Potrzebujesz pomocy? (22) 308 93 95

GFB, DV+ T9351 (pasuje do późnych modeli VAG i Euro)

Cena Promocyjna 669,13 zł Cena Katalogowa 711,84 zł
SKU
T9351
GFB rozszerza gamę DV+ o rozwiązanie bezpośrednio pasujące do słabego fabrycznego zaworu przełączającego stosowanego w wielu europejskich pojazdach.
Zobacz wszystkie specyfikacje
GFB, DV+ T9351 (pasuje do późnych modeli VAG i Euro) jest do kupienia w przyrostach co 1
Przewody płynu chłodzącego VW GOLF Audi A3/S3 2.0 TSI/TFSI DKG-Niebieski Poprzednie Przewody płynu chłodzącego VW GOLF Audi A3/S3 2.0 TSI/TFSI DKG-Niebieski

Przedstawiamy nowy DV+ dla późnych modeli VAG i

Wnioski o euro!

Rozwiązanie DV+ firmy GFB nie może być prostsze — zachowaj to, co działa, i wymień to, co nie.

Ogólnoświatowe patenty PCT i patent na projekt w oczekiwaniu

  • Zachowuje fabryczną cewkę elektromagnesu, zapewniając bezproblemową integrację
  • Zastępuje plastikowe części zaworów metalem, zapewniając niezawodność i wytrzymałość w silnikach z chipami
  • Bezpośrednio dopasowany zamiennik z zaletami TMS firmy GFB
  • Ekskluzywny mechanizm zaworowy „uruchamiany pilotem” zapewniający szybką reakcję przy dużym doładowaniu

GFB rozszerza gamę DV+ o rozwiązanie bezpośrednio pasujące do słabego fabrycznego zaworu przełączającego stosowanego w wielu europejskich pojazdach.

Sama cewka elektromagnesu fabrycznie zamontowanego zaworu jest świetna (ECU otwiera ją szybciej niż jakikolwiek zawór pneumatyczny, więc po co ją wymieniać?), jednak słabym punktem jest sam mechanizm zaworowy. Zatem DV+ firmy GFB rozwiązuje ten problem, zastępując same części zaworów obudową z anodyzowanego aluminium, wyposażoną w mosiężny tłok obrobiony maszynowo z zachowaniem rygorystycznych tolerancji.

Efektem końcowym jest ostrzejsza reakcja przepustnicy, błyskawiczne uruchamianie zaworów i utrzymanie takiego doładowania, jak tylko możesz. Przeczytaj całą historię DV+ na następnej stronie.

Produkty innych producentów obejmują wymianę całego układu na tradycyjny zawór pneumatyczny, wymagający długich przewodów podciśnieniowych, dodatkowych części do podłączenia podciśnienia w kolektorze dolotowym oraz albo innego zaworu elektromagnetycznego do uruchamiania zaworu pneumatycznego, albo rezystora balastowego podłączanego do Wiązka elektryczna OE. Wszystkie te dodatkowe elementy powodują, że produkt jest wolniejszy, mniej responsywny, droższy, a jego instalacja zajmuje znacznie więcej czasu.

Z drugiej strony rozwiązanie DV+ firmy GFB jest bardziej responsywne, tańsze, łatwiejsze w instalacji i nie powoduje skoków/trzepotania turbosprężarki. Aha, i nie wymaga różnych sprężyn ani częstych przebudów.

Wiele późnych modeli samochodów europejskich wykorzystuje elektromagnetyczne zawory przełączające sterowane przez ECU. Jest to dobry pomysł, ponieważ zawór może reagować bardzo szybko i otwiera się tylko wtedy, gdy jest to konieczne.

Jednakże z tymi zaworami wiążą się pewne problemy. Zwykle występują dwa typy zaworów przełączających uruchamianych elektromagnetycznie, które są standardem w samochodach VAG i samochodach europejskich, przy czym oba mają swoje wady.

