Product added to cart
Zestaw Intercooler BigPack Porsche 911 Turbo (991.2) 2015, bez przewodów
Cena Promocyjna 17 893,27 zł Cena Katalogowa 19 035,39 zł
SKU
BIG-200SV-Gen2
Kompletne rozwiązanie chłodzenia powietrza doładowującego dla Porsche 911 (991.2) Turbo / S!
Zobacz wszystkie specyfikacjeZestaw Intercooler BigPack Porsche 911 Turbo (991.2) 2015, bez przewodów jest do kupienia w przyrostach co 1
Kompletne rozwiązanie chłodzenia powietrza doładowującego dla Porsche 911 (991.2) Turbo / S!
Zestaw ten jest dostępny w cenie pakietu i zawiera intercooler do zastosowań w sportach motorowych oraz trójnik o wysokim przepływie, wszystkie węże i akcesoria do montażu. Aby jeszcze bardziej zapewnić lepsze oddychanie silnika, wraz z tymi produktami można kupić nasze wyznaczające normy kanały wlotowe.
Zestaw intercoolera MERA i trójnik typu Y są same w sobie świetnymi produktami. Stosowane razem generują znaczną redukcję temperatury na wlocie, mniejsze przeciwciśnienie w całym systemie, a tym samym umożliwiają większą moc.
- Niższa temperatura powietrza na wlocie w tych samych warunkach: 37°C/98,6 F (55°C/131 F), 18°C/32,4 F niżej. Patrz diagram pod zdjęciami produktów.
- Więcej powietrza do silnika, mniejsze przeciwciśnienie i lepszy przepływ powietrza!
- Przepływ powietrza przy spadku ciśnienia 0,175 bar / 2,54 psi: 835 CFM (607 CFM), 37% więcej! Patrz diagram pod zdjęciami produktów.
- Najwyższej jakości rdzenie Bar&Plate o dużej gęstości, przeznaczone do sportów motorowych, firmy Garrett.
- Zbiorniki końcowe odlewane o dowolnym kształcie 3D.
- Specjalnie zaprojektowane prowadnice powietrza otoczenia z włókna węglowego.
- Trójnik wykonany z rur aluminiowych giętych na trzpieniu o średnicy 2,5" (63mm).
- Trójnik wykonany z odlewanej, gładko przepływającej części kolektora.
- Trójnik posiada dwa przyłącza wtrysku metanolu (1/8 -27 NPT). Rura dostarczana jest z zaślepkami na tych połączeniach.
- W zestawie wysokiej jakości węże silikonowe i akcesoria do montażu.
Informacje o intercoolerach:
MERA jak więcej, oznacza lepsze chłodzenie, lepszy przepływ powietrza, większą wydajność. Po prostu MERA !
Po uruchomieniu tego intercoolera zestawu z 2018 r., zdecydowaliśmy się na rdzeń Tube&fin, zapewniający doskonałe chłodzenie i przepływ powietrza w połączeniu z niską wagą. Sprawdził się on bardzo dobrze na przestrzeni lat, występując w różnych wersjach o mocy 1000 KM. Wiosną 2022 r. czas na kolejną fazę ciągłego rozwoju produktów do88. Po dokładnych testach zdecydowaliśmy się przejść na rdzeń Bar&Plate, przeznaczony do sportów motorowych firmy Garrett, przenosząc w ten sposób to i tak już bardzo skuteczne ulepszenie na wyższy poziom. Różnice w stosunku do naszej poprzedniej
wersji :
Podsumowując, wzrost masy w porównaniu z jednostkami OEM jest stosunkowo niewielki, biorąc pod uwagę sam rozmiar intercoolerów i fakt, że jest to całkowicie aluminiowa, gęsta konstrukcja. Waga naszego intercoolera wynosi 8,5 kg (18,74 funta) na sztukę, a intercooler OEM 991 waży 3,10 kg (6,83 funta) na sztukę. Choć może się to wydawać pod względem wzrostu masy, jest on więcej niż dobrze kompensowany, jeśli weźmiemy pod uwagę wzrost wydajności, jaki zapewniają te intercoolery!
