Potrzebujesz pomocy? (22) 308 93 95

do88 Układ dolotowy + Turbo Intake Pure 800, GR Supra A90 / BMW Z4 G29

Cena Promocyjna 4 873,90 zł Cena Katalogowa 5 185,00 zł
SKU
LF-230-INL-P800

do88 z dumą prezentuje układ dolotowy do Toyoty GR Supra 3.0 A90 (MK5) i BMW Z4 M40i, zaprojektowany z myślą o dużej mocy!

Filtracja, przepływ powietrza i ciepło to kluczowe czynniki brane pod uwagę przy projektowaniu nowego układu dolotowego do silnika z turbodoładowaniem.

Zobacz wszystkie specyfikacje
do88 Układ dolotowy + Turbo Intake Pure 800, GR Supra A90 / BMW Z4 G29 jest do kupienia w przyrostach co 1
do88 Układ dolotowy + Turbo Układ dolotowy OE, GR Supra A90 / BMW Z4 G29 Poprzednie do88 Układ dolotowy + Turbo Układ dolotowy OE, GR Supra A90 / BMW Z4 G29

do88 z dumą prezentuje układ dolotowy do Toyoty GR Supra 3.0 A90 (MK5) i BMW Z4 M40i, zaprojektowany z myślą o dużej mocy!

Filtracja, przepływ powietrza i ciepło to kluczowe czynniki brane pod uwagę przy projektowaniu nowego układu dolotowego do silnika z turbodoładowaniem.

Nasz układ dolotowy do88 został opracowany, aby zapewnić turbosprężarce dobrą filtrację, lepszą ścieżkę przepływu powietrza przy jednoczesnym utrzymaniu niskich temperatur wlotu. Jednym z wyzwań projektowych dla tego układu dolotowego B58 Gen 2 jest lokalizacja, znajduje się on tuż obok kolektora wydechowego, który szybko nagrzewa się w tym miejscu w komorze silnika.

Wysokie temperatury wlotu powietrza są fatalne dla osiągów silnika, ponieważ turbosprężarka musiałaby wytwarzać doładowanie gorącym, mniej gęstym powietrzem. Dlatego w pełni uszczelniony układ dolotowy jest jedynym sposobem, aby zapewnić, że IAT są ograniczone do minimum. W pełni uszczelniony system stanowi jednak wyzwanie, ponieważ powoduje ograniczenie polegające na tym, że w dolnej części skrzynki filtra powietrza znajduje się tylko jeden dopływ powietrza, z którego można zasysać powietrze. Podczas prac rozwojowych zauważyliśmy, że system musi mieć wtórny dopływ powietrza, aby usunąć to ograniczenie. Nasza szczelna skrzynka powietrzna posiada również osłonę termiczną, która minimalizuje promieniowanie cieplne z kolektora wydechowego. Aby zagwarantować wystarczającą objętość powietrza wokół filtra, zaprojektowaliśmy duży 7-calowy airbox, który oczywiście pozostawia również miejsce na szelki amortyzatorów.

Jako zamiennik standardowego węża dolotowego na zaprojektowaną gładszą większą rurkę węglową. Zaczyna się od średnicy 105 mm (4,1 cala) i płynnie zwęża się w dół, aby dopasować się do wlotu turbosprężarki. Na rurze dolotowej zamontowany jest nasz duży, specjalnie zaprojektowany filtr powietrza. Filtr ma gęsto dzianinową bawełnianą gazę, która zapewnia doskonałą filtrację. Oczywiście można go prać i wielokrotnego użytku, co zapewnia optymalną wydajność i długą żywotność.

System występuje w kilku różnych układach. Jest kompatybilny z wlotem turbo OE - ale także z wlotami turbo do88 obrabianymi CNC. Nasze wloty turbo są dostępne w dwóch różnych wersjach, dla turbosprężarki OE lub hybrydowej Pure 800. Oba mają ogromne przyłącze węża o średnicy 89 mm (3,5 cala) w kierunku rury wlotowej i mają starannie obliczony promień optymalizacji przepływu, co znacznie poprawia przepływ powietrza. Dodanie wlotu do88 Turbo skutecznie usuwa wszystkie wąskie gardła przed turbosprężarką, aby uniknąć przepięć nawet i wysokiej mocy wyjściowej!