Dodatkowo w obu przypadkach elektromagnes na rozdzielaczu OE jest bezpośrednio podłączony do mechanizmu zaworowego, co nie jest idealne, ponieważ ani on, ani sprężyna powrotna nie są na tyle mocne, aby niezawodnie otwierać i zamykać zawór przy dużym doładowaniu.

W przypadku takich problemów można zobaczyć, dlaczego inni producenci części zamiennych zakładają, że najlepszym rozwiązaniem jest całkowita wymiana fabrycznego rozdzielacza. Niestety, choć ich zestawy zamienne mogą być mocniejsze od fabrycznego rozdzielacza, ich mniejsza szybkość reakcji i niższy przepływ nie uzasadniają dodatkowych kosztów i złożoności – są raczej kompromisem niż rozwiązaniem.

Firma GFB przyjęła inne podejście, aby dostarczyć kompletne rozwiązanie, które rozwiązuje istniejące problemy i poprawia wydajność, bez kompromisów i wysokich cen.

DV+ rozwiązuje fabryczne problemy z zaworami za pomocą bardzo prostego i eleganckiego rozwiązania. Utrzymanie fabrycznego elektromagnesu pozwala zachować wszystkie zalety systemu podstawowego, a zastąpienie części zaworów niezniszczalnymi elementami metalowymi zapewnia wytrzymałość i niezawodność niezależnie od tego, jak duże jest doładowanie.

To nie wszystko. Zamiast używać elektromagnesu do bezpośredniego uruchamiania zaworu, wprowadziliśmy unikalny system „sterowania pilotem”. Oznacza to, że elektromagnes kontroluje ciśnienie powietrza używane do otwierania i zamykania tłoka, więc nie ma znaczenia, jak duże doładowanie przepchniesz przez niego, DV+ będzie się otwierać i zamykać niezawodnie, nigdy nie przekraczając możliwości elektromagnesu.

Ta funkcja poprawia również system fabryczny, otwierając zawór stopniowo w odpowiedzi na ciśnienie doładowania, więc otwiera się tylko na tyle, na ile jest to wymagane do wykonania zadania (zawór fabryczny po prostu otwiera się i zamyka, nie może się częściowo otworzyć, jeśli ciśnienie doładowania jest niskie ), co skutkuje lepszą reakcją przepustnicy.

