Product added to cart
BigPack Porsche 911 Turbo (997.2) Szare przewody
Cena Promocyjna 16 218,55 zł Cena Katalogowa 17 253,78 zł
SKU
BIG-130SI
Kompletne rozwiązanie chłodzenia powietrza doładowującego dla Porsche 997.2 Turbo / Turbo S
Zobacz wszystkie specyfikacjeBigPack Porsche 911 Turbo (997.2) Szare przewody jest do kupienia w przyrostach co 1
Kompletne rozwiązanie chłodzenia powietrza doładowującego dla Porsche 997.2 Turbo / Turbo S
Zestaw ten jest dostępny w cenie pakietu i zawiera intercooler do zastosowań w sportach motorowych oraz trójnik typu Y o wysokim przepływie, wszystkie węże i akcesoria do montażu. Aby jeszcze bardziej zapewnić lepsze oddychanie silnika, wraz z tymi produktami można kupić nasze wyznaczające normy kanały wlotowe.
Zestaw intercoolera MERA i trójnik typu Y są same w sobie świetnymi produktami. Stosowane razem generują znaczną redukcję temperatury na wlocie, mniejsze przeciwciśnienie w całym systemie, a tym samym umożliwiają większą moc.
- Niższa temperatura powietrza na wlocie w tych samych warunkach: 37°C/98,6 F (55°C/131 F), 18°C/32,4 F niżej. Zobacz diagram z dodatkowych zdjęć produktu.
- Więcej powietrza do silnika, mniejsze przeciwciśnienie i lepszy przepływ powietrza!
- Przepływ powietrza przy spadku ciśnienia 0,175 bar / 2,54 psi: 771 CFM (564 CFM), 37% więcej! Zobacz diagram z dodatkowych zdjęć produktu.
- Najwyższej jakości rdzenie Bar&Plate o dużej gęstości, przeznaczone do sportów motorowych, firmy Garrett.
- Zbiorniki końcowe odlewane o dowolnym kształcie 3D.
- Specjalnie zaprojektowane prowadnice powietrza otoczenia z włókna węglowego.
- Rura typu Y wykonana z rur aluminiowych giętych na trzpieniu o średnicy 2,75" (70 mm).
- Trójnik Y wykonany z odlewanej, gładko przepływającej części kolektora.
- W zestawie wysokiej jakości węże silikonowe i akcesoria do montażu.
O intercoolerach:
MERA, jak więcej, oznacza lepsze chłodzenie, lepszy przepływ powietrza, większą wydajność. Po prostu MERA !
Wprowadzając na rynek ten zestaw intercoolera w 2016 roku, zdecydowaliśmy się na rdzeń Tube&fin, zapewniający doskonałe chłodzenie i przepływ powietrza w połączeniu z niską wagą. Sprawdził się bardzo dobrze na przestrzeni lat, występując w różnych wersjach o mocy 1000 KM. Jesienią 2021 roku nadejdzie czas na kolejny etap ciągłego rozwoju produktów do88. Po dokładnych testach zdecydowaliśmy się przejść na rdzeń Bar&Plate firmy Garrett klasy sportów motorowych, przenosząc w ten sposób to i tak już bardzo skuteczne ulepszenie na wyższy poziom.
Różnice w stosunku do naszej poprzedniej wersji:
- IAT niższy o 11°C w porównaniu do naszej poprzedniej wersji.
- O 19% większy przepływ powietrza w porównaniu do naszej poprzedniej wersji.
- Nowy, lżejszy przewód powietrzny wykonany z prawdziwego węgla prepregowego.
- Wzrost masy o 3 kg na każdy intercooler w porównaniu do poprzednich intercoolerów do88.
Rdzeń jest nowy, ale zbiorniki końcowe i wszystkie akcesoria są takie same jak wcześniej. Intercoolery posiadają odlewane zbiorniki końcowe, które bardzo precyzyjnie rozprowadzają przepływ powietrza po całym rdzeniu. Jest to bardzo ważne, ponieważ dobra konstrukcja zbiornika będzie korzystna zarówno pod względem spadku ciśnienia, jak i wydajności chłodzenia. Aby móc dopasować intercooler o odpowiedniej grubości do danego zadania, konieczne było również zaprojektowanie nowego górnego doprowadzenia powietrza z otoczenia. Został on zaprojektowany w naszym środowisku skanu 3D, aby zapewnić idealne dopasowanie do zintegrowanych z pojazdem prowadnic powietrza, a także chłodnicy międzystopniowej. Aby jeszcze bardziej wyeliminować wąskie gardła, przyłącza intercoolera mają średnicę 70 mm (2 3/4 cala), co naprawdę umożliwia przepływ powietrza bez ograniczeń. Oznacza to również, że dla każdej pozycji dołączone są nowe węże, z których wszystkie zostały zaprojektowane w 3D z myślą o maksymalnym przepływie powietrza. Aby to zapewnić, wszystkie węże są testowane metodą CFD. Węże na wylocie turbosprężarki są wykonane ze stali odpornej na wysokie temperatury. materiał, przystosowany do ciągłej temperatury 240°C (464°F). Aby naprawdę wykorzystać całe powietrze z otoczenia przenoszące ciepło, kanały węglowe są wyposażone w odpowiednie uszczelnienia w kierunku korpusu, zmuszając całe powietrze do przejścia przez rdzeń, a nie do ucieczki wokół niego.
