Product added to cart
Zestaw Intercooler BigPack VAG 1.8 2.0 TSI (MQB) Przewody Czerwone
Cena Promocyjna 4 605,71 zł Cena Katalogowa 4 899,69 zł
SKU
BIG-340-3-R
Najlepszy na rynku zestaw intercoolera AUDI SEAT SKODA VW 1.8 / 2.0 TSI (MQB)!
Ten BigPack zawiera zarówno intercooler do88 performance, jak i zestaw rur.
Zobacz wszystkie specyfikacjeZestaw Intercooler BigPack VAG 1.8 2.0 TSI (MQB) Przewody Czerwone jest do kupienia w przyrostach co 1
Najlepszy na rynku zestaw intercoolera AUDI SEAT SKODA VW 1.8 / 2.0 TSI (MQB)!
Ten BigPack zawiera zarówno intercooler do88 performance, jak i zestaw rur.
Ten zestaw jest dla Ciebie, który stawia sobie wysokie cele w zakresie mocy i chcesz dokonać modernizacji do absolutnie najlepszego! Sama zmiana intercoolera na nasz wydajny intercooler to duża poprawa, a w połączeniu z naszym zestawem rur ciśnieniowych poprawa jest ogromna! Nasze rury ciśnieniowe charakteryzują się znacznie lepszym przepływem powietrza niż standardowe rurociągi, co zostało potwierdzone kilkoma testami zarówno w samochodzie, jak i na naszym własnym stanowisku przepływowym SuperFlow SF-1020.
Zalety do88 BigPack (intercooler/rury OEM):
- Objętość rdzenia: 15347 cm3 (7719 cm3), do88 jest o 99% większy!
- Przepływ powietrza przy spadku ciśnienia 0,15 bar/2,18 psi: 325 CFM (239 CFM), do88 36% wyższy!
- Temperatura powietrza za intercoolerem w tych samych warunkach: 24°C (36°C), do88 12°C niższa!
BigPack zawiera wydajny intercooler wykonany w całości z aluminium oraz kompletny zestaw rur 2,5” i węży silikonowych. Ten BigPack zastępuje wszystko pomiędzy wylotem turbosprężarki a korpusem przepustnicy, stąd drastyczna poprawa przepływu powietrza i wydajności chłodzenia.
Intercooler wydajnościowy do88 jest konstrukcją całkowicie aluminiową. Dzięki zaprojektowanym w CAD, zoptymalizowanym pod względem przepływu zbiornikom końcowym oraz zoptymalizowanej konstrukcji rdzenia osiąga najlepszą możliwą wydajność chłodzenia w połączeniu z najniższym możliwym spadkiem ciśnienia!
Rury ciśnieniowe produkowane są z rur aluminiowych bez szwu giętych na trzpieniu o średnicy 2,5 cala.
Wykonane na zamówienie, wysokiej jakości węże silikonowe z 4 warstwami wzmocnienia poliestrowo-aramidowego. Węże te wytrzymują bardzo wysoką temperaturę i ciśnienie!
Zawsze pamiętaj, że intercooler OEM został zaprojektowany dla poziomu mocy, dla którego samochód został pierwotnie zbudowany. Zwiększenie mocy lub nawet bardzo intensywne użytkowanie samochodu w wersji standardowej może spowodować, że intercooler OEM nie będzie miał wydajności jakiej potrzebujesz. Zatem dopiero po dostrojeniu oprogramowania silnika do88 BigPack zapewni wzrost wydajności w porównaniu z intercoolerem OEM!
Powszechnym nieporozumieniem jest to, że intercooler zamontowany w tym położeniu nie może zapewnić dobrej wydajności i że zamontowany z przodu intercooler/FMIC byłby znacznie lepszy. Ale w rzeczywistości do88 BigPack jest znacznie lepszy niż większość instalacji FMIC, w których można zainstalować tylko rdzeń o małej powierzchni przedniej, częściowo za belką zderzaka, co jeszcze bardziej zmniejszy wydajność chłodzenia i często osiągane są właściwości chłodzenia gorsze niż intercooler OEM.
do88 BigPack jest dostarczany z całym sprzętem niezbędnym do instalacji.
Ten BigPack zawiera zarówno intercooler do88 performance, jak i zestaw rur.
Ten zestaw jest dla Ciebie, który stawia sobie wysokie cele w zakresie mocy i chcesz dokonać modernizacji do absolutnie najlepszego! Sama zmiana intercoolera na nasz wydajny intercooler to duża poprawa, a w połączeniu z naszym zestawem rur ciśnieniowych poprawa jest ogromna! Nasze rury ciśnieniowe charakteryzują się znacznie lepszym przepływem powietrza niż standardowe rurociągi, co zostało potwierdzone kilkoma testami zarówno w samochodzie, jak i na naszym własnym stanowisku przepływowym SuperFlow SF-1020.
Zalety do88 BigPack (intercooler/rury OEM):
- Objętość rdzenia: 15347 cm3 (7719 cm3), do88 jest o 99% większy!
- Przepływ powietrza przy spadku ciśnienia 0,15 bar/2,18 psi: 325 CFM (239 CFM), do88 36% wyższy!
- Temperatura powietrza za intercoolerem w tych samych warunkach: 24°C (36°C), do88 12°C niższa!
BigPack zawiera wydajny intercooler wykonany w całości z aluminium oraz kompletny zestaw rur 2,5” i węży silikonowych. Ten BigPack zastępuje wszystko pomiędzy wylotem turbosprężarki a korpusem przepustnicy, stąd drastyczna poprawa przepływu powietrza i wydajności chłodzenia.
Intercooler wydajnościowy do88 jest konstrukcją całkowicie aluminiową. Dzięki zaprojektowanym w CAD, zoptymalizowanym pod względem przepływu zbiornikom końcowym oraz zoptymalizowanej konstrukcji rdzenia osiąga najlepszą możliwą wydajność chłodzenia w połączeniu z najniższym możliwym spadkiem ciśnienia!
Rury ciśnieniowe produkowane są z rur aluminiowych bez szwu giętych na trzpieniu o średnicy 2,5 cala.
Wykonane na zamówienie, wysokiej jakości węże silikonowe z 4 warstwami wzmocnienia poliestrowo-aramidowego. Węże te wytrzymują bardzo wysoką temperaturę i ciśnienie!
Zawsze pamiętaj, że intercooler OEM został zaprojektowany dla poziomu mocy, dla którego samochód został pierwotnie zbudowany. Zwiększenie mocy lub nawet bardzo intensywne użytkowanie samochodu w wersji standardowej może spowodować, że intercooler OEM nie będzie miał wydajności jakiej potrzebujesz. Zatem dopiero po dostrojeniu oprogramowania silnika do88 BigPack zapewni wzrost wydajności w porównaniu z intercoolerem OEM!
Powszechnym nieporozumieniem jest to, że intercooler zamontowany w tym położeniu nie może zapewnić dobrej wydajności i że zamontowany z przodu intercooler/FMIC byłby znacznie lepszy. Ale w rzeczywistości do88 BigPack jest znacznie lepszy niż większość instalacji FMIC, w których można zainstalować tylko rdzeń o małej powierzchni przedniej, częściowo za belką zderzaka, co jeszcze bardziej zmniejszy wydajność chłodzenia i często osiągane są właściwości chłodzenia gorsze niż intercooler OEM.
do88 BigPack jest dostarczany z całym sprzętem niezbędnym do instalacji.
Color | Czerwony |
---|---|
Marka | do88 |
Montowane w autach | VW Golf (MK7, MK7.5) |
Numery OE | 5Q0145803N |
Napisz własną recenzję