Product added to cart
Chłodnica intercoolera przednia BMW F8X M2C M3 M4
Cena Promocyjna 2 146,23 zł Cena Katalogowa 2 283,22 zł
SKU
WC-350
Wyczynowa chłodnica do88 do układu intercoolera zaprojektowana z myślą o łatwym montażu w Twoim BMW M2C / M3 / M4 F8X
Zobacz wszystkie specyfikacjeChłodnica intercoolera przednia BMW F8X M2C M3 M4 jest do kupienia w przyrostach co 1
Wyczynowa chłodnica do88 do układu intercoolera zaprojektowana z myślą o łatwym montażu w Twoim BMW M2C / M3 / M4 F8X
Turbodoładowany silnik S55 napędzający BMW M2C / M3 / M4 F8X wykorzystuje montowany od góry, chłodzony wodą intercooler zamiast „zwykłego” chłodzonego powietrzem intercoolera. Płyn chłodzący w tym układzie ma swój własny, oddzielny obieg chłodzenia, składający się z dwóch równolegle połączonych grzejników i pompy. Większa z tych dwóch równolegle połączonych chłodnic znajduje się z przodu środkowego modułu chłodzenia, druga mniejsza znajduje się przed prawym nadkolem.
Obniżenie temperatury wody w tym obiegu jest bezpośrednio równoznaczne z poprawą chłodzenia powietrza doładowującego (niższy IAT). Z tego powodu ważne jest, aby w tym układzie znajdowały się chłodnice o wysokiej wydajności, aby utrzymać możliwie niski i stabilny IAT podczas trudnej jazdy. Podczas wszystkich testów, które przeprowadziliśmy podczas opracowywania całej gamy produktów BMW F8X M2C/M3/M4, wyraźnie widzieliśmy, jak moc szczytowa jest bezpośrednio porównywana z IAT (temperaturą powietrza dolotowego).
Projektując naszą ulepszoną chłodnicę, zaczęliśmy od skanowania 3D przodu centralnego modułu chłodzenia naszego M3 Competition. Dało nam to dokładny model 3D dostępnej przestrzeni na rozbudowę rdzenia. Ponieważ chłodnica jest umieszczona z przodu centralnego modułu chłodzącego, zoptymalizowaliśmy specyfikacje obszaru czołowego/grubości/żeberek, aby zmaksymalizować wydajność chłodzenia, ale w w międzyczasie pozwolić na przepływ wystarczającej ilości powietrza dla pozostałych elementów chłodzących znajdujących się za nim. Niezwykle istotne jest zaprojektowanie grzejnika umieszczonego naprzeciw innych, z widokiem na system, zamiast po prostu optymalizować jedną część, pozostawiając pozostałe przegrzane z powodu niewystarczającego przepływu powietrza.
Nasz ostateczny projekt to jednorzędowy rdzeń o grubości 32 mm z wielokanałowymi rurkami. Zachowaliśmy dwuprzepływowy układ przepływu w stylu OE, który umożliwia dwukrotny przepływ chłodziwa przez rdzeń przed opuszczeniem chłodnicy. Nasz projekt zwiększa wysokość rdzenia o 166 mm i grubość o 5 mm, a wszystko to składa się na przedni wzrost o 48% i objętość rdzenia o ogromne 75%.
W naszych testach te ulepszenia zaowocowały obniżeniem IAT o 5°C w połączeniu z ulepszonym grzejnikiem montowanym z boku.
Efektem całej tej ciężkiej pracy jest produkt, który w taki czy inny sposób naprawdę poprawi osiągi Twojego pojazdu, niezależnie od tego, czy jest to samochód standardowy, czy mocno zmodyfikowany potwór! Na torze, na ulicy, na torze, ta chłodnica będzie Twoim prawdziwym towarzyszem!
Istotne zalety grzejnika do88 (dane porównawcze):
- Większa objętość rdzenia: 8498cm3 (4843cm3), 75% większa!
- Większa powierzchnia czołowa: 2656cm2 (1794cm2), 48% większa!
- Niższa temperatura powietrza za intercoolerem w tych samych warunkach: 34°C (39°C), 5°C niższa! *
- Wysokowydajny rdzeń z żebrami o wysokości 7 mm i konstrukcją z wieloma żaluzjami.
- Wielokanałowe rury rdzeniowe.
* Mierzone przy 240 km/h przy przyspieszaniu na pełnym otwarciu przepustnicy 0-240 km/h na pasie powietrza. Obydwa testy przeprowadzono tego samego dnia w tych samych warunkach.
Montowane w autach | BMW M2 Competition Lata modelowe: 2019-2020 Model: F87 Konkurs BMW M3 / M3 Lata modelowe: 2015-2018 Model: F80 BMW M4 / M4 Competition / M4 GTS / M4 CS Lata modelowe: 2015-2020 Model: F82 F83 |
---|---|
Numery OE | 17112284608 |
Napisz własną recenzję