaj, że intercooler OE został zaprojektowany dla poziomu mocy, dla którego samochód został pierwotnie zbudowany. Zwiększenie mocy lub nawet bardzo intensywna eksploatacja samochodu w wersji standardowej może spowodować, że intercooler OE nie będzie miał wydajności jakiej potrzebujesz. Zatem dopiero po dostrojeniu oprogramowania silnika do88 BigPack zapewni wzrost wydajności w porównaniu z intercoolerem OE!
Powszechnym nieporozumieniem jest to, że intercooler zamontowany w tym położeniu nie może zapewnić dobrej wydajności i że zamontowany z przodu intercooler/FMIC byłby znacznie lepszy. Ale w rzeczywistości do88 BigPack jest znacznie lepszy niż większość instalacji FMIC, w których można zainstalować tylko rdzeń o małej powierzchni przedniej, częściowo za belką zderzaka, co jeszcze bardziej zmniejszy wydajność chłodzenia i często osiąga się właściwości chłodzenia gorsze niż intercooler OE.
do88 BigPack jest dostarczany z całym sprzętem niezbędnym do instalacji.
Color | Czarny |
---|---|
Marka | do88 |
Montowane w autach | VW Golf (MK8) |
Numery OE | 5Q0145803AE |
Napisz własną recenzję