O rurze Y:
Na początku procesu rozwoju tego produktu spędziliśmy dużo czasu zastanawiając się, jaki byłby preferowany sposób budowy rury Y i oto wynik naszych wniosków i procesu rozwoju! Nasze rury charakteryzują się zarówno bardzo dobrym natężeniem przepływu, jak i niską wagą, która jest kompensowana poprzez połączenie lekkich rur giętych na trzpieniu z wysokiej jakości odlewanym złączem 3D o dowolnym kształcie. Następnie do części odlewanej przyspawaliśmy obrabiane CNC połączenia węży bov i odpowietrzających.
Taka konstrukcja zwiększa wydajność, ale tylko odrobinę dodatkowej wagi.
Wydajność:
Jeśli chodzi o wydajność, bigpack do88 znacznie obniża temperaturę dolotową! Na poniższym wykresie przedstawiono różnicę w stosunku do jednostek OEM 991. Dane są zbierane za pomocą rejestratora wyścigów AIM podczas 5 kolejnych przejazdów w bezpośredniej sekwencji. Przyspieszenie na pełnym otwarciu przepustnicy w zakresie 50–250 km/h (30–155 mil/h) w Porsche 991 dostrojonym do etapu 1. Żadnych przestojów pomiędzy nimi, tylko pełne uciągnięcie. Podczas każdego testu samochód jeździł w trybie Sport Plus, z wyłączoną klimatyzacją.
Test przeprowadzono w następujący sposób:
Najpierw wykonano 5 przejazdów samochodem wyposażonym w intercoolery OEM. Stop, szybka wymiana części na intercoolery do88. Wytrząsanie przez kilka minut, a następnie 5 przebiegów wykonanych dokładnie w taki sam sposób, jak w przypadku części OEM. Spadek temperatury powietrza na wlocie jest znaczny, delta szczytowa wynosi 17°C (30,6 F), patrz wykres poniżej!
Chłodzenie jest ważne, podobnie jak przepływ powietrza. Po wielu godzinach prac rozwojowych, udoskonalaniu zbiorników końcowych i wyborze rdzenia spełniającego nasze wymagania, w rezultacie powstał intercooler, który jest znacznie wydajniejszy pod względem wymiany ciepła i przepływu powietrza. Za pomocą naszej własnej sondy Superflow SF-1020, przepływ powietrza jest weryfikowany jako kompletny system z chłodnicami międzystopniowymi, wężami i trójnikiem typu Y zarówno dla jednostek do88 bigpack, jak i OEM 991. Otrzymasz to, co widzisz – prawdziwą wydajność!
Zestaw ten jest dostępny w cenie pakietu i zawiera intercooler do zastosowań w sportach motorowych oraz trójnik o wysokim przepływie, wszystkie węże i akcesoria do montażu. Aby jeszcze bardziej zapewnić lepsze oddychanie silnika, wraz z tymi produktami można kupić nasze wyznaczające normy kanały wlotowe.
Zestaw intercoolera MERA i trójnik typu Y są same w sobie świetnymi produktami. Stosowane razem generują znaczną redukcję temperatury na wlocie, mniejsze przeciwciśnienie w całym systemie, a tym samym umożliwiają większą moc.
- Niższa temperatura powietrza na wlocie w tych samych warunkach: 37°C/98,6 F (55°C/131 F), 18°C/32,4 F niżej. Patrz diagram pod zdjęciami produktów.
- Więcej powietrza do silnika, mniejsze przeciwciśnienie i lepszy przepływ powietrza!
- Przepływ powietrza przy spadku ciśnienia 0,175 bar / 2,54 psi: 835 CFM (607 CFM), 37% więcej! Patrz diagram pod zdjęciami produktów.
- Najwyższej jakości rdzenie Bar&Plate o dużej gęstości, przeznaczone do sportów motorowych, firmy Garrett.
- Zbiorniki końcowe odlewane o dowolnym kształcie 3D.
- Specjalnie zaprojektowane prowadnice powietrza otoczenia z włókna węglowego.
- Trójnik wykonany z rur aluminiowych giętych na trzpieniu o średnicy 2,5" (63mm).
- Trójnik wykonany z odlewanej, gładko przepływającej części kolektora.
- Trójnik posiada dwa przyłącza wtrysku metanolu (1/8 -27 NPT). Rura dostarczana jest z zaślepkami na tych połączeniach.
- W zestawie wysokiej jakości węże silikonowe i akcesoria do montażu.
Informacje o intercoolerach:
MERA jak więcej, oznacza lepsze chłodzenie, lepszy przepływ powietrza, większą wydajność. Po prostu MERA !
