Product added to cart
Intercooler BMW 135i 335i N54 N55 2007-2013 (E9X E82)
Cena Promocyjna 2 743,96 zł Cena Katalogowa 2 919,11 zł
SKU
ICM-350-S
Intercooler do88 Performance zaprojektowany z myślą o łatwym montażu w Twoim BMW!
Zobacz wszystkie specyfikacjeIntercooler BMW 135i 335i N54 N55 2007-2013 (E9X E82) jest do kupienia w przyrostach co 1
Intercooler do88 Performance zaprojektowany z myślą o łatwym montażu w Twoim BMW!
Znaczące zalety intercoolera wydajnościowego do88 (intercooler OEM):
- Większa objętość rdzenia: 15517 cm3 (6933 cm3), 124% większa!
- Większa powierzchnia chłodzenia z przodu, 1151 cm2 w porównaniu z 658 cm2, o 75% większa!
- Przepływ powietrza przy spadku ciśnienia 0,15 bar/2,18 psi: 498 CFM (354 CFM), 41% więcej!
- Maksymalny przyrost mocy 13 KM! Mierzone na 335xi N55 z dostrojeniem Stage 1.
- Niższa temperatura powietrza za intercoolerem w tych samych warunkach: 43°C (58°C), 15°C niższa! Mierzone w modelu 335xi N55, w całości z wyjątkiem intercoolera.
Ten intercooler został skonstruowany tak, aby zapewnić najlepszą wydajność chłodzenia w trudnych warunkach. Wyprodukowany wyłącznie z aluminium z ciągłymi spawami, gwarantuje niezawodność i trwałość, gdy naprawdę tego potrzebujesz. Zwiększona objętość rdzenia poprawia wydajność chłodzenia i obniża temperaturę powietrza dolotowego. Naturalnie, jest to produkt wydajnościowy do88, przeprowadziliśmy dokładne, rygorystyczne i ciągłe testy rozwijając ten produkt, aby zapewnić najlepszą wydajność. Nie osiągnięto ani jednego kompromisu. Ten intercooler jest niezwykle zoptymalizowany pod kątem danej przestrzeni, co ułatwia montaż.
Standardowy intercooler ma szybkozłącza dla obu węży. Połączenia te ograniczają przepływ powietrza i nie są idealne pod względem niezawodności przy wysokim doładowaniu. Standardowy intercooler ma gumowe węże i plastikową rurkę typu J (rura wylotowa intercoolera).
Przeprojektowaliśmy połączenia intercoolera na konwencjonalne połączenia węży Ø3” (76 mm). W zestawie znajdują się wzmocnione węże silikonowe i aluminiowa rura typu J wygięta na trzpieniu o średnicy 2,5” (63 mm), pasująca do tych połączeń. Nasza rura J pasuje do standardowej rury ładującej lub dowolnej rury ładującej z rynku wtórnego, która została zaprojektowana tak, aby pasowała do standardowej plastikowej rury J.
Wszystkie te ulepszenia skutkują lepszym chłodzeniem, niższym spadkiem ciśnienia i znacznie bardziej niezawodną konfiguracją intercoolera w przypadku utworów o wysokim doładowaniu.
Zwiększona o 124% objętość rdzenia to osiągnięcie, z którego jesteśmy dumni. To niezwykła różnica. Delikatnie mówiąc, zauważalne. Silnik lepiej ciągnie na wszystkich obrotach i wytrzymuje wielokrotne uruchamianie pełnego otwarcia przepustnicy bez nagrzewania się. Pogląd, że intercooler jest czymś, co należy ulepszyć dopiero po gruntownym tuningu silnika, jest fałszywy, choć szeroko rozpowszechniony wśród klientów i osób zajmujących się samochodami. Podczas gorących szwedzkich letnich dni, przy wielokrotnych szarpaniach, jeździe inspirującej lub nawet podczas zwykłej jazdy w cieplejszym klimacie, silnik nie wymaga dużego wysiłku, aby wytworzyć niebezpiecznie wysokie temperatury na wlocie – nawet w standardowym, nie dostrojonym silniku. , samochód. Wydajność chłodzenia z intercoolerem OEM jest w wielu przypadkach gorsza, co wpływa na pobór mocy użytkowej. Należy wyeliminować ciepło, w przeciwnym razie obiecana moc zostanie zmniejszona w miarę rozpoczęcia podawania gazu.
Należy przyciąć standardową plastikową prowadnicę powietrza intercoolera (patrz instrukcja), aby umożliwić montaż naszego dużego intercoolera. Jest to wymagane w przypadku większości intercoolerów dostępnych na rynku wtórnym z dużym rdzeniem schodkowym, takich jak nasz. Po przycięciu plastikowej prowadnicy powietrza pozostaje duża szczelina w górnej części intercoolera, która umożliwia przepływ cennego powietrza z otoczenia przez rdzeń intercoolera. Nie mogliśmy się z tym pogodzić, dlatego zaprojektowaliśmy plastikowy przewód powietrza, który temu zapobiega, mocowany jest na górze rdzenia intercoolera (prowadnica powietrza znajduje się w zestawie).
Ten intercooler jest wyposażony we wszystko, co niezbędne do łatwej instalacji. Śruby, podkładki, węże, zaciski, rura typu J, prowadnica powietrza i instrukcja montażu są oczywiście dołączone.
Dbaj o swój silnik. Wybierz do88!
Marka | do88 |
---|---|
Montowane w autach | BMW serii 1 E82 E88 BMW serii 3 E90 E92 E93 |
Numery OE | 17517540035 |
Napisz własną recenzję