Potrzebujesz pomocy? (22) 308 93 95

GFB, DVX T9654 (pasuje do Forda, Volvo, Porsche i Borg Warner Turbo)

Cena Promocyjna 1 214,56 zł Cena Katalogowa 1 292,09 zł
SKU
T9654
GFB, DVX T9654 (pasuje do Forda, Volvo, Porsche i Borg Warner Turbo) jest do kupienia w przyrostach co 1
GFB, DVX T9659 (pasuje do VW Mk7 Golf R i Audi 8V S3) Poprzednie GFB, DVX T9659 (pasuje do VW Mk7 Golf R i Audi 8V S3)

DVX firmy GFB wykorzystuje niezwykle popularny zawór przełączający DV+ i dodaje podwójne wyloty wentylacyjne wraz z naszym opatentowanym systemem regulacji nastawienia wentylacji. Dzięki temu nie tylko zyskujesz LEPSZE TRZYMANIE WZMOCNIENIA i REAKCJĘ PRZEPUSTNICY, ale masz całkowitą kontrolę nad GŁOŚNOŚCIĄ WYDMUCHU!
Zdjęcie produktu T9654

CO WYRÓŻNIA DVX OD INNYCH ZAWORÓW, KTÓRY DZIAŁA?

  • DVX to nie tylko generator hałasu (jak podkładki dystansowe BOV) – modyfikując sposób działania zaworów, oferuje te same KORZYŚCI WYDAJNOŚCI, co DV+.
  • Zachowuje KONTROLĘ ECU w celu zapewnienia najszybszej możliwej pracy.
  • Żaden inny zawór wydmuchowy nie ma tej zalety, jaką jest regulacja odchylenia odpowietrzenia firmy GFB, umożliwiająca zmianę dźwięku wydmuchu poprzez proste przesunięcie dźwigni regulacyjnej.
  • Zbudowane do końca.

 

Konstrukcja DV+ firmy GFB rozwiązuje problemy związane z trwałością i nieszczelnością, które są powszechne w przypadku fabrycznych zaworów przełączających, a także zmienia metodę działania na „uruchamianie pilota” (przeczytaj o tym poniżej), aby zapewnić lepszą wydajność
w silnikach fabrycznych lub zmodyfikowanych.

Co więcej, te korzyści nie będą Cię kosztować Ziemi! Zamiast wyrzucać cały fabryczny system zaworu przełączającego do kosza (jak „rozwiązania innych producentów”), DV+ zachowuje to, co działa, i zastępuje to, co nie.

CO PASUJE?

T9654 jest bezpośrednim, fabrycznym zamiennikiem membrany pneumatycznej typu BPV (zawór obejściowy) stosowanego w silnikach Ford, Volvo, Porsche i Borg Warner Turbos.

DLACZEGO NIE UŻYĆ PRZEKŁADKI?

Na rynku dostępnych jest wiele „podkładek BOV”, które hałasują. Robią to jednak po prostu za pomocą fabrycznego zaworu przełączającego i przekierowują powietrze do atmosfery. Dlatego też nadal występują wady konstrukcyjne fabrycznego zaworu przełączającego, a ponadto przepustowość
fabrycznego zaworu przełączającego jest znacznie zmniejszona ze względu na małe otwory odpowietrzające stosowane w tych elementach dystansowych BOV.

T9654 2zdjęcie produktu

 ECU VS KONTROLA PODCIŚNIENIA

Inne zestawy BOV całkowicie eliminują sterowanie ECU, wykorzystując zamiast tego czystą kontrolę podciśnienia w kolektorze. Chociaż nie ma w tym nic szczególnie złego (tak działa większość BOV), sterowanie ECU jest DUŻO SZYBCIEJ, jest w stanie wykryć i zareagować na znacznie MNIEJSZE PRZEJŚCIA PRZEPUSTNICY, a skoro jest dostępne, dlaczego nie miałbyś go użyć?

 CO JEST WYJĄTKOWEGO W NASZYM SYSTEMIE WENTYLACJI?

