Product added to cart
Zawór przełączający GFB, dv+ TMS
Cena Promocyjna 801,33 zł Cena Katalogowa 852,48 zł
SKU
T9301
Co to jest TMS? System zarządzania turbosprężarką firmy GFB to termin, który stosujemy do naszych zaworów przełączających, które mają funkcje zaprojektowane specjalnie w celu redukcji opóźnienia turbodoładowania. Testy pokazują, że funkcje TMS mogą przywrócić maksymalne doładowanie silnika nawet o 30% szybciej niż fabryczny zawór przełączający podczas zmiany biegów*.
Zobacz wszystkie specyfikacjeZawór przełączający GFB, dv+ TMS jest do kupienia w przyrostach co 1
Przyłącza: wlot i wylot 25 mm.
Przyłącze węża podciśnieniowego: 5 mm
Kolor: Anodowane na czarno wykończenie dla tych, którzy wolą zachować dyskrecję.
VTA lub Risurculation: tylko 100% resurculation.
dv+ :
- Zaawansowane korzyści TMS
- Regulacja napięcia wstępnego sprężyny dla max. odpowiedź
- Konstrukcja kęsów CNC z aluminium i mosiądzu, produkcja australijska
- Anodowane wykończenie zapewnia długotrwałą wydajność i wygląd
- Złączkę podciśnieniową można obracać w 4 pozycjach
- Będzie trzymać nieograniczone wzmocnienie!
- Zbudowane do końca
- Nie ma potrzeby stosowania zestawu do „przebudowy”.
Najlepszy wybór dla:
- Zaprojektowany, aby zastąpić standardowy zawór przełączający Bosch w zastosowaniach takich jak Audi, Ford, SAAB, VW, ale z zaletą TMS.
Części zawarte:
- dv+ Zawór przełączający
- Instrukcje montażu ze szczegółowymi instrukcjami ustawiania napięcia wstępnego sprężyny.
Co oznacza TMS?
Co to jest TMS? System zarządzania turbosprężarką firmy GFB to termin, który stosujemy do naszych zaworów przełączających, które mają funkcje zaprojektowane specjalnie w celu redukcji opóźnienia turbodoładowania. Testy pokazują, że funkcje TMS mogą przywrócić maksymalne doładowanie silnika nawet o 30% szybciej niż fabryczny zawór przełączający podczas zmiany biegów*.
(*Wykres pokazuje porównawczy wzrost ciśnienia doładowania w kolektorze podczas zmiany biegu z 1. na 2., testowany w Nissanie CA18DET z turbosprężarką T28. Poprawa GFB TMS jest postrzegana jako o 30% szybszy powrót do maksymalnego doładowania, w którym to czasie do 40% większe doładowanie jest dostępny)
Często Zadawane Pytania:
Jakiego poziomu doładowania mogę użyć z zaworem wydmuchowym GFB?
Dowolny poziom, który lubisz! Konstrukcja wszystkich zaworów wydmuchowych GFB oznacza, że można ustawić taki poziom doładowania, który z większym prawdopodobieństwem spowoduje wysadzenie węży, zanim zawór zacznie przeciekać. Dzięki acetalowemu gnieździe tłok zapewnia doskonałe uszczelnienie, a nasze zawory zostały przetestowane w fabryce pod ciśnieniem 110 psi (jeśli uda Ci się wysadzić jeden z naszych zaworów w samochodzie, chcielibyśmy o tym usłyszeć!).
Jak wyregulować nacisk sprężyny, aby dopasować go do różnych poziomów doładowania?
Nie musisz! Przy pełnym otwarciu przepustnicy ciśnienie doładowania jest równe po obu stronach tłoka, więc nie ma znaczenia, jaki poziom doładowania używasz, ciśnienie się równoważy. Aby pozostać zamkniętym, potrzebny jest wówczas bardzo mały nacisk sprężyny. Regulacja sprężyny służy do dopasowania sygnału PODCIŚNIENIA samochodu. Chodzi o to, aby wyregulować zawór tak, aby tłok na biegu jałowym pozostawał po prostu zamknięty. W ten sposób, gdy zdejmiesz pedał, sprężyna zostanie zneutralizowana, dzięki czemu doładowanie będzie mogło swobodnie popchnąć tłok.
Dlaczego warto wybrać zawór dmuchowy GFB:
Większa moc — nasza ma większą moc, a Twoja?
Powszechnie wiadomo, że fabryczne zawory przełączające przeciekają lub ulegają awariom, szczególnie w przypadku starzenia się lub wyższych poziomów doładowania. GFB TMS utrzyma tyle
doładowania, ile możesz na niego rzucić, 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu - nie jest wymagane częste przebudowywanie ani wymiana.
Lepsza reakcja - dzięki zmniejszonemu opóźnieniu turbo!
Układ GFB TMS został zaprojektowany specjalnie z myślą o minimalizacji opóźnień – testy pokazują, że podczas zmiany biegów może przywrócić silnik do maksymalnego doładowania nawet o 30% szybciej niż fabryczny przełącznik zmiany biegów, zapewniając jednocześnie do 40% większe doładowanie przejściowe*.
Lepsze właściwości jezdne — płynniejsze niż w magazynie!
Fabryczne przełączniki zwykle działają albo całkowicie otwarte, albo całkowicie zamknięte. Może to powodować irytujące wzrosty przy prędkościach autostradowych, wymagające ciągłych korekt przepustnicy w celu utrzymania stałej prędkości. GFB TMS całkowicie eliminuje ten problem, czyniąc samochód płynniejszym w prowadzeniu.
Napisz własną recenzję