Potrzebujesz pomocy? (22) 308 93 95

do88 Rura dolotowa, BMW F i G-Serie B48 B46

Cena Promocyjna 1 446,66 zł Cena Katalogowa 1 539,00 zł
SKU
TR-400
Zmodernizuj swój silnik za pomocą zestawu rur doładowania do88 dla B48/B46, który można znaleźć w modelach BMW 230i, 330i i 430i i innych!
Zobacz wszystkie specyfikacje
do88 Rura dolotowa, BMW F i G-Serie B48 B46 jest do kupienia w przyrostach co 1
do88 Układ dolotowy, BMW 320i 330e 330i G20 G21 Poprzednie do88 Układ dolotowy, BMW 320i 330e 330i G20 G21

Zmodernizuj swój silnik za pomocą zestawu rur doładowania do88 dla B48/B46, który można znaleźć w modelach BMW 230i, 330i i 430i i innych!

BMW często używa plastiku do swoich oryginalnych przewodów doładowujących. Ten wybór, choć opłacalny dla producenta, nie zawsze nadaje się do obsługi sprężonego powietrza. Wraz ze starzeniem się plastiku lub wzrostem doładowania w samochodzie, przewody te są podatne na awarie.

Uszkodzony przewód ładowania może spowodować zmniejszenie mocy, znane jako tryb awaryjny, lub samochód może całkowicie się wyłączyć, co będzie wymagało wymiany przewodu przed ponownym uruchomieniem. Może to potencjalnie spowodować utkniecie.

Dostępnych jest wiele zestawów rur doładowujących do silnika B48, ale naszym zdaniem większość z nich nie jest odpowiednio zaprojektowana. Wielu konkurentów stosuje podstawową konstrukcję: dwie rury połączone prostym, redukującym wężem silikonowym. Oczywiste jest, że nie zrozumieli znaczenia radzenia sobie z ruchem termicznym w tym systemie. Taka konstrukcja niemal na pewno spowoduje problemy z odskakiwaniem węża, ponieważ nie pozwala na ruch spowodowany zmianami temperatury. Częstym rozwiązaniem, o którym myślą ludzie, jest mocniejsze dokręcanie zacisków, ale w większości przypadków spowoduje to pęknięcie rur, ponieważ odkształci powierzchnię zacisku.

Ale w do88 podjęliśmy inne podejście. Dla nas było jasne, że system potrzebuje elastycznego połączenia między dwoma rurami, które poradzi sobie z rozszerzalnością cieplną/kurczeniem. Naszym rozwiązaniem jest wąż silikonowy wzmocniony aramidem z 3 garbami. Taka konstrukcja węża umożliwia ruch w dowolnym kierunku bez składania się lub narażania połączeń na naprężenia. Aby jeszcze bardziej wzmocnić naszą konstrukcję, rury mają końcówki przyłączeniowe węża 6063 obrabiane CNC o grubości ścianki 3 mm. Te przyłącza węża nie odkształcą się nawet w przypadku zbyt mocno dokręconych zacisków węża.

Nasze rury doładowujące nie tylko rozwiązują problem trwałości, ale oczywiście również poprawiają wydajność. Zaprojektowaliśmy nasze rury o większej średnicy i gładkich wygięciach trzpienia, aby zwiększyć wydajność. Dolna rura ma 60 mm (2 3/8”), a górna 76 mm (3”), skutecznie redukują spadek ciśnienia i ograniczają turbulencje.

Nasza rura doładowująca, która łączy się z przepustnicą za pomocą kołnierza obrabianego CNC, ma dwa porty 1/8 NPT odpowiednie do wtrysku metanolu lub wylotów, takich jak czujnik ciśnienia doładowania. Ponadto zapewniamy dwie wtyczki 1/8 NPT dla tych, którzy nie chcą używać tych portów.

