Potrzebujesz pomocy? (22) 308 93 95

BigPack Porsche 911 Turbo (996)

Cena Promocyjna 15 897,76 zł Cena Katalogowa 16 912,51 zł
SKU
BIG-360
Najwyższy pakiet wydajności dla Porsche 911 (996) Turbo, zarówno ze zwiększonym przepływem, jak i znacznie niższą temperaturą na wlocie!
Zobacz wszystkie specyfikacje
BigPack Porsche 911 Turbo (996) jest do kupienia w przyrostach co 1
Intercooler Porsche 996 Turbo GT2 99-05 Poprzednie Intercooler Porsche 996 Turbo GT2 99-05

Najwyższy pakiet wydajności dla Porsche 911 (996) Turbo, zarówno ze zwiększonym przepływem, jak i znacznie niższą temperaturą na wlocie!

Zestaw ten jest oferowany w cenie pakietu i obejmuje nasze chłodnice powietrza doładowującego, wysokoprzepływową rurę Y, a także wszystkie niezbędne węże, akcesoria i szczegóły montażowe.

Nasz zestaw intercoolera i rura Y są doskonałymi produktami same w sobie, ale po złożeniu razem tworzą potężną jednostkę, która zapewnia niższe temperatury na wlocie i większy przepływ, jednocześnie zmniejszając ciśnienie wsteczne w układzie - co skutkuje znacznym wzrostem mocy!

- Niższa temperatura na wlocie w tych samych warunkach testowych: 25°C (66°F), spadek o 41°C. Zobacz diagram pod zdjęciami produktów.
- Więcej tlenu w silniku, mniejsze ciśnienie wsteczne i lepszy przepływ!
- Przepływ powietrza przy spadku ciśnienia 0,1 bara / 1,45 psi: 572 CFM (501 CFM), wzrost o 14%! Zobacz diagram pod zdjęciami produktów.
- Ogniwa Bar&Plate o jakości sportów motorowych renomowanej firmy Garrett, absolutnie najwyższej jakości.
- Zbiorniki odlewane o dowolnych kształtach 3D.
- Specjalnie zaprojektowane prowadnice powietrza z włókna węglowego.
- Zmniejszony spadek ciśnienia! Zobacz schemat poniżej!
- Rura typu Y wykonana z rur aluminiowych giętych na trzpieniu o średnicy 63 mm.
- Trójnik z elegancką, odlewaną częścią kolektora.
- W zestawie wysokiej jakości węże silikonowe i akcesoria montażowe.

O naszych intercoolerach:

Aby optymalnie rozprowadzić przepływ po całym rdzeniu, stosujemy odlewane, zoptymalizowane pod względem przepływu zbiorniki. Dobrze zaprojektowany zbiornik jest niezbędny, aby zmaksymalizować właściwości wymiany ciepła i przepływ. Przepływ i wydajność chłodzenia zależą bezpośrednio od wymiarów rdzenia. Aby wykorzystać jak najgrubszy rdzeń, zastąpiliśmy górne prowadnice powietrza prowadnicami z włókna węglowego. Zostały one zaprojektowane przez do88 na podstawie skanowania 3D, co gwarantuje doskonałe dopasowanie zarówno do karoserii samochodu, jak i naszych dużych intercoolerów.

Aby zmaksymalizować chłodzenie, prowadnice powietrza są wyposażone w uszczelki przylegające zarówno do chłodnicy powietrza doładowującego, jak i do nadwozia, aby zapewnić, że powietrze chłodzące nie będzie przepływać łatwiejszymi drogami wokół rdzenia. Połączenia intercoolera mają pełną średnicę 70 mm (2 3/4"), aby zmaksymalizować przepływ i wyeliminować wszelkie wąskie gardła w układzie. Oznacza to, że ten zestaw jest wyposażony w nowe węże we wszystkich czterech pozycjach, wszystkie zaprojektowane i przetestowane metodą CFD pod kątem optymalnego przepływu. węże na wylocie turbosprężarki wykonane są z materiału o szczególnie wysokiej odporności termicznej, przystosowanej do stałej temperatury 240°C.

O naszej rurze Y:

Nasza rura Y do88 jest wynikiem szeroko zakrojonych prac projektowych obejmujących wiele godzin spędzonych przy desce kreślarskiej CAD oraz kilka obliczeń przepływu i wydruków 3D. Rura Y do88 jest rozwiązaniem, gdy Twoim celem jest osiągnięcie wysokiej wydajności i wyeliminowanie ograniczeń systemowych. Zapewnia znacznie lepszy przepływ przy niewielkiej wadze! Rura Y wykonana jest z giętych na trzpieniu lekkich rur aluminiowych, które są przyspawane do odlewanego kolektora zaprojektowanego w technologii 3D o dowolnym kształcie, aby zmaksymalizować przepływ.

Rura Y jest wykończona elegancką powłoką proszkową, która nadaje jej wygląd odpowiadający jego wydajności.

Wydajność:

Jeśli chodzi o wydajność, intercoolery do88 skutecznie obniżają temperaturę dolotową! Diagram ilustruje różnicę w porównaniu z oryginalnymi intercoolerami (OEM) 996.
Dane zebrano za pomocą rejestratora wyścigów AIM podczas trzech bezpośrednio następujących po sobie przebiegów. Przyspieszenia na pełnym otwarciu przepustnicy w zakresie 50–250 km/h były wykonywane w Porsche 996 dostrojonym w pierwszym etapie.
Żadnego chłodzenia pomiędzy przejazdami, tylko pełne otwarcie przepustnicy. Test przeprowadzono w następujący sposób: Najpierw wykonano trzy jazdy samochodem wyposażonym w chłodnice OEM.
Potem szybko wymieniłem części na intercoolery do88. Następnie wykonano kolejne trzy serie dokładnie w taki sam sposób, jak w przypadku części OEM.
Spadek temperatury powietrza dolotowego jest znaczny, maksymalna różnica wynosi 41°C, patrz wykres!

Chłodzenie ma kluczowe znaczenie, podobnie jak przepływ powietrza. Po wielu godzinach prac rozwojowych, udoskonalaniu zbiorników końcowych i wyborze pakietów ogniw spełniających nasze wymagania, wyprodukowaliśmy intercooler, który jest znacznie bardziej skuteczny, jeśli chodzi o przenoszenie ciepła i przepływ powietrza.
Dzięki naszemu wewnętrznemu stanowisku przepływowemu Superflow SF-1020 Probench przepływ powietrza jest potwierdzony jako kompletny system, z wężami zarówno na wlocie, jak i wylocie, zarówno dla intercoolerów OEM 996, jak i intercoolerów wydajności do88.

Więcej informacji
Markado88
Montowane w autach

Porsche 911 (996)
Rok modele: 2001-2005
Silnik: Turbo / Turbo S / IX50 / GT2

Numery OE

99611098971
99611063971
99611099071
99611064071
99611063174
99611063075
99657565700
99657565800
99611004673
99611064573
9 9611063075

Napisz własną recenzję
Napisz opinię o produkcie:BigPack Porsche 911 Turbo (996)
Twoja ocena
To Top
BigPack Porsche 911 Turbo (996)
BigPack Porsche 911 Turbo (996)
Cena Promocyjna 15 897,76 zł Cena Katalogowa 16 912,51 zł
Dodaj do listy życzeń
Help
Shop
Account
Wishlist
0 Cart