Product added to cart
GFB, DV+ T9360 pasuje do Forda Focusa RS
Cena Promocyjna 776,19 zł Cena Katalogowa 825,74 zł
SKU
T9360
GFB, DV+ T9360 pasuje do Forda Focusa RS jest do kupienia w przyrostach co 1
DV+ T9360: Gdy nie chcesz hałasu, żadnych bzdur, tylko wydajność!PROSTY I NIEZBĘDNY MOD DLA 30% SZYBSZEGO WZMOCNIENIADzięki zachowaniu fabrycznego sterowania ECU i recyrkulacji wentylowanego powietrza, DV+ T9360 jest produktem zorientowanym wyłącznie na wydajność, który oferuje następujące korzyści:
WYKORZYSTANIE SPRAWDZONEJ TECHNOLOGII TMS ABY ZAPEWNIĆ NIEZAWODNE Utrzymywanie DOŁADOWANIA I OPTYMALNĄ REAKCJĘ PRZEPUSTNICY
T9360 to bezpośredni, w pełni recyrkulacyjny zamiennik pneumatycznej membrany typu BPV (zawór obejściowy) stosowanej w Fordzie Focus RS - gdy zależy Ci na wydajności BEZ hałasu! Wykorzystując technologię TMS firmy GFB, T9360 może pomóc w przywróceniu maksymalnego doładowania silnika nawet o 30% szybciej niż fabryczny zawór przełączający podczas zmiany biegów Fabryczny BPV (zawór obejściowy) ma kilka kluczowych wad w konstrukcji i działaniu. |
DV+ T9360: Gdy nie chcesz hałasu, żadnych bzdur, tylko wydajność!
PROSTY I NIEZBĘDNY MOD DLA 30% SZYBSZEGO WZMOCNIENIA
Dzięki zachowaniu fabrycznego sterowania ECU i recyrkulacji wentylowanego powietrza, DV+ T9360 jest produktem zorientowanym wyłącznie na wydajność, który oferuje następujące korzyści:
- Ostrzejsza reakcja przepustnicy
- Szybsze przywracanie doładowania przy zmianie biegów
- Rozwiązuje problemy z wyciekiem doładowania
- Zbudowane do końca
WYKORZYSTANIE SPRAWDZONEJ TECHNOLOGII TMS ABY ZAPEWNIĆ NIEZAWODNE Utrzymywanie DOŁADOWANIA I OPTYMALNĄ REAKCJĘ PRZEPUSTNICY
T9360 to bezpośredni, w pełni recyrkulacyjny zamiennik pneumatycznej membrany typu BPV (zawór obejściowy) stosowanej w Fordzie Focus RS - gdy zależy Ci na wydajności BEZ hałasu!
Wykorzystując technologię TMS firmy GFB, T9360 może pomóc w przywróceniu maksymalnego doładowania silnika nawet o 30% szybciej niż fabryczny zawór przełączający podczas zmiany biegów
Fabryczny BPV (zawór obejściowy) ma kilka kluczowych wad w konstrukcji i działaniu.
Po pierwsze, dostrojone silniki pracujące z wysokim doładowaniem również wytwarzają dużo ciepła w powietrzu doładowującym. Ponieważ BPV jest umieszczony bezpośrednio na sprężarce, jest poddawany działaniu najgorętszej części ładunku wlotowego oraz ciepła pochodzącego z samej pokrywy sprężarki. Może to spowodować pęknięcie fabrycznej membrany, a jeśli tak się stanie i pozostanie niezauważone przez jakiś czas, może to spowodować uszkodzenie turbosprężarki, ponieważ ECU będzie próbował zrekompensować utracone ciśnienie doładowania poprzez zwiększenie prędkości turbosprężarki.
Po drugie, działanie fabrycznego BPV nie ma na celu reakcji przepustnicy. Ze względu na miękką sprężynę i zawór elektromagnetyczny umieszczony w jednej linii z wężem podciśnieniowym, może on działać tylko w dwóch stanach – całkowicie otwarty lub całkowicie zamknięty.
Fabryczny BPV nie ma możliwości stopniowego otwierania i zamykania w odpowiedzi na istniejące ciśnienie doładowania, a reakcja przepustnicy pogarsza się, gdy zawór odpowietrza się bardziej niż powinien w sytuacjach, gdy nie podnosisz całkowicie przepustnicy. T9360 rozwiązuje te problemy, wykorzystując sprawdzoną metalową i silikonową konstrukcję elementów zaworu, co oznacza, że DV+ będzie służyć przez cały okres użytkowania niezależnie od trudnych warunków.
Jeśli chodzi o wydajność, ponieważ DV+ ma starannie dobrane napięcie sprężyny ORAZ regulację napięcia wstępnego sprężyny, może działać stopniowo, aby wyostrzyć reakcję przepustnicy. Na tym opiera się zasada TMS firmy GFB, która, jak wykazano, skraca czas osiągnięcia maksymalnego doładowania podczas zmiany biegu o 30%. Korzyść ta jest szczególnie zauważalna w sytuacjach, gdy modulujesz przepustnicę, aby zrównoważyć samochód w zakręcie.
Projekt oczekujący na opatentowanie.
Montowane w autach | FORD AUSTRALIA Focus RS (LZ, 2016-on) LZ 257kw Silnik benzynowy AWD Hatchback 11/15-on |
---|
Napisz własną recenzję