Product added to cart
do88 Chłodnica intercoolera przednia, BMW G-Serie / Toyota GR Supra A90
Cena Promocyjna 2 955,36 zł Cena Katalogowa 3 144,00 zł
Brak w magazynie
SKU
WC-400
Zwiększ osiągi swojego silnika B58 Gen 2 dzięki wymiennikowi ciepła do88 Performance do montażu z przodu!
Zobacz wszystkie specyfikacjeZwiększ osiągi swojego silnika B58 Gen 2 dzięki wymiennikowi ciepła do88 Performance do montażu z przodu!
Silnik B58 w porównaniu do F80 M3/M4 S55
Silnik B58 jest podobny do silnika S55 występującego w modelach F80 M3/M4, ponieważ oba silniki mają chłodnicę doładowującą typu woda-powietrze połączoną z wymiennikami ciepła (chłodnicami wody) z przodu samochodu. Chłodnice te schładzają wodę przepływającą przez chłodnicę powietrza doładowującego, woda odprowadza ciepło z powietrza doładowującego, zanim dostanie się ono do silnika. Główna różnica polega na konstrukcji chłodnicy powietrza typu ciecz-powietrze w B58, która jest zintegrowana z kolektorem dolotowym, podczas gdy chłodnica F80 S55 jest oddzielną jednostką zamontowaną na górze silnika.
Wyzwania związane z układem chłodzenia powietrza doładowującego B58 Częstym problemem w przypadku dostrojonych silników B58 jest szybkie wchłanianie ciepła przez układ chłodzenia powietrza doładowującego, szczególnie podczas dni na torze.
Wysokie temperatury powietrza dolotowego sprawią, że ECU zmniejszy moc wyjściową lub przełączy samochód w tryb utykania. Nawet energiczna jazda uliczna może skłonić ECU do wyłączenia rozrządu i zmniejszenia mocy wyjściowej z powodu wysokiej temperatury dolotu.
Nasze rozwiązanie
Oczywiste jest, że system ten wymaga zwiększonej wydajności chłodzenia, aby zapobiec wygrzewaniu. Częścią lub rozwiązaniem jest nasz wymiennik ciepła do88 Performance do montażu czołowego. Wymiennik ciepła do88 Performance do montażu przedniego został zaprojektowany w celu zapewnienia zwiększonej wydajności chłodzenia, zapobiegając wygrzewaniu. Cechy charakterystyczne:
- O 80% większa objętość rdzenia niż w oryginalnej chłodnicy (OE).
- Dwurzędowy rdzeń o grubości 48 mm, zwiększający powierzchnię chłodzenia o 36%.
- Układ czteroprzebiegowy, umożliwiający przepływ wody przez chłodnicę cztery razy zamiast dwóch, maksymalizując wykorzystanie powierzchni rdzenia.
- Nieco wyższa wysokość żeber otoczenia wynosząca 5 mm (w porównaniu do 4,4 mm w OE), zapewniająca dobry przepływ powietrza do chłodnicy silnika pomimo zwiększonej grubości rdzenia.
- W pełni aluminiowa konstrukcja, w komplecie z wytrzymałymi zbiornikami końcowymi spawanymi metodą TIG.
- Zwiększona pojemność płynu (2,6 litra więcej) dla optymalnego odprowadzania ciepła.
Instalacja
Nasz wymiennik ciepła zawiera punkty montażowe dla chłodnicy skrzyni biegów OE i obu osłon skalnych OE. Konieczne jest pewne przycięcie ramy montażowej chłodnicy z tworzywa sztucznego OE, aby pasowało do większego wymiennika ciepła do88 Performance do montażu z przodu (patrz instrukcja instalacji).
Montowane w autach | Toyota GR Supra MK5 (A90 A91) |
---|---|
Numery OE | 17118666811 16400-WAA03 |
Napisz własną recenzję