Product added to cart
Plenum Porsche 911 Turbo / Carrera (992)
Cena Promocyjna 2 381,55 zł Cena Katalogowa 2 533,55 zł
SKU
TR-300-992
Plenum dla Porsche 992 Turbo i Carrera. Lepsza reakcja w całym paśmie mocy!
Zobacz wszystkie specyfikacjePlenum Porsche 911 Turbo / Carrera (992) jest do kupienia w przyrostach co 1
Plenum dla Porsche 992 Turbo i Carrera. Lepsza reakcja w całym paśmie mocy!
Kontekst
Wprowadzając na rynek generację 992, Porsche porzuciło silnik wolnossący na rzecz modeli Carrera. Od teraz wszystkie 911-tki będą turbodoładowane! Istnieje kilka różnic pomiędzy modelami Carrera i Turbo, z których najbardziej oczywista jest pojemność skokowa, ale oba modele mają wiele wspólnych elementów – jednym z nich jest komora! Przez cały okres opracowywania produktów 992 mieliśmy nieograniczony wewnętrzny dostęp do modelu 992. Zawsze to robimy w ten sposób. Pozwala nam testować nasze teorie, prototypy i wydruki 3D bez przeszkód i opóźnień. Chcielibyśmy myśleć, że widać to na gotowym produkcie – ostatecznie dopracowanym bez kompromisów. Jesteśmy pewni tego, co mamy do zaoferowania rynkowi!
Rozwój
Wychodząc od kompleksowego skanowania 3D komory silnika w celu określenia ograniczeń konstrukcyjnych, przystąpiliśmy do pracy. Dzięki doświadczeniu z poprzednich plenum Porsche szybko zdaliśmy sobie sprawę, że potrzebne jest złącze typu Y zamiast komory OE w kształcie litery T. Z punktu widzenia przepływu powietrza kształt litery Y jest bardziej efektywny, ponieważ rozprowadza powietrze bardziej równomiernie i przy mniejszym spadku ciśnienia. Jak zwykle zdecydowaliśmy się na wykonanie komory z odlewanego aluminium, ponieważ pozwala to na uzyskanie kształtów, których obróbka CNC nie jest w stanie odtworzyć, a dla nas funkcjonalność zawsze zwycięża formę. Maksymalny przepływ powietrza zastępuje współczynnik blingowania!
Plenum do88
Plenum zostało zaprojektowane z miękkimi, zamaszystymi liniami. Promienie i kąty były wielokrotnie poprawiane i przerabiane. Połączenia są wykonane maszynowo CNC, a komora jest wyposażona w odpowiednie węże silikonowe zapewniające optymalne dopasowanie i trwałość. Poprawę przepływu powietrza weryfikowano za pomocą CFD (Computer Flow Dynamics), a także na naszym stanowisku pomiarowym Superflow SF1020. Usunięcie ograniczeń dla turbodoładowanego powietrza docierającego do wlotu zapewni lepszą reakcję przepustnicy i wzrost wydajności w całym zakresie mocy!
Kluczowe liczby
— więcej powietrza do silnika, mniejsze przeciwciśnienie i lepszy przepływ powietrza!
- Przepływ powietrza przy spadku ciśnienia 0,1 bara / 1,45 psi: 846 CFM (808 CFM), 5% więcej!
- Odlew aluminiowy o dowolnym kształcie z połączeniami obrabianymi CNC.
- Konstrukcja Y zapewniająca optymalną dystrybucję powietrza.
- W zestawie wszystkie akcesoria potrzebne do montażu.
Kontekst
Wprowadzając na rynek generację 992, Porsche porzuciło silnik wolnossący na rzecz modeli Carrera. Od teraz wszystkie 911-tki będą turbodoładowane! Istnieje kilka różnic pomiędzy modelami Carrera i Turbo, z których najbardziej oczywista jest pojemność skokowa, ale oba modele mają wiele wspólnych elementów – jednym z nich jest komora! Przez cały okres opracowywania produktów 992 mieliśmy nieograniczony wewnętrzny dostęp do modelu 992. Zawsze to robimy w ten sposób. Pozwala nam testować nasze teorie, prototypy i wydruki 3D bez przeszkód i opóźnień. Chcielibyśmy myśleć, że widać to na gotowym produkcie – ostatecznie dopracowanym bez kompromisów. Jesteśmy pewni tego, co mamy do zaoferowania rynkowi!
Rozwój
Wychodząc od kompleksowego skanowania 3D komory silnika w celu określenia ograniczeń konstrukcyjnych, przystąpiliśmy do pracy. Dzięki doświadczeniu z poprzednich plenum Porsche szybko zdaliśmy sobie sprawę, że potrzebne jest złącze typu Y zamiast komory OE w kształcie litery T. Z punktu widzenia przepływu powietrza kształt litery Y jest bardziej efektywny, ponieważ rozprowadza powietrze bardziej równomiernie i przy mniejszym spadku ciśnienia. Jak zwykle zdecydowaliśmy się na wykonanie komory z odlewanego aluminium, ponieważ pozwala to na uzyskanie kształtów, których obróbka CNC nie jest w stanie odtworzyć, a dla nas funkcjonalność zawsze zwycięża formę. Maksymalny przepływ powietrza zastępuje współczynnik blingowania!
Plenum do88
Plenum zostało zaprojektowane z miękkimi, zamaszystymi liniami. Promienie i kąty były wielokrotnie poprawiane i przerabiane. Połączenia są wykonane maszynowo CNC, a komora jest wyposażona w odpowiednie węże silikonowe zapewniające optymalne dopasowanie i trwałość. Poprawę przepływu powietrza weryfikowano za pomocą CFD (Computer Flow Dynamics), a także na naszym stanowisku pomiarowym Superflow SF1020. Usunięcie ograniczeń dla turbodoładowanego powietrza docierającego do wlotu zapewni lepszą reakcję przepustnicy i wzrost wydajności w całym zakresie mocy!
Kluczowe liczby
— więcej powietrza do silnika, mniejsze przeciwciśnienie i lepszy przepływ powietrza!
- Przepływ powietrza przy spadku ciśnienia 0,1 bara / 1,45 psi: 846 CFM (808 CFM), 5% więcej!
- Odlew aluminiowy o dowolnym kształcie z połączeniami obrabianymi CNC.
- Konstrukcja Y zapewniająca optymalną dystrybucję powietrza.
- W zestawie wszystkie akcesoria potrzebne do montażu.
Montowane w autach | Porsche 911 (992) |
---|---|
Numery OE | 0PB128335C |
Napisz własną recenzję