Cechy:

  • Elastyczne połączenie węża pomiędzy górną i dolną rurą ładującą, umożliwiające ruch, który zapobiega odskakiwaniu węża.
  • Specjalnie zaprojektowany 3-garbny zredukowany wąż silikonowy, wzmocniony tkaniną aramidową odporną na wysokie temperatury i zewnętrznymi pierścieniami ze stali nierdzewnej.
  • W zestawie znajdują się super wysokiej jakości opaski zaciskowe Mikalor. Te opaski są wyposażone w wewnętrzny pierścień wewnątrz opaski, który zapobiega uszkodzeniu węża, a także równomiernie rozprowadza nacisk opaski wokół węża.
  • Lepszy przepływ powietrza i mniejsze przeciwciśnienie dla Twojego silnika!
  • O 12% większy przepływ niż w przypadku OEM, wynoszący 558 CFM przy ciśnieniu 150 mbar (2,17 psi) w porównaniu z 500 CFM w przypadku OEM.
  • Wykonane metodą CNC przyłącza do węży, których średnica wewnętrzna jest dopasowana do średnicy rury, co zapewnia powierzchnię zacisku odporną na odkształcenia.
  • Wykonane metodą CNC przyłącze czujnika MAP, turbosprężarki i przepustnicy.
  • Złącza 1/8 NPT (2x) obrabiane CNC, idealne do wtrysku metanolu lub jako wyjścia np. czujnika ciśnienia doładowania.
  • Jeśli nie korzystasz z portów, w zestawie znajdują się dwie zaślepki 1/8 NPT.
  • Rury załadowcze o średnicy 60 mm (2 3/8”) i 76 mm (3”) gięte na trzpieniu, pokryte stylową, czarną powłoką proszkową.
  • Nie koliduje z pokrywą silnika.
  • Zawiera cały sprzęt i instrukcje dotyczące kompletnej instalacji
Więcej informacji
Markado88
Montowane w autach

Toyota GR Supra MK5 (A90)
Silnik: B48
Rok modelowy: 05/2019 -
Różne: Nadaje się tylko do samochodów z intercoolerem chłodzonym cieczą.


BMW 1' 120i 125i (F20 F21)
Silnik: B48
Rok modelowy: 09/2015 -
Różne: Nadaje się tylko do samochodów z intercoolerem chłodzonym cieczą.


BMW 2' 220i 230i 230iX (F22 F23)
Silnik: B48 B46
Rok modelowy: 09/2015 -
Różne: Nadaje się tylko do samochodów z intercoolerem chłodzonym cieczą.


BMW 3' 320i 320iX 330i 330iX 330e (F30 F31 F34)
Silnik: B48 B46
Rok modelowy: 09/2014 -
Różne: Pasuje tylko do samochodów z intercoolerem chłodzonym cieczą.


BMW 3' 330i 330iX 330e (G20 G21)
Silnik: B48 B46
Rok modelowy: 10/2017 -
Różne: Pasuje tylko do samochodów z intercoolerem chłodzonym cieczą.


BMW 4' 420i 420iX 430i 430iX 330e (F32 F33 F36)
Silnik: B48 B46
Rok modelowy: 03/2015 -
Różne: Pasuje tylko do samochodów z intercoolerem chłodzonym cieczą.


BMW 5' 520i 530e 530eX 530i 530iX (G30 G31)
Silnik: B48 B46
Rok modelowy: 10/2015 -
Różne: Pasuje tylko do samochodów z intercoolerem chłodzonym cieczą.


BMW 6' 630i (G32)
Silnik: B48
Rok modelowy: 10/2016 -
Różne: Pasuje tylko do samochodów z intercoolerem chłodzonym cieczą.


BMW 7' 730i 740e 730Li 740eX 740LeX (G11 G12)
Silnik: B48
Rok modelowy: 12/2014 -
Różne: Pasuje tylko do samochodów z intercoolerem chłodzonym cieczą.


BMW Z4 20i 30i (G29)
Silnik: B48 B46
Rok modelowy: 10/2017 -
Różne: Pasuje tylko do samochodów z intercoolerem chłodzonym cieczą.

Numery OE13718601683
Napisz własną recenzję
Napisz opinię o produkcie:do88 Rura dolotowa, BMW F i G-Serie B48 B46
Twoja ocena
To Top
do88 Rura dolotowa, BMW F i G-Serie B48 B46
do88 Rura dolotowa, BMW F i G-Serie B48 B46
Cena Promocyjna 1 446,66 zł Cena Katalogowa 1 539,00 zł
Dodaj do listy życzeń
Help
Shop
Account
Wishlist
0 Cart