Product added to cart
Układ dolotowy Porsche 911 Turbo (992)-z wężami wlotowymi Turbo 66mm
Cena Promocyjna 12 543,75 zł Cena Katalogowa 13 344,41 zł
SKU
LF-210-ST-66-212
Pierwszy na świecie dostosowany do modelu zestaw filtrów powietrza do Porsche 992 Turbo, Turbo S!
Zobacz wszystkie specyfikacjeUkład dolotowy Porsche 911 Turbo (992)-z wężami wlotowymi Turbo 66mm jest do kupienia w przyrostach co 1
Pierwszy na świecie dostosowany do modelu zestaw filtrów powietrza do Porsche 992 Turbo, Turbo S!
Tło
Wprowadzając na rynek generację 992, Porsche porzuciło układ chłodnicy międzystopniowej i filtra powietrza, który był stosowany w poprzednich generacjach 996, 997 i 991. Każdy model samochodu wiąże się z własnymi wyzwaniami i warunkami wstępnymi. Chociaż zasada jest taka sama jak zawsze, układ układu intercoolera jest czymś zupełnie nowym na tej platformie w porównaniu z poprzednimi wersjami, co wpływa również na wlot powietrza. W przeciwieństwie do wcześniejszych wersji, 992 nie ma już wspólnego, zunifikowanego filtra powietrza dla obu turbosprężarek. Same filtry powietrza i ich obudowy znajdują się wewnątrz każdego tylnego błotnika. Wloty powietrza do filtrów znajdują się w pokrywie pokładu, wspólnie z kanałem otaczającym chłodnicę powietrza doładowującego i czerpakami tylnych błotników. Patrząc na to z boku, to rozwiązanie jest bardziej przemyślane, ale jest w nim absolutnie miejsce na ulepszenia – dajemy Ci zestaw dolotowy do88!
Kluczowe liczby
— więcej powietrza do silnika, mniejsze przeciwciśnienie i lepszy przepływ powietrza!
- Przepływ powietrza przy spadku ciśnienia 0,175 bar / 2,54 psi: 1356-1632 CFM (1228 CFM), 10-33% wyższy! (w zależności od wersji)
- Obudowa filtra powietrza zaprojektowana w dowolnym kształcie 3D, wykonana w środowisku CAD
- Wprowadzany próżniowo, prepregowany węgiel dla najlepszego wykończenia i dopasowania
- Pasuje do węży wlotowych OE lub do88 (złącze 66 mm lub 80 mm)
- Zmywalne filtry stożkowe BMC z poprawiony przepływ powietrza. Zalecamy wykonywanie procedury regeneracji BMC co 20 000 – 25 000 km. Patrz osobna pozycja.
Rozważania
Wydajność silnika z turbodoładowaniem zależy bezpośrednio od temperatury powietrza wlotowego (IAT) i przeciwciśnienia w układzie. Kluczowym aspektem, choć często pomijanym, jest zapewnienie wystarczającego przepływu powietrza przed sprężarką, aby uniknąć skoków ciśnienia. Mniejsze podciśnienie i chłodniejsze powietrze umożliwiają turbosprężarce wytworzenie większej masy, co ostatecznie oznacza więcej powietrza dolotowego – podsumowując, oznacza to zauważalny wzrost mocy. Dzięki dobremu systemowi indukcyjnemu można uzyskać wspaniałe zwycięstwa w zakresie mocy! Przez lata naszej pracy w tej branży, niezliczone godziny na ocenę i rozwój, zaobserwowaliśmy spójne powiązanie pomiędzy IAT, wystarczającym przepływem powietrza do sprężarki i wpływem, jaki ma to na moc wyjściową. Mając tę wiedzę w kieszeni, już od początku było dla nas jasne, że chcemy stworzyć system zamknięty, na który temperatura otoczenia nie ma wpływu w takim stopniu jak filtr powietrza na wolnym powietrzu. Dostrzegliśmy także potencjał ulepszeń wykraczający poza to, co zapewnia filtr panelowy dostosowany do modelu.
