Potrzebujesz pomocy? (22) 308 93 95

GFB, SV52 Zawór upustowy o wysokim przepływie

Cena Promocyjna 1 641,19 zł Cena Katalogowa 1 745,95 zł
SKU
T9052
GFB, SV52 Zawór upustowy o wysokim przepływie jest do kupienia w przyrostach co 1
VTA T9430 (pasuje do późnych modeli Audi, VW, Skoda i SEAT 1.2 i 1.4TSI) Poprzednie VTA T9430 (pasuje do późnych modeli Audi, VW, Skoda i SEAT 1.2 i 1.4TSI)

W wyścigu o stworzenie najbardziej kompaktowego zaworu wydmuchowego o najwyższym przepływie, SV52 firmy GFB wyprzedza konkurencję.

Mając zaledwie 86 mm wysokości (łącznie z przyspawanym adapterem), SV52 jest o 10 mm krótszy od najbliższego konkurenta ORAZ płynie więcej!

Rozważ te pytania, jeśli szukasz BOV do swojego silnika z wymuszonym dopływem o dużej mocy:

Czy wytrzyma presję?……………... TAK! Czy 300psi wystarczy?
Czy będzie wystarczająco dużo płynąć?………………….... TAK! Przebija wszystko inne w swojej klasie!
Wystarczająco mały, aby zmieścić się w komorze silnika?… TAK! 10mm krótszy od najbliższego konkurenta!
Czy to będzie trwało?…………………………….... TAK! Posiada dożywotnią gwarancję!.

Siła jest ważna

Zdając sobie sprawę, że taki zawór o wysokim przepływie sprawdzi się w niektórych środowiskach wymagających dużego doładowania, upewniliśmy się, że SV52 jest liderem w swojej klasie również w tej kategorii, zapewniając mu zdumiewające ciśnienie doładowania wynoszące 300 psi!

SV52 zawiera również 2 sprężyny PLUS system regulacji napięcia wstępnego sprężyny, dzięki czemu można go ustawić w celu uzyskania optymalnej reakcji przepustnicy i regeneracji doładowania po zmianie biegu, bez uciekania się do kosztownego, przypadkowego zakupu dodatkowych sprężyn.

**Pasuje do silników z podciśnieniem w kolektorze w zakresie 5–22 cali Hg (17–74,5 kPa, podciśnienie 2,5–11 psi)

CIAŁO

Niezrównana zdolność ciśnieniowa SV52 zaczyna się od monoblokowej konstrukcji korpusu, obrabianej CNC z pojedynczego kęsa aluminium, który zapewnia wytrzymałość bez niepotrzebnego zwiększania objętości.

TŁOK

Anodowany otwór tłoka tworzy niezwykle twardą powierzchnię o niskim współczynniku tarcia, po której ślizga się jednoczęściowy aluminiowy tłok o średnicy 52,5 mm i będzie to robił przez niezliczoną ilość cykli. Posiada układ uszczelek typu o-ring z Vitonu, unikalny dla GFB.

PROJEKT

Dlaczego używamy tłoka zamiast bardziej popularnej konstrukcji membrany?

Najważniejszym czynnikiem jest wytrzymałość i niezawodność, coś, czego membrana po prostu nie może dorównać w środowisku BOV o wysokim wzmocnieniu. Membrany mają swoje miejsce (używamy ich w naszych przepustnicach), ponieważ zapewniają niskie tarcie i dobre właściwości uszczelniające. Jednakże membrana rolkowa jest zaprojektowana tak, aby przyjmować ciśnienie netto tylko z jednej strony, co zasadniczo „nadmuchuje” ją o ścianki komory, w której się znajduje, dokładnie tak, jak jest to stosowane w wastegate.

Jednakże BOV jest narażony na częste zmiany ciśnienia – za każdym razem, gdy przyspieszasz i startujesz.
W przypadku membrany oznacza to, że wielokrotnie zapada się ona pod wpływem doładowania, a następnie napełnia się pod wpływem próżni. Ostatecznie prowadzi to do uszkodzenia membrany. Z drugiej strony tłok jest odporny na ten problem i będzie nadal działać w najbardziej ekstremalnych warunkach ciśnienia, temperatury i cykliczności.

Unikalna metoda montażu SV52 to jeden ze sposobów, w jaki udało nam się zaoszczędzić niepotrzebną masę.
Eliminując mocowanie w kształcie litery V, tłok i jego otwory odpowietrzające mogą być osadzone znacznie niżej, co zmniejsza całkowitą wysokość do liczby, której inne nie mogą dorównać.

Napisz własną recenzję
Napisz opinię o produkcie:GFB, SV52 Zawór upustowy o wysokim przepływie
Twoja ocena
To Top
GFB, SV52 Zawór upustowy o wysokim przepływie
GFB, SV52 Zawór upustowy o wysokim przepływie
Cena Promocyjna 1 641,19 zł Cena Katalogowa 1 745,95 zł
Dodaj do listy życzeń
Help
Shop
Account
Wishlist
0 Cart