Opatentowany przez GFB system regulacji nastawienia wentylacji jest jedyny w swoim rodzaju na świecie. Dzięki zastosowaniu wewnętrznej tulei obrotowej można bezstopniowo regulować otwarcie zarówno portu recyrkulacyjnego, jak i portu atmosferycznego. Oznacza to, że nie jesteś skazany na stały współczynnik wentylacji atmosfery wynoszący 50/50 lub 100%; możesz to zmienić na co chcesz! Dodatkową korzyścią jest to, że wylot atmosfery stanowi pojedynczy duży otwór, a nie szereg małych otworów, dźwięk wentylacji jest znacznie GŁĘBSZY I GŁOŚNIEJSZY niż w przypadku przekładki BOV.

 PODSTAWOWA LINIA JEST...

 DVX oferuje PRAWDZIWĄ poprawę WYDAJNOŚCI, ZWIĘKSZONĄ zdolność Utrzymywania WZMOCNIENIA i dźwięk wydmuchu, który jest W PEŁNI REGULOWany od fabrycznej ciszy do miażdżącego uszy!

 

PATENT USA 

PROJEKT OCZEKUJE NA PATENT

WYPRODUKOWANO W AUSTRALII ZGODNIE Z ISO 9001

DV+ T9654 Pasuje do Forda, Volvo, Porsche i Borg Warner EFR Turbos Pasuje również do:
FORD AUSTRALIA Falcon FG Ecoboost 2.0L 2012-2014 FG 179kw Silnik benzynowy RWD Sedan 01/12-12/14
FORD AUSTRALIA Falcon FGX Ecoboost 2.0L 2014-on FG X 176kw Silnik benzynowy RWD Sedan 11/14-on
FORD AUSTRALIA Focus XR5/RS 2.5L turbo 2006-2012 LV 224kw Silnik benzynowy FWD Hatchback 01/10-12/10
FORD AUSTRALIA Focus ST 2.0L Ecoboost 2012 -na LW 184kw silnik benzynowy FWD Hatchback 08/12-07/15
VOLVO C30 T5 2.5L Turbo 2006-2012 162kw silnik benzynowy FWD Hatchback 10/06-12/12
VOLVO C30 T5 2.5L Turbo 2006-2012 169kw silnik benzynowy FWD Hatchback 03.07-12.12
VOLVO C70 T5 2.5L Turbo 2006-2012 169kw silnik benzynowy FWD kabriolet 03/07-10/09
VOLVO C70 T5 2.5L Turbo 2006-2012 162kw silnik benzynowy FWD kabriolet 03/06-02/07
VOLVO S40 T5 2.5L Turbo 2004-2012 MS 169kw silnik benzynowy AWD Sedan 03/07-12/10
VOLVO S40 T5 2.5L Turbo 2004 -2012 MS 162kw silnik benzynowy AWD Sedan 04.04-12.07
VOLVO S40 T5 2.5L Turbo 2004-2012 MS 162kw silnik benzynowy FWD Sedan 01.04-12.07
VOLVO S40 T5 2.5L Turbo 2004-2012 MS 169kw silnik benzynowy FWD Sedan 03/07-12/12
VOLVO V50 T5 2,5L Turbo 2004-2010 MW 169kw Silnik benzynowy AWD Wagon 03/07-12/10
VOLVO V50 T5 2,5L Turbo 2004-2010 MW 162kw Silnik benzynowy FWD Wagon 04/04- 12/07
VOLVO V50 T5 2.5L Turbo 2004-2010 MW 162kw silnik benzynowy AWD Wagon 04/04-12/07

 
Napisz własną recenzję
Napisz opinię o produkcie:GFB, DVX T9654 (pasuje do Forda, Volvo, Porsche i Borg Warner Turbo)
Twoja ocena
To Top
GFB, DVX T9654 (pasuje do Forda, Volvo, Porsche i Borg Warner Turbo)
GFB, DVX T9654 (pasuje do Forda, Volvo, Porsche i Borg Warner Turbo)
Cena Promocyjna 1 214,56 zł Cena Katalogowa 1 292,09 zł
Dodaj do listy życzeń
Help
Shop
Account
Wishlist
0 Cart