Skończony produkt
Prace rozpoczęliśmy od zeskanowania 3D całego wyznaczonego obszaru na samochodzie. Pozwoliło nam to na rozsądną pracę z produktami w naszym środowisku CAD przy użyciu SolidWorks. Cały system filtrów powietrza jest zoptymalizowany pod kątem przepływu powietrza, a promienie i kąty są wielokrotnie przerabiane, aby osiągnąć najlepszy wynik! Gotowy produkt jest weryfikowany zarówno za pomocą komputerowej dynamiki przepływu (CFD), jak i naszego laboratorium przepływowego Superflow SF1020. Dokładamy wszelkich starań, aby zapewnić Państwu jako klientowi prawdziwe i wiarygodne dane.
Zestaw wlotu powietrza do88 wykonany jest z infuzowanego próżniowo, prepregowanego włókna węglowego najwyższej jakości. Aby zwiększyć przepływ powietrza, zestaw naprawdę wykorzystuje całą przestrzeń zapewnioną w konstrukcji samochodu. Obudowy węglowe są przystosowane do montażu dużego, stożkowego filtra renomowanej firmy BMC, wyposażonego w najlepsze dostępne media filtracyjne. Zestaw dolotowy do88 zastępuje całą skrzynkę filtra powietrza OE i stanowi prawdziwe ulepszenie wydajności!
Zestaw ten zawiera wszystko, czego potrzebujesz do zamontowania go w Turbo lub Turbo S. Jest dostępny w trzech różnych wersjach:
1. Sam zestaw dolotowy do88 z przyłączami 66 mm do przewodów wlotowych OE.
2. Zestaw wlotowy do88 ze złączami 66 mm i wężami wlotowymi do88 66 mm.
3. Układ dolotowy do88 z przyłączami 80mm i wężami dolotowymi 80mm.
Wszystkie trzy opcje zapewniają lepszy przepływ powietrza, patrz diagram w celu uzyskania danych. Model z przyłączami 80 mm zajmie więcej miejsca na wewnętrznym błotniku, przy tylnych oponach. Należy wziąć to pod uwagę w przypadku wprowadzenia w pojeździe dalszych modyfikacji.
Jesteśmy bardzo dumni z poprawy wydajności, jaką zapewnia ten zestaw – szczególnie w samochodach tuningowanych wymagających większej ilości tlenu, ale w przypadku całkowicie niezmodyfikowanego samochodu również nastąpi poprawa dzięki lepszemu przepływowi powietrza!
Tło
Wprowadzając na rynek generację 992, Porsche porzuciło układ chłodnicy międzystopniowej i filtra powietrza, który był stosowany w poprzednich generacjach 996, 997 i 991. Każdy model samochodu wiąże się z własnymi wyzwaniami i warunkami wstępnymi. Chociaż zasada jest taka sama jak zawsze, układ układu intercoolera jest czymś zupełnie nowym na tej platformie w porównaniu z poprzednimi wersjami, co wpływa również na wlot powietrza. W przeciwieństwie do wcześniejszych wersji, 992 nie ma już wspólnego, zunifikowanego filtra powietrza dla obu turbosprężarek. Same filtry powietrza i ich obudowy znajdują się wewnątrz każdego tylnego błotnika. Wloty powietrza do filtrów znajdują się w pokrywie pokładu, wspólnie z kanałem otaczającym chłodnicę powietrza doładowującego i czerpakami tylnych błotników. Patrząc na to z boku, to rozwiązanie jest bardziej przemyślane, ale jest w nim absolutnie miejsce na ulepszenia – dajemy Ci zestaw dolotowy do88!
Kluczowe liczby
— więcej powietrza do silnika, mniejsze przeciwciśnienie i lepszy przepływ powietrza!
- Przepływ powietrza przy spadku ciśnienia 0,175 bar / 2,54 psi: 1356-1632 CFM (1228 CFM), 10-33% wyższy! (w zależności od wersji)
- Obudowa filtra powietrza zaprojektowana w dowolnym kształcie 3D, wykonana w środowisku CAD
- Wprowadzany próżniowo, prepregowany węgiel dla najlepszego wykończenia i dopasowania
- Pasuje do węży wlotowych OE lub do88 (złącze 66 mm lub 80 mm)
- Zmywalne filtry stożkowe BMC z poprawiony przepływ powietrza. Zalecamy wykonywanie procedury regeneracji BMC co 20 000 – 25 000 km. Patrz osobna pozycja.