Testy przeprowadzone na naszym stanowisku przepływowym SuperFlow SF1020 wyraźnie pokazują znaczenie tego opcjonalnego wlotu Turbo. Sam układ dolotowy zapewnia znaczny wzrost przepływu powietrza o 15%. W połączeniu z wlotem do88 Turbo (dla OE Turbo), ogólny wzrost przepływu powietrza wynosi aż 23%! Zdecydowanie polecamy to połączenie.

Oryginalna skrzynka filtra powietrza i wąż dopływowy turbosprężarki zostały zaprojektowane z elementami, które minimalizują hałas wytwarzany przez turbosprężarkę i indukcję powietrza. W szczególności fabryczny wąż dolotowy jest wyposażony w dwa tłumiki dźwięku, które zapewniają cichą pracę turbosprężarki. W przeciwieństwie do tego, nasz układ dolotowy jest pozbawiony tych elementów redukujących hałas, co pozwala na bardziej słyszalny dźwięk turbo i indukcji.

Zestaw występuje w trzech wersjach, w zależności od zastosowania turbo:

  1. Bez wlotu turbo do88. Układ dolotowy łączy się z plastikowym wlotem turbosprężarki OE.
  2. W zestawie obrabiany CNC wlot do88 Turbo* przeznaczony do turbosprężarki OE. UWAGA przeczytaj*.
  3. W zestawie obrabiany CNC wlot do88 Turbo* przeznaczony do turbosprężarki Pure 800. UWAGA przeczytaj*.

* Wlot do88 Turbo nie zawiera żadnego elementu grzejnego skrzyni korbowej, co oznacza, że złącze samochodu zostanie odłączone. Zalecamy wykonanie niestandardowej melodii, aby uniknąć CEL (Check Engine Light).

Kluczowe cechy:

  • Duży, specjalnie zaprojektowany bawełniany filtr powietrza o średnicy 105 mm (4,1") z gęsto dzianinową gazą bawełnianą.
  • Całkowicie zamknięta / uszczelniona konstrukcja, zapewniająca, że dostarczane jest tylko zimne powietrze, aby utrzymać niski poziom IAT.
  • Precyzyjnie zaprojektowany, zoptymalizowany pod kątem konstrukcji pod kątem nieograniczonego przepływu powietrza.
  • Zoptymalizowany pod kątem dostrojonych silników, turbosprężarek hybrydowych i dużych zestawów turbo.
  • Zwiększa przepływ powietrza do 24% w połączeniu z opcjonalnym wlotem do88 Turbo zaprojektowanym dla oryginalnej turbosprężarki.
  • Zmniejszony spadek ciśnienia i obciążenie komponentów fabrycznych w porównaniu z dolotem OE.
  • Poprawiona reakcja przepustnicy i doładowania.
  • Gładka konstrukcja bez ostrych lub ostrych zagięć i ograniczeń.
  • Wytwarza wzmocniony dźwięk indukcyjny z turbosprężarki i zaworu przełączającego.
  • Kompatybilny z większością przyszłych modów, tj. ulepszeń turbo.
  • Odporny na promieniowanie UV i wysoką temperaturę lakier bezbarwny o wysokim połysku zapewnia trwałą ochronę.
Zmywalny filtr powietrza zapewnia optymalną wydajność i długą żywotność. Zalecamy czyszczenie filtra powietrza co 20 000 km, należy używać uniwersalnego środka czyszczącego przeznaczonego do bawełnianych filtrów powietrza. Możesz na przykład użyć płynu do mycia BMC o numerze części "WADET500".
Więcej informacji
ColorCzarny
Markado88
Montowane w autach

Toyota GR Supra MK5 (A90 A91)
Silnik: B58
Roczniki: 2020 -

BMW Z4 M40i (G29)
Silnik: B58
Roczniki: 2018 -

Numery OE

13718662589
13718635102
13718656983
11618689501

17700-WAA02
17801-WAA01
17881-WAA02
17274-WAA01

Napisz własną recenzję
Napisz opinię o produkcie:do88 Układ dolotowy + Turbo Intake Pure 800, GR Supra A90 / BMW Z4 G29
Twoja ocena
To Top
do88 Układ dolotowy + Turbo Intake Pure 800, GR Supra A90 / BMW Z4 G29
do88 Układ dolotowy + Turbo Intake Pure 800, GR Supra A90 / BMW Z4 G29
Cena Promocyjna 4 873,90 zł Cena Katalogowa 5 185,00 zł
Dodaj do listy życzeń
Help
Shop
Account
Wishlist
0 Cart