Niepotrzebne zestawy zamienne stanowią kompromis, a nie rozwiązanie

Patenty PCT i patenty na projekty w oczekiwaniu 

Pasuje do:
AUDI 8P (2003-2013) 2.0TFSI 8PA 92kw silnik benzynowy FWD Hatchback 09/07-03/13
AUDI 8P (2003-2013) 2.0TFSI 8P1 147kw silnik benzynowy AWD Hatchback 09/04-08/12
AUDI 8P (2003) -2013) 2.0TFSI 8P7 118kw silnik benzynowy FWD kabriolet 04/08-05/13
AUDI 8P (2003-2013) 2.0TFSI 8P7 147kw silnik benzynowy FWD kabriolet 04/08-05/13
AUDI 8P (2003-2013) 2.0TFSI 8PA Silnik benzynowy 147 kW FWD Hatchback 09.04-03.13
AUDI 8P (2003-2013) 2.0TFSI 8PA Silnik benzynowy 118 kW FWD Hatchback 11.06-03.13
AUDI 8P (2003-2013) 2.0TFSI 8PA Silnik benzynowy 147 kW AWD Hatchback 09 /04-03/13
AUDI 8P (2003-2013) 2.0TFSI 8P1 147kw Silnik benzynowy FWD Hatchback 09/04-08/12
AUDI 8P (2003-2013) 2.0TFSI 8P1 118kw Silnik benzynowy FWD Hatchback 11/06-08/12
AUDI B7 (2005-2008) 2.0TFSI 8H7, B6, 8HE, B7 147kw Silnik benzynowy FWD Cabrio 01/06-03/09 AUDI B7 (2005-2008) 2.0TFSI
8EC, B7 147kw Silnik benzynowy FWD Sedan 11/04-06 /08
AUDI B7 (2005-2008) 2.0TFSI 8ED, B7 147kw Silnik benzynowy FWD Wagon 11.04-06.08
VW Golf GTI Mk5 2.0t 04-09 1K1 169kw Silnik benzynowy FWD Hatchback 09.06-12.08
VW Golf GTI Mk5 2.0t 04-09 1K1 147kw Silnik benzynowy FWD Hatchback 05.05-02.09
VW Golf R 4motion Mk6 2.0t FSI 08-on 5K1 188kw Silnik benzynowy AWD Hatchback 11.09-11.13
VW Passat B6 2.0 TSI 05 -11 3C2 147kw Silnik benzynowy FWD Sedan 07/05-07/10
VW Passat B6 2.0 TSI 05-11 3C5 147kw Silnik benzynowy FWD Wagon 08/05-11/10
AUDI S3 8P (2006-2013) 2.0TFSI 8P1 188kw Silnik benzynowy AWD Hatchback 02/07-08/12
AUDI S3 8P (2006-2013) 2.0TFSI 8PA 188kw Silnik benzynowy AWD Hatchback 07/08-03/13
AUDI TT Typ 8J 2.0t FSI 06-on 8J3 155kw Silnik benzynowy FWD Coupe 05/10-06/14
AUDI TT Typ 8J 2.0t FSI 06-on 8J3 147kw silnik benzynowy FWD Coupe 08/06-06/10
AUDI TT Typ 8J 2.0t FSI 06-on 8J3 200kw silnik benzynowy AWD Coupe 05/08-06/14
AUDI TT Typ 8J 2.0t FSI 06 -na 8J9 200kw silnik benzynowy AWD Cabrio 05/08-06/14
AUDI TT Typ 8J 2.0t FSI 06-on 8J3 155kw silnik benzynowy AWD Coupe 05/10-06/14
AUDI TT Typ 8J 2.0t FSI 06-on 8J9 147kw Silnik benzynowy FWD Cabrio 03/07-06/10
AUDI TT Typ 8J 2.0t FSI 06-on 8J9 Silnik benzynowy 155 kW FWD Cabrio 05/10-06/14
VW 2.0 TSI 147 kW 162, 163 147 kW Silnik benzynowy FWD Sedan 12/10 -NA
VW 2.0 TSI/TFSI 1K2 147KW Silnik benzynowy FWD Sedan 10/05-10/10
Audi 8J3 2,00/2,5 TFSI 8J3 147KW Silnik benzynowy FWD 08/06-06/10
Audi 8J3 2.00/2,5 TFSI 8J3 250KW Silnik benzynowy AWD 07 /09-06/14
