Product added to cart
do88 Intercooler BigPack + Turbo Muffler Delete VW Polo GTI, Seat Ibiza 1.8 TSI EA888
Cena Promocyjna 4 959,43 zł Cena Katalogowa 5 276,00 zł
SKU
BIG-430-S-CP-110
Najlepszy zestaw intercoolera VW Seat 1.8 TSI EA888 na rynku!
Ten BigPack zawiera zarówno intercooler do88, jak i zestaw rur.
do88 Intercooler BigPack + Turbo Muffler Delete VW Polo GTI, Seat Ibiza 1.8 TSI EA888 jest do kupienia w przyrostach co 1
Najlepszy zestaw intercoolera VW Seat 1.8 TSI EA888 na rynku!
Ten BigPack zawiera zarówno intercooler do88, jak i zestaw rur.
Ten zestaw jest dla Ciebie, który ma duże cele związane z mocą i chcesz go ulepszyć do absolutnie najlepszego! Sama zmiana na nasz wydajny intercooler to duża poprawa, wraz z naszym zestawem rur ciśnieniowych poprawa jest ogromna! Nasze rury ciśnieniowe mają znacznie lepszy przepływ powietrza niż rurociągi standardowe, co zostało potwierdzone kilkoma testami zarówno w samochodzie, jak i w naszym własnym stole przepływowym SuperFlow SF-1020.
Zalety z do88 BigPack (intercooler/rury OEM):
- Większa objętość rdzenia: 8767 cm3 (4763 cm3), o 84% większa!
- Większa aktywna powierzchnia chłodzenia, 1753 cm2 vs 595 cm o 194% większa!
- Przepływ powietrza przy spadku ciśnienia 0,15bar/2,18psi: 264 CFM (232 CFM), do88 14% wyższy!
- Rura posiada jedno przyłącze wtrysku metanolu (1/8 -27 NPT). Rura jest dostarczana z zaślepką w tym połączeniu.
BigPack zawiera w pełni aluminiowy intercooler oraz kompletny zestaw rur 2,5" i węże silikonowe. Ten BigPack zastępuje wszystko między wylotem turbosprężarki a korpusem przepustnicy, stąd drastyczna poprawa przepływu powietrza i wydajności chłodzenia.
Wydajny intercooler do88 to konstrukcja wykonana w całości z aluminium. Dzięki zaprojektowanym przez CAD, zoptymalizowanym pod kątem przepływu odlewanym zbiornikom końcowym wraz ze zoptymalizowaną konstrukcją rdzenia, osiąga najlepszą możliwą wydajność chłodzenia w połączeniu z najniższym możliwym spadkiem ciśnienia!
Rury ciśnieniowe produkowane są w 2,5-calowych rurach aluminiowych bez szwu giętych trzpieniowo. Wykonane na zamówienie wysokiej jakości węże silikonowe z 4 warstwami wzmocnienia poliestrowo-aramidowego. Węże te wytrzymują bardzo wysoką temperaturę i ciśnienie!
Zawsze pamiętaj, że intercooler OEM został zaprojektowany z myślą o poziomie mocy, dla którego samochód został pierwotnie zbudowany. Wzrost mocy lub nawet bardzo intensywne użytkowanie auta w wersji standardowej, może spowodować, że intercooler OEM nie będzie miał oczekiwanych osiągów. Tak więc tylko po dostrojeniu oprogramowania silnika do88 BigPack zapewni wzrost wydajności w porównaniu z intercoolerem OEM!
do88 BigPack jest dostarczany z całym sprzętem niezbędnym do instalacji.
Ten BigPack zawiera zarówno intercooler do88, jak i zestaw rur.
Ten zestaw jest dla Ciebie, który ma duże cele związane z mocą i chcesz go ulepszyć do absolutnie najlepszego! Sama zmiana na nasz wydajny intercooler to duża poprawa, wraz z naszym zestawem rur ciśnieniowych poprawa jest ogromna! Nasze rury ciśnieniowe mają znacznie lepszy przepływ powietrza niż rurociągi standardowe, co zostało potwierdzone kilkoma testami zarówno w samochodzie, jak i w naszym własnym stole przepływowym SuperFlow SF-1020.
Zalety z do88 BigPack (intercooler/rury OEM):
- Większa objętość rdzenia: 8767 cm3 (4763 cm3), o 84% większa!
- Większa aktywna powierzchnia chłodzenia, 1753 cm2 vs 595 cm o 194% większa!
- Przepływ powietrza przy spadku ciśnienia 0,15bar/2,18psi: 264 CFM (232 CFM), do88 14% wyższy!
- Rura posiada jedno przyłącze wtrysku metanolu (1/8 -27 NPT). Rura jest dostarczana z zaślepką w tym połączeniu.
Ten zestaw ma dostępną opcję dodatkową:
Możesz dodać ulepszony do88 Turbo Muffler Delete, aby uzyskać dalszy wzrost wydajności. Jeśli ta opcja nie zostanie wybrana, zestaw będzie kompatybilny z tłumikiem turbo OE/standardowym.BigPack zawiera w pełni aluminiowy intercooler oraz kompletny zestaw rur 2,5" i węże silikonowe. Ten BigPack zastępuje wszystko między wylotem turbosprężarki a korpusem przepustnicy, stąd drastyczna poprawa przepływu powietrza i wydajności chłodzenia.
Wydajny intercooler do88 to konstrukcja wykonana w całości z aluminium. Dzięki zaprojektowanym przez CAD, zoptymalizowanym pod kątem przepływu odlewanym zbiornikom końcowym wraz ze zoptymalizowaną konstrukcją rdzenia, osiąga najlepszą możliwą wydajność chłodzenia w połączeniu z najniższym możliwym spadkiem ciśnienia!
Rury ciśnieniowe produkowane są w 2,5-calowych rurach aluminiowych bez szwu giętych trzpieniowo. Wykonane na zamówienie wysokiej jakości węże silikonowe z 4 warstwami wzmocnienia poliestrowo-aramidowego. Węże te wytrzymują bardzo wysoką temperaturę i ciśnienie!
Zawsze pamiętaj, że intercooler OEM został zaprojektowany z myślą o poziomie mocy, dla którego samochód został pierwotnie zbudowany. Wzrost mocy lub nawet bardzo intensywne użytkowanie auta w wersji standardowej, może spowodować, że intercooler OEM nie będzie miał oczekiwanych osiągów. Tak więc tylko po dostrojeniu oprogramowania silnika do88 BigPack zapewni wzrost wydajności w porównaniu z intercoolerem OEM!
do88 BigPack jest dostarczany z całym sprzętem niezbędnym do instalacji.
Color | Czarny |
---|---|
Marka | do88 |
Montowane w autach | VW Polo GTI 6C (MK5) |
Numery OE | 6R0145805K |
Napisz własną recenzję