Product added to cart
Zestaw Intercooler BigPack Porsche 911 Turbo (991.1) 2013-15, z przewodami
Cena Promocyjna 21 015,04 zł Cena Katalogowa 22 356,43 zł
SKU
BIG-200SV-Gen1-179
Kompletne rozwiązanie chłodzenia powietrza doładowującego dla Porsche 911 (991.1) Turbo / S!
Zobacz wszystkie specyfikacjeZestaw Intercooler BigPack Porsche 911 Turbo (991.1) 2013-15, z przewodami jest do kupienia w przyrostach co 1
Kompletne rozwiązanie chłodzenia powietrza doładowującego dla Porsche 911 (991.1) Turbo / S!
Zestaw ten jest dostępny w cenie pakietu i zawiera intercooler do zastosowań w sportach motorowych oraz trójnik typu Y o wysokim przepływie, wszystkie węże i akcesoria do montażu. Aby jeszcze bardziej zapewnić lepsze oddychanie silnika, wraz z tymi produktami można kupić nasze wyznaczające normy kanały wlotowe.
Zestaw intercoolera MERA i trójnik typu Y są same w sobie świetnymi produktami. Stosowane razem generują znaczną redukcję temperatury na wlocie, mniejsze przeciwciśnienie w całym systemie, a tym samym umożliwiają większą moc.
- Niższa temperatura powietrza na wlocie w tych samych warunkach: 37°C/98,6 F (55°C/131 F), 18°C/32,4 F niżej. Patrz diagram pod zdjęciami produktów.
- Więcej powietrza do silnika, mniejsze przeciwciśnienie i lepszy przepływ powietrza!
- Przepływ powietrza przy spadku ciśnienia 0,175 bar / 2,54 psi: 835 CFM (607 CFM), 37% więcej! Patrz diagram pod zdjęciami produktów.
- Najwyższej jakości rdzenie Bar&Plate o dużej gęstości, przeznaczone do sportów motorowych, firmy Garrett.
- Zbiorniki końcowe odlewane o dowolnym kształcie 3D.
- Specjalnie zaprojektowane prowadnice powietrza otoczenia z włókna węglowego.
- Rura typu Y wykonana z rur aluminiowych giętych na trzpieniu o średnicy 2,5" (63 mm).
- Trójnik Y wykonany z odlewanej, gładko przepływającej części kolektora.
- Trójnik ma dwa przyłącza wtrysku metanolu (1/8 -27 NPT). Rura dostarczana jest z zaślepkami na tych przyłączach.
- W zestawie wysokiej jakości węże silikonowe i akcesoria do montażu.
O intercoolerach:
MERA, jak więcej, oznacza lepsze chłodzenie, lepszy przepływ powietrza, większą wydajność. Po prostu MERA !
Wprowadzając na rynek ten zestaw intercoolera w 2018 roku, zdecydowaliśmy się na rdzeń z rurką i żebrem, który zapewnia doskonałe chłodzenie i przepływ powietrza w połączeniu z niską wagą. Sprawdził się bardzo dobrze na przestrzeni lat, występując w różnych wersjach o mocy 1000 KM. Wiosną 2022 roku nadszedł czas na kolejny etap ciągłego rozwoju produktów do88. Po dokładnych testach zdecydowaliśmy się przejść na rdzeń Bar&Plate firmy Garrett klasy sportów motorowych, przenosząc w ten sposób to i tak już bardzo skuteczne ulepszenie na wyższy poziom.
Różnice w stosunku do naszej poprzedniej wersji:
Podsumowując, wzrost masy w porównaniu z jednostkami OEM jest stosunkowo niewielki, biorąc pod uwagę sam rozmiar intercoolerów i fakt, że jest to całkowicie aluminiowa, gęsta konstrukcja. Waga naszego intercoolera wynosi 8,5 kg (18,74 funta) na sztukę, a intercooler OEM 991 waży 3,10 kg (6,83 funta) na sztukę. Choć może się to wydawać pod względem wzrostu masy, jest to więcej niż dobrze kompensowane, jeśli weźmiemy pod uwagę wzrost wydajności, jaki zapewniają te intercoolery!