AUDI 8J3 2.00/2.5 TFSI 8J3 155kw silnik benzynowy FWD Coupe 05/ 10-06/14 AUDI 8J3 2.00
/2.5 TFSI 8J3 155kw silnik benzynowy AWD Coupe 05/10-06/14
AUDI 8J3 2.00/2.5 TFSI Silnik benzynowy 8J3 200 kW AWD Coupe 05/08-06/14
AUDI 8J9 2.0 TFSI 8J9 Silnik benzynowy 155 kW FWD Cabrio 05/10-06/14
AUDI 8J9 2.0 TFSI 8J9 Silnik benzynowy 147 kW FWD Cabrio 03/07-06/10
AUDI TTS 8J9 T.0 TFSI 8J9 Silnik benzynowy 200 kW AWD Cabrio 05.08-06.14
AUDI TTRS 8J9 2.5 TFSI 8J9 Silnik benzynowy 250 kW AWD Cabrio 07.09-06.14
VW Scirocco Mk3 2.0t FSI i 1.4 TSI (tylko turbo) 06-on Mk3 154kw silnik benzynowy FWD Coupe 06/06-on
VW Scirocco Mk3 2.0t FSI i 1.4 TSI (tylko turbo) 06-on Mk3 195kw silnik benzynowy FWD Coupe 06 /06-w
VW Scirocco Mk3 1.4 TSI (tylko turbo) Mk3 90kw silnik benzynowy FWD Coupe 06/06-w
VW Scirocco Mk3 1.4 TSI (tylko turbo) 137, 138 188kw silnik benzynowy FWD Coupe 11/09-w
SKODA VRS i RS Silnik benzynowy 1Z3 147 kW FWD Hatchback 01/08-02/13
SKODA VRS i RS 1Z5 Silnik benzynowy 147 kW FWD Wagon 10/05-02/13
VW Golf GTI MK6 2.0 TSI 08-13 5K1 Silnik benzynowy 155 kW FWD Hatchback 04/09-11 /12
VW Tiguan 2.0 TSI 11-on 5N_ Silnik benzynowy 155 kW AWD Zamknięty pojazd terenowy 05/11-on
VW Tiguan 2.0 TSI 11-on 5N_ Silnik benzynowy 132 kW AWD Zamknięty pojazd terenowy 05/11-on
VW Tiguan 2.0 TFSI 07/-on 5N_ 147 kW Silnik benzynowy AWD Zamknięty pojazd terenowy 09/07-on
VW Tiguan 2.0 TFSI 07/-on 5N_ 125 kW Silnik benzynowy AWD Zamknięty pojazd terenowy 09/07-on
VW Golf Mk6 1.4 TSI (tylko turbo, NIE z podwójnym doładowaniem) 08-13 AJ5 90 kW Silnik benzynowy FWD Wagon 07/09-07/13
VW Golf Mk6 1.4 TSI (tylko turbo, NIE z podwójnym doładowaniem) 08-13 5K1 90 kW Silnik benzynowy FWD Hatchback 10/08-11 /12
VW Golf Mark 7 GTI 2014-on 5G1, BE1 162kw Silnik benzynowy FWD Hatchback 04/13-on
AUDI B8 (2007-on) 1.8/2.0 TFSI 8F7 125kw Silnik benzynowy FWD Cabrio 10/11-on
AUDI B8 (2007-on) wł.) 1.8/2.0 TFSI 8TA 155 kW Silnik benzynowy FWD Hatchback 09.09-on
AUDI B8 (2007-on) 1.8/2.0 TFSI 8F7 155 kW Silnik benzynowy AWD Cabrio 03.09-wł.
AUDI B8 (2007-on) 1.8/2.0 TFSI 8F7 132kw Silnik benzynowy FWD Cabrio 03/09-on AUDI B8 (2007-on) 1.8/2.0 TFSI 8TA 125kw Silnik benzynowy
FWD Hatchback 08/11-on
AUDI B8 (2007-on) ) 1.8/2.0 TFSI 8F7 165kw Silnik benzynowy AWD Cabrio 05/13-on
AUDI B8 (2007-on) 1.8/2.0 TFSI 8T3 132kw Silnik benzynowy FWD Coupe 11/08-on
AUDI B8 (2007-on) 1.8/2.0 TFSI 8T3 Silnik benzynowy 155 kW AWD Coupe 06/08-on
AUDI B8 (od 2007 r.) 1.8/2.0 TFSI 8TA Silnik benzynowy 132 kW FWD Hatchback 09/09-on AUDI B8 (od 2007 r.) 1.8
