Potrzebujesz pomocy? (22) 308 93 95

Intercooler Toyoty Yaris GR

Cena Promocyjna 5 156,69 zł Cena Katalogowa 5 485,84 zł
SKU
ICM-390-S

Intercooler do88 Performance zaprojektowany z myślą o łatwym montażu w Twojej Toyocie Yaris GR!

Zobacz wszystkie specyfikacje
Intercooler Toyoty Yaris GR jest do kupienia w przyrostach co 1
Układ dolotowy Toyoty Yaris GR Poprzednie Układ dolotowy Toyoty Yaris GR
Intercooler do88 Performance zaprojektowany z myślą o łatwym montażu w Twojej Toyocie Yaris GR!

Zalety intercoolera wydajnościowego do88:
- Większa objętość rdzenia: 13 971 cm3 w porównaniu z 7 320 cm3, o 91% większa!
- Większa powierzchnia aktywnego chłodzenia, 2451 cm2 w porównaniu do 913 cm2, o 168% większa!
- Większe przyłącza wlotowe/wylotowe: 63 mm (2 ½”) w porównaniu do 45 mm (1 ¾”), powierzchnia większa o 95%!
- Przepływ powietrza przy spadku ciśnienia 0,175 bar/2,54 psi: 300 CFM (226 CFM), 33% więcej!
- Maksymalny wzrost mocy wynoszący 26 W wraz z wlotem turbo do88! Zmierzone w samochodzie z turbosprężarką TTE400, ECU Syvecs itp.
- Niższa temperatura powietrza za intercoolerem w tych samych warunkach: 25°C (50°C), 25°C niższa!

Ten intercooler został skonstruowany tak, aby zapewnić najlepszą wydajność chłodzenia w trudnych warunkach. Podczas opracowywania tego intercoolera postanowiliśmy zwiększyć przednią powierzchnię chłodzenia rdzenia. Większa czołowa powierzchnia chłodzenia znacznie poprawia chłodzenie w całym zakresie prędkości wraz z odpowiednio zaprojektowanym rdzeniem i zbiornikami końcowymi. Niski/gruby intercooler, który jest znacznie łatwiejszą konstrukcją na rynku wtórnym dla tego samochodu, zwykle zapewnia lepsze chłodzenie tylko przy dużych prędkościach (wymagana jest duża prędkość powietrza, aby móc przepchnąć powietrze chłodzące przez gruby rdzeń). Uznaliśmy, że jest to najlepszy wybór dla tego samochodu, ponieważ będzie on również używany na technicznych torach wyścigowych z niższą średnią prędkością.

Aby zwiększyć przednią powierzchnię chłodzenia intercoolera, belkę zderzaka należy przesunąć do przodu, w przeciwnym razie intercooler nie zmieści się za nią. Dlatego zaprojektowaliśmy dwie specjalne podkładki, które przesuwają belkę zderzaka do przodu, te podkładki stały się również optymalną pozycją do wykorzystania jako punkty mocowania naszego intercoolera.

To, co wielu niestety przeocza przy opracowywaniu nowego intercoolera, to potrzeba stosowania prowadnic powietrza z otoczenia. Kanały powietrzne wokół intercoolera nie powinny pozostać otwarte, ponieważ duża część powietrza chłodzącego będzie się tam prześlizgiwać, zamiast przechodzić przez rdzeń. W zestawie znajdują się dwie prowadnice powietrza, które zamykają te kanały powietrzne.

Aby poprawić przepływ powietrza doładowującego (zmniejszyć spadek ciśnienia), zwiększyliśmy rozmiar przyłącza węża wlotowego/wylotowego w naszym intercoolerze z 45 mm (1 ¾”) do 63 mm (2 ½”), ponieważ oryginalne połączenia są bardzo restrykcyjne. Aby nasz intercooler pasował do oryginalnych rurek intercoolera, dołączamy dwa specjalnie zaprojektowane przewody silikonowe.

Zwiększona o 91% objętość rdzenia i o 168% większa powierzchnia czołowa to osiągnięcie, z którego jesteśmy dumni (rdzeń Tube&Fin Core o grubości 57 mm). To niezwykła różnica. Delikatnie mówiąc, zauważalne. Silnik lepiej ciągnie na wszystkich obrotach i wytrzymuje wielokrotne uruchamianie pełnego otwarcia przepustnicy bez nagrzewania się. Pogląd, że intercooler jest czymś, co należy ulepszyć dopiero po gruntownym tuningu silnika, jest fałszywy, choć szeroko rozpowszechniony wśród klientów i osób zajmujących się samochodami. Podczas gorących szwedzkich letnich dni, przy wielokrotnych szarpaniach, jeździe inspirującej lub nawet podczas zwykłej jazdy w cieplejszym klimacie, silnik nie wymaga dużego wysiłku, aby wytworzyć niebezpiecznie wysokie temperatury na wlocie – nawet w standardowym, nie dostrojonym silniku. , samochód. Wydajność chłodzenia z intercoolerem OEM jest w wielu przypadkach gorsza, co wpływa na pobór mocy użytkowej. Należy wyeliminować ciepło, w przeciwnym razie obiecana moc zostanie zmniejszona w miarę rozpoczęcia podawania gazu. Dzięki naszemu intercoolerowi możesz mieć pewność, że moc jest dostępna przez cały czas.

Niektóre oryginalne plastikowe prowadnice powietrza wymagają przycięcia (patrz instrukcja montażu), aby umożliwić montaż naszego intercoolera, który jest znacznie większy. Podczas montażu usuwa się styropian znajdujący się na belce zderzaka. Styropian nie pasuje przy przesunięciu belki zderzaka do przodu.

Ten produkt jest wyposażony we wszystko, co niezbędne do łatwej instalacji. Śruby, podkładki i instrukcja montażu są oczywiście dołączone.

Zadbaj o swój silnik, wybierz do88!
Więcej informacji
Markado88
Montowane w autach

Toyota Yaris GR
Lata modelowe: 2020-

Numery OE
17940-18010
 
Napisz własną recenzję
Napisz opinię o produkcie:Intercooler Toyoty Yaris GR
Twoja ocena
To Top
Intercooler Toyoty Yaris GR
Intercooler Toyoty Yaris GR
Cena Promocyjna 5 156,69 zł Cena Katalogowa 5 485,84 zł
Dodaj do listy życzeń
Help
Shop
Account
Wishlist
0 Cart