O rurze Y:
Na początku procesu rozwoju tego produktu spędziliśmy dużo czasu zastanawiając się, jaki byłby preferowany sposób budowy rury Y i oto wynik naszych wniosków i procesu rozwoju! Nasze rury charakteryzują się zarówno bardzo dobrym natężeniem przepływu, jak i niską wagą, która jest kompensowana poprzez połączenie lekkich rur giętych na trzpieniu z wysokiej jakości odlewanym złączem 3D o dowolnym kształcie. Następnie do części odlewanej przyspawaliśmy obrabiane CNC połączenia węży bov i odpowietrzających.
Taka konstrukcja zwiększa wydajność, ale tylko odrobinę dodatkowej wagi.
Wydajność:
Jeśli chodzi o wydajność, bigpack do88 znacznie obniża temperaturę dolotową! Na poniższym wykresie przedstawiono różnicę w stosunku do jednostek OEM 991. Dane są zbierane za pomocą rejestratora wyścigów AIM podczas 5 kolejnych biegów w bezpośredniej sekwencji. Przyspieszenie na pełnym otwarciu przepustnicy w zakresie 50–250 km/h (30–155 mil/h) w Porsche 991 dostrojonym do etapu 1. Żadnych przestojów pomiędzy nimi, tylko pełne uciągnięcie. Podczas każdego testu samochód jeździł w trybie Sport Plus, z wyłączoną klimatyzacją.
Test przeprowadzono w następujący sposób:
Najpierw wykonano 5 przejazdów samochodem wyposażonym w intercoolery OEM. Stop, szybka wymiana części na intercoolery do88. Wytrząsanie przez kilka minut, a następnie 5 przebiegów wykonanych dokładnie w taki sam sposób, jak w przypadku części OEM. Spadek temperatury powietrza na wlocie jest znaczny, delta szczytowa wynosi 17°C (30,6 F)!
Chłodzenie jest ważne, podobnie jak przepływ powietrza. Po wielu godzinach prac rozwojowych, udoskonalaniu zbiorników końcowych i wyborze rdzenia spełniającego nasze wymagania, w rezultacie powstał intercooler, który jest znacznie wydajniejszy pod względem wymiany ciepła i przepływu powietrza. Za pomocą naszej własnej sondy Superflow SF-1020, przepływ powietrza jest weryfikowany jako kompletny system z chłodnicami międzystopniowymi, wężami i trójnikiem typu Y zarówno dla jednostek do88 bigpack, jak i OEM 991. Otrzymasz to, co widzisz – prawdziwą wydajność!
Zestaw ten jest dostępny w cenie pakietu i zawiera intercooler do zastosowań w sportach motorowych oraz trójnik typu Y o wysokim przepływie, wszystkie węże i akcesoria do montażu. Aby jeszcze bardziej zapewnić lepsze oddychanie silnika, wraz z tymi produktami można kupić nasze wyznaczające normy kanały wlotowe.
Zestaw intercoolera MERA i trójnik typu Y są same w sobie świetnymi produktami. Stosowane razem generują znaczną redukcję temperatury na wlocie, mniejsze przeciwciśnienie w całym systemie, a tym samym umożliwiają większą moc.
- Niższa temperatura powietrza na wlocie w tych samych warunkach: 37°C/98,6 F (55°C/131 F), 18°C/32,4 F niżej. Patrz diagram pod zdjęciami produktów.
- Więcej powietrza do silnika, mniejsze przeciwciśnienie i lepszy przepływ powietrza!
- Przepływ powietrza przy spadku ciśnienia 0,175 bar / 2,54 psi: 835 CFM (607 CFM), 37% więcej! Patrz diagram pod zdjęciami produktów.
- Najwyższej jakości rdzenie Bar&Plate o dużej gęstości, przeznaczone do sportów motorowych, firmy Garrett.
- Zbiorniki końcowe odlewane o dowolnym kształcie 3D.
- Specjalnie zaprojektowane prowadnice powietrza otoczenia z włókna węglowego.
- Rura typu Y wykonana z rur aluminiowych giętych na trzpieniu o średnicy 2,5" (63 mm).
- Trójnik Y wykonany z odlewanej, gładko przepływającej części kolektora.
- Trójnik ma dwa przyłącza wtrysku metanolu (1/8 -27 NPT). Rura dostarczana jest z zaślepkami na tych przyłączach.
- W zestawie wysokiej jakości węże silikonowe i akcesoria do montażu.
O intercoolerach:
MERA, jak więcej, oznacza lepsze chłodzenie, lepszy przepływ powietrza, większą wydajność. Po prostu MERA !