Po uruchomieniu tego intercoolera zestawu z 2018 r., zdecydowaliśmy się na rdzeń Tube&fin, zapewniający doskonałe chłodzenie i przepływ powietrza w połączeniu z niską wagą. Sprawdził się on bardzo dobrze na przestrzeni lat, występując w różnych wersjach o mocy 1000 KM. Wiosną 2022 r. czas na kolejną fazę ciągłego rozwoju produktów do88. Po dokładnych testach zdecydowaliśmy się przejść na rdzeń Bar&Plate, przeznaczony do sportów motorowych firmy Garrett, przenosząc w ten sposób to i tak już bardzo skuteczne ulepszenie na wyższy poziom. Różnice w stosunku do naszej poprzedniej
wersji :
- 13% większy przepływ powietrza w porównaniu do naszej poprzedniej wersji.
- Nowy, lżejszy przewód powietrzny wykonany z prawdziwego węgla prepregowego.
- Wzrost masy o 3,1 kg na każdy intercooler w porównaniu do poprzednich intercoolerów do88.
Podsumowując, wzrost masy w porównaniu z jednostkami OEM jest stosunkowo niewielki, biorąc pod uwagę sam rozmiar intercoolerów i fakt, że jest to całkowicie aluminiowa, gęsta konstrukcja. Waga naszego intercoolera wynosi 8,5 kg (18,74 funta) na sztukę, a intercooler OEM 991 waży 3,10 kg (6,83 funta) na sztukę. Choć może się to wydawać pod względem wzrostu masy, jest on więcej niż dobrze kompensowany, jeśli weźmiemy pod uwagę wzrost wydajności, jaki zapewniają te intercoolery!
O rurze Y:
Na początku procesu rozwoju tego produktu spędziliśmy dużo czasu zastanawiając się, jaki byłby preferowany sposób budowy rury Y i oto wynik naszych wniosków i procesu rozwoju! Nasze rury charakteryzują się zarówno bardzo dobrym natężeniem przepływu, jak i niską wagą, która jest kompensowana poprzez połączenie lekkich rur giętych na trzpieniu z wysokiej jakości odlewanym złączem 3D o dowolnym kształcie. Następnie do części odlewanej przyspawaliśmy obrabiane CNC połączenia węży bov i odpowietrzających.
Taka konstrukcja zwiększa wydajność, ale tylko odrobinę dodatkowej wagi.
Wydajność:
Jeśli chodzi o wydajność, bigpack do88 znacznie obniża temperaturę dolotową! Na poniższym wykresie przedstawiono różnicę w stosunku do jednostek OEM 991. Dane są zbierane za pomocą rejestratora wyścigów AIM podczas 5 kolejnych przejazdów w bezpośredniej sekwencji. Przyspieszenie na pełnym otwarciu przepustnicy w zakresie 50–250 km/h (30–155 mil/h) w Porsche 991 dostrojonym do etapu 1. Żadnych przestojów pomiędzy nimi, tylko pełne uciągnięcie. Podczas każdego testu samochód jeździł w trybie Sport Plus, z wyłączoną klimatyzacją.
Test przeprowadzono w następujący sposób:
Najpierw wykonano 5 przejazdów samochodem wyposażonym w intercoolery OEM. Stop, szybka wymiana części na intercoolery do88. Wytrząsanie przez kilka minut, a następnie 5 przebiegów wykonanych dokładnie w taki sam sposób, jak w przypadku części OEM. Spadek temperatury powietrza na wlocie jest znaczny, delta szczytowa wynosi 17°C (30,6 F), patrz wykres poniżej!
Chłodzenie jest ważne, podobnie jak przepływ powietrza. Po wielu godzinach prac rozwojowych, udoskonalaniu zbiorników końcowych i wyborze rdzenia spełniającego nasze wymagania, w rezultacie powstał intercooler, który jest znacznie wydajniejszy pod względem wymiany ciepła i przepływu powietrza. Za pomocą naszej własnej sondy Superflow SF-1020, przepływ powietrza jest weryfikowany jako kompletny system z chłodnicami międzystopniowymi, wężami i trójnikiem typu Y zarówno dla jednostek do88 bigpack, jak i OEM 991. Otrzymasz to, co widzisz – prawdziwą wydajność!
Marka | do88 |
---|---|
Montowane w autach | Porsche 911 (991.2) |
Numery OE | 99111063972 |
Napisz własną recenzję