Potrzebujesz pomocy? (22) 308 93 95

do88 Rura ładująca, BMW Z4 M40i G29 / Toyota GR Supra A90

Cena Promocyjna 1 503,06 zł Cena Katalogowa 1 599,00 zł
SKU
TR-390
Ulepsz swój silnik za pomocą zestawu przewodów ładowania do88 do B58 Gen 2, który można znaleźć w Toyota Supra A90 i BMW Z4 M40i!
Zobacz wszystkie specyfikacje
do88 Rura ładująca, BMW Z4 M40i G29 / Toyota GR Supra A90 jest do kupienia w przyrostach co 1
BigPack Toyota Yaris GR Poprzednie BigPack Toyota Yaris GR

Ulepsz swój silnik za pomocą zestawu przewodów ładowania do88 do B58 Gen 2, który można znaleźć w Toyota Supra A90 i BMW Z4 M40i!

Silnik B58 Gen 2 jest fantastyczny, ale ma znany problem z niezawodnością: rurę doładowującą. Wiadomo, że ta rura jest delikatna i może pęknąć nawet w samochodach seryjnych podczas sesji na torze. Jeśli zastanawiasz się nad tuningiem silnika, zdecydowanie zaleca się wcześniejszą modernizację rury ładowania.

Dostępnych jest wiele zestawów rur ładujących na rynku wtórnym do silnika B58, ale naszym zdaniem większość z nich nie jest odpowiednio zaprojektowana. Wielu konkurentów stosuje podstawową konstrukcję: dwie rurki połączone prostym silikonowym wężem redukcyjnym. Oczywiste jest, że nie zrozumieli, jak ważne jest obchodzenie się z ruchem termicznym w tym systemie. Taka konstrukcja prawie na pewno spowoduje problemy z wyskakującym wężem, ponieważ nie pozwala na ruch spowodowany zmianami temperatury. Częstym rozwiązaniem, o którym ludzie myślą, jest mocniejsze dokręcenie zacisków, ale w większości przypadków spowoduje to pęknięcie rur, ponieważ zdeformuje powierzchnię zacisku.

Ale w do88 przyjęliśmy inne podejście. Dla nas było jasne, że system potrzebuje elastycznego połączenia między dwiema rurami, które poradzi sobie z rozszerzalnością cieplną / kurczeniem się. Naszym rozwiązaniem jest wąż silikonowy wzmocniony aramidem z 3 garbami. Ta konstrukcja węża umożliwia ruch w dowolnym kierunku bez składania lub obciążania połączeń. Aby jeszcze bardziej wzmocnić naszą konstrukcję, rury mają obrabiane CNC końcówki węży 6063 o grubości ścianki 3 mm. Te połączenia węży nie odkształcają się nawet w przypadku zbyt mocno dokręconych zacisków węża.

Nasze rury wsadowe nie tylko rozwiązują problem trwałości, ale oczywiście poprawiają również wydajność. Zaprojektowaliśmy nasze rury z większą średnicą i gładkimi zagięciami trzpienia, aby zwiększyć wydajność. Dolna rura ma wymiary 60 mm (2 3/8"), a górna rura 76 mm (3"), skutecznie zmniejszają spadek ciśnienia i zmniejszają turbulencje.

Nasza rura ładująca, która łączy się z korpusem przepustnicy za pomocą kołnierza obrabianego CNC, ma dwa porty 1/8 NPT odpowiednie do wtrysku metanolu lub wylotów, takich jak czujnik ciśnienia doładowania. Dodatkowo zapewniamy dwie wtyczki 1/8 NPT dla tych, którzy nie zdecydują się korzystać z tych portów.

Funkcje:

  • Elastyczne przyłącze węża pomiędzy górną i dolną rurą ładującą umożliwia ruch, który zapobiega wyskakiwaniu węża.
  • Specjalnie zaprojektowany, 3-garbowy wąż silikonowy zredukowany, wzmocniony tkaniną aramidową odporną na wysokie temperatury i zewnętrznymi pierścieniami ze stali nierdzewnej.
  • W komplecie super wysokiej jakości opaski zaciskowe firmy Mikalor. Zaciski te są wyposażone w wewnętrzny pierścień wewnątrz zacisku, który zapobiega uszkodzeniu węża, a także równomiernie rozkłada nacisk zacisku wokół węża.
  • Lepszy przepływ powietrza i mniejsze ciśnienie wsteczne dla Twojego silnika!
  • O 27% większy przepływ niż OEM, z 558 CFM @ 150mbar (2,17 psi) w porównaniu do OEM 439 CFM.
  • Przyłącza węży obrabiane CNC z dopasowaną średnicą wewnętrzną do rury, co zapewnia bezpieczną powierzchnię zaciskową węża.
  • Obrabiane CNC połączenia piasty czujnika MAP, turbosprężarki i korpusu przepustnicy.
  • Obrabiane CNC (2x) przyłącza 1/8 NPT, idealne do wtrysku metanolu lub jako wyloty np. czujnika ciśnienia doładowania.
  • W zestawie znajdują się dwie wtyczki 1/8 NPT, jeśli nie używasz portów.
  • Rury wsadowe 60 mm (2 3/8") i 76 mm (3") gięte trzpieniowo, pokryte stylową czarną powłoką proszkową.
  • Nie koliduje z pokrywą silnika.
  • Zawiera cały sprzęt i instrukcje dotyczące pełnej instalacji
Więcej informacji
ColorCzarny
Montowane w autach

Toyota GR Supra MK5 (A90)
Silnik: B58 Gen 2
Roczniki: 2019 -

BMW Z4 M40i (G29)
Silnik: B58 Gen 2
Roczniki: 2017 -

Numery OE

13718651066

Napisz własną recenzję
Napisz opinię o produkcie:do88 Rura ładująca, BMW Z4 M40i G29 / Toyota GR Supra A90
Twoja ocena
To Top
do88 Rura ładująca, BMW Z4 M40i G29 / Toyota GR Supra A90
do88 Rura ładująca, BMW Z4 M40i G29 / Toyota GR Supra A90
Cena Promocyjna 1 503,06 zł Cena Katalogowa 1 599,00 zł
Dodaj do listy życzeń
Help
Shop
Account
Wishlist
0 Cart