Potrzebujesz pomocy? (22) 308 93 95

GFB, DV+ T9354 (pasuje do Forda, Volvo, Porsche i Borg Warner Turbo)

Cena Promocyjna 776,19 zł Cena Katalogowa 825,74 zł
SKU
T9354
Dzięki zachowaniu fabrycznego sterowania ECU i recyrkulacji wentylowanego powietrza, DV+ T9354 jest produktem zorientowanym wyłącznie na wydajność, który oferuje następujące korzyści:
Zobacz wszystkie specyfikacje
GFB, DV+ T9354 (pasuje do Forda, Volvo, Porsche i Borg Warner Turbo) jest do kupienia w przyrostach co 1
GFB, DV+ T9351 (pasuje do późnych modeli VAG i Euro) Poprzednie GFB, DV+ T9351 (pasuje do późnych modeli VAG i Euro)

DV+ T9354: Gdy nie chcesz hałasu, żadnych bzdur, tylko wydajność!

PROSTY I NIEZBĘDNY MOD DLA 30% SZYBSZEGO WZMOCNIENIA

Dzięki zachowaniu fabrycznego sterowania ECU i recyrkulacji wentylowanego powietrza, DV+ T9354 jest produktem zorientowanym wyłącznie na wydajność, który oferuje następujące korzyści:

  • Ostrzejsza reakcja przepustnicy
  • Szybsze przywracanie doładowania przy zmianie biegów
  • Rozwiązuje problemy z wyciekiem doładowania
  • Zbudowane do końca

WYKORZYSTANIE SPRAWDZONEJ TECHNOLOGII TMS ABY ZAPEWNIĆ NIEZAWODNE Utrzymywanie DOŁADOWANIA I OPTYMALNĄ REAKCJĘ PRZEPUSTNICY

T9354 to w pełni recyrkulacyjny, bezpośredni, fabryczny zamiennik pneumatycznej membrany typu BPV (zawór obejściowy) stosowanej w silnikach Ford, Volvo, Porsche i Borg Warner Turbo - gdy chcesz uzyskać wydajność BEZ hałasu!

Wykorzystując technologię TMS firmy GFB, T9354 może pomóc w przywróceniu maksymalnego doładowania silnika nawet o 30% szybciej niż fabryczny zawór przełączający podczas zmiany biegów

Fabryczny BPV (zawór obejściowy) ma kilka kluczowych wad w konstrukcji i działaniu.

Po pierwsze, dostrojone silniki pracujące z wysokim doładowaniem również wytwarzają dużo ciepła w powietrzu doładowującym. Ponieważ BPV jest umieszczony bezpośrednio na sprężarce, jest poddawany działaniu najgorętszej części ładunku wlotowego oraz ciepła pochodzącego z samej pokrywy sprężarki. Może to spowodować pęknięcie fabrycznej membrany, a jeśli tak się stanie i pozostanie niezauważone przez jakiś czas, może to spowodować uszkodzenie turbosprężarki, ponieważ ECU będzie próbował zrekompensować utracone ciśnienie doładowania poprzez zwiększenie prędkości turbosprężarki.

Po drugie, działanie fabrycznego BPV nie ma na celu reakcji przepustnicy. Ze względu na miękką sprężynę i zawór elektromagnetyczny umieszczony w jednej linii z wężem podciśnieniowym, może on działać tylko w dwóch stanach – całkowicie otwarty lub całkowicie zamknięty.

Fabryczny BPV nie ma możliwości stopniowego otwierania i zamykania w odpowiedzi na istniejące ciśnienie doładowania, a reakcja przepustnicy pogarsza się, gdy zawór odpowietrza się bardziej niż powinien w sytuacjach, gdy nie podnosisz całkowicie przepustnicy. T9354 rozwiązuje te problemy, wykorzystując sprawdzoną metalową i silikonową konstrukcję elementów zaworu, co oznacza, że ​​DV+ będzie służyć przez cały okres eksploatacji niezależnie od trudnych warunków.

