Potrzebujesz pomocy? (22) 308 93 95

do88 Układ dolotowy, BMW 320i 330e 330i G20 G21

Cena Promocyjna 3 153,70 zł Cena Katalogowa 3 355,00 zł
SKU
LF-250
do88 z dumą prezentuje układ dolotowy do BMW 320i i 330i G20, zaprojektowany z myślą o dużej mocy!
Zobacz wszystkie specyfikacje
do88 Układ dolotowy, BMW 320i 330e 330i G20 G21 jest do kupienia w przyrostach co 1
do88 Rura dolotowa, BMW F i G-Serie B48 B46 Poprzednie do88 Rura dolotowa, BMW F i G-Serie B48 B46

do88 z dumą prezentuje układ dolotowy do BMW 320i i 330i G20, zaprojektowany z myślą o dużej mocy!

Przy projektowaniu nowego układu dolotowego silnika z turbodoładowaniem kluczowymi czynnikami, które należy brać pod uwagę, są filtracja, przepływ powietrza i ciepło.

Nasz układ dolotowy do88 został opracowany, aby zapewnić turbosprężarce dobrą filtrację, ulepszoną ścieżkę przepływu powietrza, a także utrzymać niskie temperatury wlotowe. Jednym z wyzwań projektowych dla tego układu dolotowego B48/B46 jest lokalizacja, znajduje się on tuż obok kolektora wydechowego, który szybko nagrzewa tę pozycję w komorze silnika.

Wysokie temperatury wlotu powietrza są straszne dla osiągów silnika, ponieważ turbosprężarka musiałaby zwiększyć doładowanie gorącym, mniej gęstym powietrzem. Dlatego w pełni uszczelniony układ dolotowy jest jedynym sposobem, aby zapewnić utrzymanie IAT na minimalnym poziomie. W pełni uszczelniony układ jest jednak wyzwaniem, ponieważ skutkuje ograniczeniem z tylko jednym seryjnym dopływem powietrza na dole obudowy filtra powietrza, z którego można zasysać powietrze. Podczas rozwoju zauważyliśmy, że system musi mieć wtórny dopływ powietrza, aby usunąć to ograniczenie. Nasz uszczelniony airbox ma również osłonę termiczną, aby zminimalizować promieniowanie cieplne z kolektora wydechowego. Aby zagwarantować wystarczającą objętość powietrza wokół filtra, zaprojektowaliśmy duży 7-calowy airbox, który oczywiście pozostawia również miejsce na rozpórki amortyzatorów.

Jako zamiennik seryjnego przewodu dolotowego zaprojektowaliśmy dużą 102-milimetrową (4-calową) rurę aluminiową wygiętą na trzpieniu w połączeniu z niestandardowym silikonowym wężem. Do rury dolotowej przymocowany jest nasz duży, niestandardowy filtr powietrza. Filtr ma gęsto tkaną bawełnianą gazę zapewniającą doskonałą filtrację. Oczywiście można go prać i ponownie używać, aby uzyskać optymalną wydajność i długą żywotność.

Oryginalna obudowa filtra powietrza i wąż dolotowy turbosprężarki zostały zaprojektowane z elementami, które minimalizują hałas wytwarzany przez turbosprężarkę i dolot powietrza. W szczególności fabryczny wąż dolotowy ma dwa tłumiki dźwięku, aby zapewnić cichą pracę turbosprężarki. Natomiast nasz układ dolotowy nie posiada tych elementów redukujących hałas, co pozwala na bardziej słyszalny dźwięk szpuli turbosprężarki i dolotu powietrza.

Najważniejsze cechy:

  • Duży, 105 mm (4,1”) specjalnie zaprojektowany bawełniany filtr powietrza z gęsto tkaną bawełnianą gazą. Filtr jest dostarczany bez nałożonego oleju filtracyjnego, dlatego zalecamy nałożenie na filtr powietrza bawełnianego oleju filtracyjnego w celu zwiększenia filtracji powietrza, jeśli jeździsz samochodem w zakurzonym środowisku. Możesz na przykład użyć oleju filtracyjnego BMC o numerze części „WAFLU250”.
  • Zmywalny filtr powietrza zapewniający optymalną wydajność i długą żywotność.
  • Zalecamy czyszczenie filtra powietrza co 10.000 km, należy używać uniwersalnego środka czyszczącego przeznaczonego do bawełnianych filtrów powietrza. Można na przykład użyć płynu BMC Washing o numerze części „WADET500”.
  • Całkowicie zamknięta / uszczelniona konstrukcja, zapewniająca dostarczanie wyłącznie zimnego powietrza w celu utrzymania niskiego poziomu IAT.
  • Precyzyjnie zaprojektowana, zoptymalizowana konstrukcja zapewniająca nieograniczony przepływ powietrza.
  • Zoptymalizowany dla silników tuningowanych, hybrydowych turbosprężarek i dużych zestawów turbo.
  • Zwiększa przepływ powietrza nawet o 23%.
  • Mniejszy spadek ciśnienia i obciążenie podzespołów fabrycznych w porównaniu z układem dolotowym OE.
  • Ulepszona reakcja przepustnicy i doładowania.
  • Gładka konstrukcja bez ostrych, ostrych zakrętów i ograniczeń.
  • Tworzy wzmocniony dźwięk doładowania z turbosprężarki i zaworu rozdzielczego.
  • Kompatybilny z większością przyszłych modyfikacji, np. ulepszeniami turbo.
  • Odporny na promieniowanie UV i ciepło, bezbarwny lakier o wysokim połysku zapewniający długotrwałą ochronę.
Więcej informacji
Markado88
Montowane w autach

BMW 320i 320iX 330e 330i 330iX (G20 G21)
Silnik: B48 / B46
Rok modelowy: 2018 -

Numery OE

13718580424
13718580428
13718656981

Napisz własną recenzję
Napisz opinię o produkcie:do88 Układ dolotowy, BMW 320i 330e 330i G20 G21
Twoja ocena
To Top
do88 Układ dolotowy, BMW 320i 330e 330i G20 G21
do88 Układ dolotowy, BMW 320i 330e 330i G20 G21
Cena Promocyjna 3 153,70 zł Cena Katalogowa 3 355,00 zł
Dodaj do listy życzeń
Help
Shop
Account
Wishlist
0 Cart