Product added to cart
Zestaw BigPack BMW F8X M3 M4 Intercooler + rury + chłodnica
Cena Promocyjna 11 898,13 zł Cena Katalogowa 12 657,59 zł
SKU
BIG-250-WC-SS
To są nasze różne konfiguracje BigPack dla BMW M2C / M3 / M4 F8X.
Są to kompletne pakiety dla układu chłodzenia powietrza doładowującego z możliwością montażu wsuwanego!
Zobacz wszystkie specyfikacjeZestaw BigPack BMW F8X M3 M4 Intercooler + rury + chłodnica jest do kupienia w przyrostach co 1
To są nasze różne konfiguracje BigPack dla BMW M2C / M3 / M4 F8X.
Są to kompletne pakiety dla układu chłodzenia powietrza doładowującego z możliwością montażu wsuwanego!
Turbodoładowany silnik S55 napędzający BMW M2C / M3 / M4 F8X wykorzystuje montowany od góry, chłodzony wodą intercooler zamiast „zwykłego” chłodzonego powietrzem intercoolera. Standardowy intercooler montowany od góry ma rdzeń rurowo-żebrowy z zaciśniętymi plastikowymi zbiornikami końcowymi. Konstrukcja ta ma swoje wady, ponieważ jest podatna na pękanie i wyciek płynu chłodzącego do silnika lub wyciek ciśnienia doładowania z uszczelek zbiornika.
Płyn chłodzący w tym układzie ma swój własny, oddzielny obieg chłodzenia, składający się z dwóch równolegle połączonych grzejników i pompy. Większa z tych dwóch równolegle połączonych chłodnic znajduje się z przodu środkowego pakietu chłodzącego, druga, mniejsza znajduje się przed prawym nadkolem.
Samochody te są wyposażone w plastikowe rurki intercoolera zarówno po stronie ciepłej, jak i zimnej. Rury te są tygodniowym łączem w każdym tuningowanym samochodzie, a w niektórych przypadkach nawet w seryjnym samochodzie. Plastikowe rury OE często pękają/rozszczepiają się, powodując wyciek doładowania.
Zaprojektowaliśmy aktualizacje dla wszystkich tych części poprzez zaawansowane skanowanie 3D i modelowanie 3D w zeskanowanym środowisku. Przeprowadziliśmy symulacje CFD dla większości części i kilka testów, aby upewnić się, że zapewniamy najlepszą poprawę wydajności!
Możesz wybrać jedną z trzech różnych opcji tego produktu.
1. Chłodnica doładowująca i oba zestawy rurek doładowującego
2. Chłodnica doładowująca i obydwie chłodnice do układu doładowującego
3. Chłodnica doładowująca, obie rury doładowujące i obie chłodnice do układu doładowującego
Nasz wydajny intercooler pomaga Twojemu silnikowi uzyskać większą moc zarówno poprzez obniżenie temperatury powietrza dolotowego, jak i obniżenie Spadek ciśnienia! Jest to zespół prętów i płyt ze zbiornikami końcowymi zaprojektowanymi w technologii 3D o dowolnym kształcie, przyspawanymi do rdzenia metodą TIG. Jego objętość rdzenia jest o 85% większa niż standardowy intercooler i przewyższa standardową jednostkę zarówno pod względem przepływu powietrza, jak i wydajności chłodzenia. Przepływ lepszy o 16% i IAT niższy o 9°C, więc zarówno przy lepszym przepływie, jak i niższym IAT jest to prawdziwe ulepszenie!
Nasze chłodnice obwodu chłodzenia powietrza doładowującego obniżają temperaturę wody w obwodzie układu chłodzenia powietrza doładowującego. Odpowiada to niższej temperaturze powietrza dolotowego, co zapewnia zarówno większą moc, jak i bardziej trwałą wydajność. Osiągamy to poprzez zwiększoną powierzchnię chłodzącą, zwiększoną grubość rdzenia i dobrze skomponowane rdzenie wykonane z rur wielokanałowych!
Nasze przewody intercoolera, zarówno te prowadzące od turbosprężarki do intercoolera, jak i te prowadzące od intercoolera do korpusu przepustnicy, zostały zaprojektowane tak, aby zwiększyć trwałość i jednocześnie poprawić przepływ powietrza. Nie jest łatwo poprawić zarówno niezawodność, jak i przepływ powietrza, ponieważ rury podstawowe przepływają dobrze. Dzięki naszemu oprogramowaniu do symulacji przepływu i możliwościom weryfikacji przepływu fizycznego jesteśmy pewni, że wprowadzamy ulepszenia, których nie może powiedzieć większość dostawców tego rodzaju rur!
Więcej informacji na temat dołączonych części można znaleźć na stronach produktów poszczególnych z nich:
- Chłodnica powietrza doładowującego
- Rury turbodoładowania do intercoolera
- Przewód chłodnicy międzystopniowej do korpusu przepustnicy (rura typu J)
- Chłodnica układu intercoolera montowana z przodu (duża)
- Montowana z boku (mała) chłodnica układu intercoolera
Znaczące zalety do88 BigPack (różni się w zależności od konfiguracji):
- Maksymalny wzrost mocy o 13 KM! Mierzone w samochodzie z dostrojeniem BootMod3 Stage 1.
- Najwyższy wzrost mocy w zakresie średnich tonów wynoszący 25 KM!
- Najwyższy przyrost momentu obrotowego wynoszący 52 Nm! - 9-14°C niższy IAT, w zależności od konfiguracji!
- 16-17% większy przepływ powietrza!
Marka | do88 |
---|---|
Montowane w autach | BMW M2 Competition* |
Numery OE | 17517846235 |
Napisz własną recenzję