Product added to cart
BigPack Porsche 911 Turbo (996)
Cena Promocyjna 15 897,76 zł Cena Katalogowa 16 912,51 zł
SKU
BIG-360
Najwyższy pakiet wydajności dla Porsche 911 (996) Turbo, zarówno ze zwiększonym przepływem, jak i znacznie niższą temperaturą na wlocie!
Zobacz wszystkie specyfikacjeBigPack Porsche 911 Turbo (996) jest do kupienia w przyrostach co 1
Najwyższy pakiet wydajności dla Porsche 911 (996) Turbo, zarówno ze zwiększonym przepływem, jak i znacznie niższą temperaturą na wlocie!
Zestaw ten jest oferowany w cenie pakietu i obejmuje nasze chłodnice powietrza doładowującego, wysokoprzepływową rurę Y, a także wszystkie niezbędne węże, akcesoria i szczegóły montażowe.
Nasz zestaw intercoolera i rura Y są doskonałymi produktami same w sobie, ale po złożeniu razem tworzą potężną jednostkę, która zapewnia niższe temperatury na wlocie i większy przepływ, jednocześnie zmniejszając ciśnienie wsteczne w układzie - co skutkuje znacznym wzrostem mocy!
- Niższa temperatura na wlocie w tych samych warunkach testowych: 25°C (66°F), spadek o 41°C. Zobacz diagram pod zdjęciami produktów.
- Więcej tlenu w silniku, mniejsze ciśnienie wsteczne i lepszy przepływ!
- Przepływ powietrza przy spadku ciśnienia 0,1 bara / 1,45 psi: 572 CFM (501 CFM), wzrost o 14%! Zobacz diagram pod zdjęciami produktów.
- Ogniwa Bar&Plate o jakości sportów motorowych renomowanej firmy Garrett, absolutnie najwyższej jakości.
- Zbiorniki odlewane o dowolnych kształtach 3D.
- Specjalnie zaprojektowane prowadnice powietrza z włókna węglowego.
- Zmniejszony spadek ciśnienia! Zobacz schemat poniżej!
- Rura typu Y wykonana z rur aluminiowych giętych na trzpieniu o średnicy 63 mm.
- Trójnik z elegancką, odlewaną częścią kolektora.
- W zestawie wysokiej jakości węże silikonowe i akcesoria montażowe.
O naszych intercoolerach:
Aby optymalnie rozprowadzić przepływ po całym rdzeniu, stosujemy odlewane, zoptymalizowane pod względem przepływu zbiorniki. Dobrze zaprojektowany zbiornik jest niezbędny, aby zmaksymalizować właściwości wymiany ciepła i przepływ. Przepływ i wydajność chłodzenia zależą bezpośrednio od wymiarów rdzenia. Aby wykorzystać jak najgrubszy rdzeń, zastąpiliśmy górne prowadnice powietrza prowadnicami z włókna węglowego. Zostały one zaprojektowane przez do88 na podstawie skanowania 3D, co gwarantuje doskonałe dopasowanie zarówno do karoserii samochodu, jak i naszych dużych intercoolerów.
Aby zmaksymalizować chłodzenie, prowadnice powietrza są wyposażone w uszczelki przylegające zarówno do chłodnicy powietrza doładowującego, jak i do nadwozia, aby zapewnić, że powietrze chłodzące nie będzie przepływać łatwiejszymi drogami wokół rdzenia. Połączenia intercoolera mają pełną średnicę 70 mm (2 3/4"), aby zmaksymalizować przepływ i wyeliminować wszelkie wąskie gardła w układzie. Oznacza to, że ten zestaw jest wyposażony w nowe węże we wszystkich czterech pozycjach, wszystkie zaprojektowane i przetestowane metodą CFD pod kątem optymalnego przepływu. węże na wylocie turbosprężarki wykonane są z materiału o szczególnie wysokiej odporności termicznej, przystosowanej do stałej temperatury 240°C.
O naszej rurze Y:
Nasza rura Y do88 jest wynikiem szeroko zakrojonych prac projektowych obejmujących wiele godzin spędzonych przy desce kreślarskiej CAD oraz kilka obliczeń przepływu i wydruków 3D. Rura Y do88 jest rozwiązaniem, gdy Twoim celem jest osiągnięcie wysokiej wydajności i wyeliminowanie ograniczeń systemowych. Zapewnia znacznie lepszy przepływ przy niewielkiej wadze! Rura Y wykonana jest z giętych na trzpieniu lekkich rur aluminiowych, które są przyspawane do odlewanego kolektora zaprojektowanego w technologii 3D o dowolnym kształcie, aby zmaksymalizować przepływ.
Rura Y jest wykończona elegancką powłoką proszkową, która nadaje jej wygląd odpowiadający jego wydajności.
Wydajność:
Jeśli chodzi o wydajność, intercoolery do88 skutecznie obniżają temperaturę dolotową! Diagram ilustruje różnicę w porównaniu z oryginalnymi intercoolerami (OEM) 996.
Dane zebrano za pomocą rejestratora wyścigów AIM podczas trzech bezpośrednio następujących po sobie przebiegów. Przyspieszenia na pełnym otwarciu przepustnicy w zakresie 50–250 km/h były wykonywane w Porsche 996 dostrojonym w pierwszym etapie.
Żadnego chłodzenia pomiędzy przejazdami, tylko pełne otwarcie przepustnicy. Test przeprowadzono w następujący sposób: Najpierw wykonano trzy jazdy samochodem wyposażonym w chłodnice OEM.
Potem szybko wymieniłem części na intercoolery do88. Następnie wykonano kolejne trzy serie dokładnie w taki sam sposób, jak w przypadku części OEM.
Spadek temperatury powietrza dolotowego jest znaczny, maksymalna różnica wynosi 41°C, patrz wykres!
Chłodzenie ma kluczowe znaczenie, podobnie jak przepływ powietrza. Po wielu godzinach prac rozwojowych, udoskonalaniu zbiorników końcowych i wyborze pakietów ogniw spełniających nasze wymagania, wyprodukowaliśmy intercooler, który jest znacznie bardziej skuteczny, jeśli chodzi o przenoszenie ciepła i przepływ powietrza.
Dzięki naszemu wewnętrznemu stanowisku przepływowemu Superflow SF-1020 Probench przepływ powietrza jest potwierdzony jako kompletny system, z wężami zarówno na wlocie, jak i wylocie, zarówno dla intercoolerów OEM 996, jak i intercoolerów wydajności do88.
Marka | do88 |
---|---|
Montowane w autach | Porsche 911 (996) |
Numery OE | 99611098971 |
Napisz własną recenzję