Rozważania
Wydajność silnika z turbodoładowaniem zależy bezpośrednio od temperatury powietrza wlotowego (IAT) i przeciwciśnienia w układzie. Kluczowym aspektem, choć często pomijanym, jest zapewnienie wystarczającego przepływu powietrza przed sprężarką, aby uniknąć skoków ciśnienia. Mniejsze podciśnienie i chłodniejsze powietrze umożliwiają turbosprężarce wytworzenie większej masy, co ostatecznie oznacza więcej powietrza dolotowego – podsumowując, oznacza to zauważalny wzrost mocy. Dzięki dobremu systemowi indukcyjnemu można uzyskać wspaniałe zwycięstwa w zakresie mocy! Przez lata naszej pracy w tej branży, niezliczone godziny na ocenę i rozwój, zaobserwowaliśmy spójne powiązanie pomiędzy IAT, wystarczającym przepływem powietrza do sprężarki i wpływem, jaki ma to na moc wyjściową. Mając tę wiedzę w kieszeni, już od początku było dla nas jasne, że chcemy stworzyć system zamknięty, na który temperatura otoczenia nie ma wpływu w takim stopniu jak filtr powietrza na wolnym powietrzu. Dostrzegliśmy także potencjał ulepszeń wykraczający poza to, co zapewnia filtr panelowy dostosowany do modelu.
Skończony produkt
Prace rozpoczęliśmy od zeskanowania 3D całego wyznaczonego obszaru na samochodzie. Pozwoliło nam to na rozsądną pracę z produktami w naszym środowisku CAD przy użyciu SolidWorks. Cały system filtrów powietrza jest zoptymalizowany pod kątem przepływu powietrza, a promienie i kąty są wielokrotnie przerabiane, aby osiągnąć najlepszy wynik! Gotowy produkt jest weryfikowany zarówno za pomocą komputerowej dynamiki przepływu (CFD), jak i naszego laboratorium przepływowego Superflow SF1020. Dokładamy wszelkich starań, aby zapewnić Państwu jako klientowi prawdziwe i wiarygodne dane.
Zestaw wlotu powietrza do88 wykonany jest z infuzowanego próżniowo, prepregowanego włókna węglowego najwyższej jakości. Aby zwiększyć przepływ powietrza, zestaw naprawdę wykorzystuje całą przestrzeń zapewnioną w konstrukcji samochodu. Obudowy węglowe są przystosowane do montażu dużego, stożkowego filtra renomowanej firmy BMC, wyposażonego w najlepsze dostępne media filtracyjne. Zestaw dolotowy do88 zastępuje całą skrzynkę filtra powietrza OE i stanowi prawdziwe ulepszenie wydajności!
Zestaw ten zawiera wszystko, czego potrzebujesz do zamontowania go w Turbo lub Turbo S. Jest dostępny w trzech różnych wersjach:
1. Sam zestaw dolotowy do88 z przyłączami 66 mm do przewodów wlotowych OE.
2. Zestaw wlotowy do88 ze złączami 66 mm i wężami wlotowymi do88 66 mm.
3. Układ dolotowy do88 z przyłączami 80mm i wężami dolotowymi 80mm.
Wszystkie trzy opcje zapewniają lepszy przepływ powietrza, patrz diagram w celu uzyskania danych. Model z przyłączami 80 mm zajmie więcej miejsca na wewnętrznym błotniku, przy tylnych oponach. Należy wziąć to pod uwagę w przypadku wprowadzenia w pojeździe dalszych modyfikacji.
Jesteśmy bardzo dumni z poprawy wydajności, jaką zapewnia ten zestaw – szczególnie w samochodach tuningowanych wymagających większej ilości tlenu, ale w przypadku całkowicie niezmodyfikowanego samochodu również nastąpi poprawa dzięki lepszemu przepływowi powietrza!
Montowane w autach | Porsche 911 (992) |
---|---|
Numery OE | 992129567A |
Napisz własną recenzję