Wprowadzając na rynek ten zestaw intercoolera w 2018 roku, zdecydowaliśmy się na rdzeń z rurką i żebrem, który zapewnia doskonałe chłodzenie i przepływ powietrza w połączeniu z niską wagą. Sprawdził się bardzo dobrze na przestrzeni lat, występując w różnych wersjach o mocy 1000 KM. Wiosną 2022 roku nadszedł czas na kolejny etap ciągłego rozwoju produktów do88. Po dokładnych testach zdecydowaliśmy się przejść na rdzeń Bar&Plate firmy Garrett klasy sportów motorowych, przenosząc w ten sposób to i tak już bardzo skuteczne ulepszenie na wyższy poziom.
Różnice w stosunku do naszej poprzedniej wersji:
- 13% większy przepływ powietrza w porównaniu do naszej poprzedniej wersji.
- Nowy, lżejszy przewód powietrzny wykonany z prawdziwego węgla prepregowego.
- Wzrost masy o 3,1 kg na każdy intercooler w porównaniu do poprzednich intercoolerów do88.
Podsumowując, wzrost masy w porównaniu z jednostkami OEM jest stosunkowo niewielki, biorąc pod uwagę sam rozmiar intercoolerów i fakt, że jest to całkowicie aluminiowa, gęsta konstrukcja. Waga naszego intercoolera wynosi 8,5 kg (18,74 funta) na sztukę, a intercooler OEM 991 waży 3,10 kg (6,83 funta) na sztukę. Choć może się to wydawać pod względem wzrostu masy, jest to więcej niż dobrze kompensowane, jeśli weźmiemy pod uwagę wzrost wydajności, jaki zapewniają te intercoolery!
O rurze Y:
Na początku procesu rozwoju tego produktu spędziliśmy dużo czasu zastanawiając się, jaki byłby preferowany sposób budowy rury Y i oto wynik naszych wniosków i procesu rozwoju! Nasze rury charakteryzują się zarówno bardzo dobrym natężeniem przepływu, jak i niską wagą, która jest kompensowana poprzez połączenie lekkich rur giętych na trzpieniu z wysokiej jakości odlewanym złączem 3D o dowolnym kształcie. Następnie do części odlewanej przyspawaliśmy obrabiane CNC połączenia węży bov i odpowietrzających.
Taka konstrukcja zwiększa wydajność, ale tylko odrobinę dodatkowej wagi.
Wydajność:
Jeśli chodzi o wydajność, bigpack do88 znacznie obniża temperaturę dolotową! Na poniższym wykresie przedstawiono różnicę w stosunku do jednostek OEM 991. Dane są zbierane za pomocą rejestratora wyścigów AIM podczas 5 kolejnych biegów w bezpośredniej sekwencji. Przyspieszenie na pełnym otwarciu przepustnicy w zakresie 50–250 km/h (30–155 mil/h) w Porsche 991 dostrojonym do etapu 1. Żadnych przestojów pomiędzy nimi, tylko pełne uciągnięcie. Podczas każdego testu samochód jeździł w trybie Sport Plus, z wyłączoną klimatyzacją.
Test przeprowadzono w następujący sposób:
Najpierw wykonano 5 przejazdów samochodem wyposażonym w intercoolery OEM. Stop, szybka wymiana części na intercoolery do88. Wytrząsanie przez kilka minut, a następnie 5 przebiegów wykonanych dokładnie w taki sam sposób, jak w przypadku części OEM. Spadek temperatury powietrza na wlocie jest znaczny, delta szczytowa wynosi 17°C (30,6 F)!
Chłodzenie jest ważne, podobnie jak przepływ powietrza. Po wielu godzinach prac rozwojowych, udoskonalaniu zbiorników końcowych i wyborze rdzenia spełniającego nasze wymagania, w rezultacie powstał intercooler, który jest znacznie wydajniejszy pod względem wymiany ciepła i przepływu powietrza. Za pomocą naszej własnej sondy Superflow SF-1020, przepływ powietrza jest weryfikowany jako kompletny system z chłodnicami międzystopniowymi, wężami i trójnikiem typu Y zarówno dla jednostek do88 bigpack, jak i OEM 991. Otrzymasz to, co widzisz – prawdziwą wydajność!
Marka | do88 |
---|---|
Montowane w autach | Porsche 911 (991.1) |
Numery OE | 99111063972 |
Napisz własną recenzję