Jeśli chodzi o wydajność, ponieważ DV+ ma starannie dobrane napięcie sprężyny ORAZ regulację napięcia wstępnego sprężyny, może działać stopniowo, aby wyostrzyć reakcję przepustnicy. Na tym opiera się zasada TMS firmy GFB, która, jak wykazano, skraca czas osiągnięcia maksymalnego doładowania podczas zmiany biegu o 30%. Korzyść ta jest szczególnie zauważalna w sytuacjach, gdy modulujesz przepustnicę, aby zrównoważyć samochód w zakręcie.

Projekt oczekujący na opatentowanie.

Pasuje do:

FORD AUSTRALIA Falcon FG Ecoboost 2.0L 2012-2014 FG 179kw Silnik benzynowy RWD Sedan 01/12-12/14
FORD AUSTRALIA Falcon FGX Ecoboost 2.0L 2014-on FGX 176kw Silnik benzynowy RWD Sedan 11/14-on
FORD AUSTRALIA Focus XR5/RS 2,5 l turbo 2006-2012 LT 166 kW silnik benzynowy FWD Hatchback 04/06-05/08
FORD AUSTRALIA Focus XR5/RS 2,5 l turbo 2006-2012 LV 166 kW silnik benzynowy FWD Hatchback 03/09-08/11
FORD AUSTRALIA Focus XR5/RS 2,5 l turbo 2006-2012 LV 224 kW silnik benzynowy FWD Hatchback 01/10-12/10
FORD AUSTRALIA Focus ST 2.0L Ecoboost 2012-on LW 184 kW silnik benzynowy FWD Hatchback 08/12-07/15

PORSCHE 911 wszystkie modele 997.1 twin turbo 2007 -2009 Silnik benzynowy 353 kW
PORSCHE 911 wszystkie modele 997.1 twin GT2 2007-2009 Silnik benzynowy 390 kW
Porsche 911 Wszystkie 997,2 Modele podwójne GT2RS 2010-2012 456 kW silnik benzynowy Volvo C30 T5 2,5L Turbo 2006-2012 169KW Silnik benzynowy FWD Hatchback 03/07-12/12 Volvo C30 T5 2,5L Turbo 2006-2012 162KW Silnik benzynowy

FWD Hatchback 10/07-12/12 Volvo C30
06-12/12
VOLVO C70 T5 2.5L Turbo 2006-2012 162kw silnik benzynowy FWD kabriolet 03/06-02/07
VOLVO C70 T5 2.5L Turbo 2006-2012 169kw silnik benzynowy FWD kabriolet 03/07-10/09
VOLVO S40 T5 2.5L Turbo 2004-2012 MS 169kw silnik benzynowy FWD Sedan 03.07-12.12
VOLVO S40 T5 2.5L Turbo 2004-2012 MS 162kw silnik benzynowy FWD Sedan 01.04-12.07
VOLVO S40 T5 2.5L Turbo 2004-2012 Silnik benzynowy MS 169kw AWD Sedan 03.07-12.10
VOLVO S40 T5 2.5L Turbo 2004-2012 Silnik benzynowy MS 162kw AWD Sedan 04.04-12.07
VOLVO V50 T5 2.5L Turbo 2004-2010 MW 169kw Silnik benzynowy AWD Wagon 03.07-12.10 VOLVO
V50 T5 2.5L Turbo 2004-2010 MW 162kw Silnik benzynowy AWD Wagon 04.04-12.07
VOLVO V50 T5 2.5L Turbo 2004-2010 MW 162 kW silnik benzynowy FWD Wagon 04/04-12/07

Napisz własną recenzję
Napisz opinię o produkcie:GFB, DV+ T9354 (pasuje do Forda, Volvo, Porsche i Borg Warner Turbo)
Twoja ocena
To Top
GFB, DV+ T9354 (pasuje do Forda, Volvo, Porsche i Borg Warner Turbo)
GFB, DV+ T9354 (pasuje do Forda, Volvo, Porsche i Borg Warner Turbo)
Cena Promocyjna 776,19 zł Cena Katalogowa 825,74 zł
Dodaj do listy życzeń
Help
Shop
Account
Wishlist
0 Cart