/2.0 TFSI 8K5, B8 Silnik benzynowy 118 kW FWD Wagon 11/07-03/12
AUDI B8 (2007-on) 1.8/2.0 TFSI 8TA 165kw Silnik benzynowy AWD Hatchback 05/13-on
AUDI B8 (2007-on) 1.8/2.0 TFSI 8K2, B8 118kw Silnik benzynowy FWD Sedan 11 /07-03/12
AUDI B8 (2007-on) 1.8/2.0 TFSI 8T3 125kw Silnik benzynowy FWD Coupe 10/07-on AUDI B8 (2007-on) 1.8/2.0 TFSI 8F7 155kw Silnik benzynowy
FWD Cabrio 03/09-on
AUDI B8 (2007-on) ) 1.8/2.0 TFSI 8TA Silnik benzynowy 155 kW AWD Hatchback 09/09-on
VW 5GI 1.8T 01/15-on 5G1, BE1 Silnik benzynowy 127 kW FWD Hatchback 01/15-on
VW 5GI 1.8T 01/15-on 5G1, BE1 Silnik benzynowy 127 kW FWD Hatchback 01/15-on
VW 5GI 1.8T 01/15-on 5G1, BE1 Silnik benzynowy 127 kW FWD Hatchback 01/15-on VW 5GI 1.8T 01
/15-on 5G1, BE1 Silnik benzynowy 127 kW FWD Hatchback 01 /15-on
AUDI A6 2.0TFSI (2011-on) 4G2, C7, 4GC 132kw silnik benzynowy FWD Sedan 05/11-on
AUDI A6 2.0TFSI (2011-on) 4G5, C7, 4GD 132kw silnik benzynowy FWD Wagon 06/11 -NA
AUDI A6 2.0TFSI (2006-2011) 4F2, C6 125kw Silnik benzynowy FWD Sedan 06/05-03/11
AUDI A6 2.0TFSI (2006-2011) 4F5, C6 125kw Silnik benzynowy FWD Wagon 06/05-08/11
AUDI Q5 2.0TFSI (2008-on) 8R 155kw silnik benzynowy AWD zamknięty pojazd terenowy 11/08-on
AUDI 8V (2013-on) 1.8/2.0TFSI 8V1, 8VK 132kw silnik benzynowy FWD Hatchback 04/12-on
AUDI 8V (2013) -on) 1.8/2.0TFSI 8VS, 8VM 125kw Silnik benzynowy FWD Sedan 11/13-on
AUDI 8V (2013-on) 1.8/2.0TFSI 8V1, 8VK 132kw Silnik benzynowy AWD Hatchback 08/12-on
AUDI 8V (2013-on) ) 1.8/2.0TFSI 8VS, 8VM Silnik benzynowy 132 kW AWD Sedan 11/13-on
SEAT Altea 04-on A5 Silnik benzynowy 147 kW FWD MPV 01/04-on
SEAT Altea 04-on A5 Silnik benzynowy 155 kW FWD MPV 01/04-on
SEAT Altea 04-on A5 92kw silnik benzynowy FWD MPV 01/04-on
SKODA Octavia RS/vRS 2013-on 5E3 162kw Silnik benzynowy FWD Hatchback 05/13-on
AUDI A1 2010-2014 1.4TFSI (90kW/122KM) 8XA, 8XF 90kw Silnik benzynowy FWD Hatchback 11/11-on
AUDI A1 2010-2014 1.4 TFSI (90kW/122KM) 8X1, 8XK 90kw Silnik benzynowy FWD Hatchback 05/10-on
AUDI S1 8X (2014-on) 2.0TFSI 8X1, 8XK 170kw Silnik benzynowy AWD Hatchback 03/14-on
AUDI A1 1.8TFSI 2015-on 8X1 , 8XK Silnik benzynowy 141 kW FWD Hatchback 02/15-on
VW Polo GTI (1.8TSI 2015-on) 6R, 6C Silnik benzynowy 141 kW FWD Hatchback 11/14-on

Napisz własną recenzję
Napisz opinię o produkcie:GFB, DV+ T9351 (pasuje do późnych modeli VAG i Euro)
Twoja ocena
To Top
GFB, DV+ T9351 (pasuje do późnych modeli VAG i Euro)
GFB, DV+ T9351 (pasuje do późnych modeli VAG i Euro)
Cena Promocyjna 669,13 zł Cena Katalogowa 711,84 zł
Dodaj do listy życzeń
Help
Shop
Account
Wishlist
0 Cart