Podsumowując, wzrost masy w porównaniu z jednostkami OEM jest stosunkowo niewielki, biorąc pod uwagę sam rozmiar intercoolerów i fakt, że jest to całkowicie aluminiowa, gęsta konstrukcja. Waga naszego intercoolera wynosi 8,45 kg (18,10 funta) na sztukę, a intercooler OEM 997.2 waży 3,30 kg (7,27 funta) na sztukę. Choć może się to wydawać pod względem wzrostu masy, jest to więcej niż dobrze kompensowane, jeśli weźmiemy pod uwagę wzrost wydajności, jaki zapewniają te intercoolery!
O rurze Y:
Prezentujemy Państwu efekt rozległych badań, wielu godzin spędzonych na desce kreślarskiej oraz licznych wizualizacji 3D i wydruków 3D. Y-pipe do88 to najlepszy wybór, gdy chcesz pozbyć się wszelkich ograniczeń w systemie, zapewniając bardzo dobry przepływ powietrza w połączeniu z niską wagą! Trójnik typu Y wykonany jest z lekkich rur giętych na trzpieniu, a pomiędzy nimi znajduje się wysokiej jakości odlewane złącze 3D o dowolnym kształcie. Na odlewanym kolektorze znajdują się wykonane metodą NC przyłącza do BOV i węży odpowietrzających.
Taka konstrukcja zwiększa wydajność, ale tylko odrobinę dodatkowej wagi. Wyczynowa rura Y do88 waży 1,52 kg (3,35 funta), plastikowa rura OEM waży 1,38 kg (3,04 funta), a konkurencyjna rura odlewana o wysokiej wydajności waży 2,76 kg (6,08 funta) )!
Jako wykończenie, trójnik Y jest zaokrąglony w wysokiej jakości powłoce proszkowej, która sprawia, że wyglądają równie dobrze, jak działają! Możesz wybierać pomiędzy bardziej dyskretną, półpołyskową czernią i świeżym metalicznym srebrnym wykończeniem.
Wydajność:
Jeśli chodzi o wydajność, bigpack do88 znacznie obniża temperaturę dolotową! Na poniższym wykresie przedstawiono różnicę w stosunku do jednostek OEM 997.2. Dane są zbierane za pomocą rejestratora wyścigów AIM podczas 5 kolejnych biegów w bezpośredniej sekwencji. Przyspieszenie na pełnym otwarciu przepustnicy w zakresie 50–250 km/h (30–155 mil/h) w Porsche 997 dostrojonym do etapu 1. Żadnych przestojów pomiędzy nimi, tylko pełne uciągnięcie. Podczas każdego testu samochód jeździł w trybie Sport Plus, z wyłączoną klimatyzacją.
Test przeprowadzono w następujący sposób:
Najpierw wykonano 5 przejazdów samochodem wyposażonym w intercoolery OEM. Stop, szybka wymiana części na intercoolery do88. Wytrząsanie przez kilka minut, a następnie 5 przebiegów wykonanych dokładnie w taki sam sposób, jak w przypadku części OEM. Spadek temperatury powietrza na wlocie jest znaczny, szczytowa delta wynosi 18°C (32,4 F), patrz wykres poniżej!
Chłodzenie jest ważne, podobnie jak przepływ powietrza. Po wielu godzinach prac rozwojowych, udoskonalaniu zbiorników końcowych i wyborze rdzenia spełniającego nasze wymagania, w rezultacie powstał intercooler, który jest znacznie wydajniejszy pod względem wymiany ciepła i przepływu powietrza. Przy użyciu naszej wewnętrznej sondy Superflow SF-1020, przepływ powietrza jest weryfikowany jako kompletny system, obejmujący zarówno chłodnice międzystopniowe, węże i trójnik, zarówno dla jednostek do88 bigpack, jak i OEM 997. Otrzymasz to, co widzisz – prawdziwą wydajność!
Color | Szary |
---|---|
Marka | do88 |
Napisz własną recenzję