Product added to cart
do88 Rura dolotowa, BMW F i G-Serie B48 B46
Cena Promocyjna 1 446,66 zł Cena Katalogowa 1 539,00 zł
SKU
TR-400
Zmodernizuj swój silnik za pomocą zestawu rur doładowania do88 dla B48/B46, który można znaleźć w modelach BMW 230i, 330i i 430i i innych!
Zobacz wszystkie specyfikacjedo88 Rura dolotowa, BMW F i G-Serie B48 B46 jest do kupienia w przyrostach co 1
Zmodernizuj swój silnik za pomocą zestawu rur doładowania do88 dla B48/B46, który można znaleźć w modelach BMW 230i, 330i i 430i i innych!
BMW często używa plastiku do swoich oryginalnych przewodów doładowujących. Ten wybór, choć opłacalny dla producenta, nie zawsze nadaje się do obsługi sprężonego powietrza. Wraz ze starzeniem się plastiku lub wzrostem doładowania w samochodzie, przewody te są podatne na awarie.
Uszkodzony przewód ładowania może spowodować zmniejszenie mocy, znane jako tryb awaryjny, lub samochód może całkowicie się wyłączyć, co będzie wymagało wymiany przewodu przed ponownym uruchomieniem. Może to potencjalnie spowodować utkniecie.
Dostępnych jest wiele zestawów rur doładowujących do silnika B48, ale naszym zdaniem większość z nich nie jest odpowiednio zaprojektowana. Wielu konkurentów stosuje podstawową konstrukcję: dwie rury połączone prostym, redukującym wężem silikonowym. Oczywiste jest, że nie zrozumieli znaczenia radzenia sobie z ruchem termicznym w tym systemie. Taka konstrukcja niemal na pewno spowoduje problemy z odskakiwaniem węża, ponieważ nie pozwala na ruch spowodowany zmianami temperatury. Częstym rozwiązaniem, o którym myślą ludzie, jest mocniejsze dokręcanie zacisków, ale w większości przypadków spowoduje to pęknięcie rur, ponieważ odkształci powierzchnię zacisku.
Ale w do88 podjęliśmy inne podejście. Dla nas było jasne, że system potrzebuje elastycznego połączenia między dwoma rurami, które poradzi sobie z rozszerzalnością cieplną/kurczeniem. Naszym rozwiązaniem jest wąż silikonowy wzmocniony aramidem z 3 garbami. Taka konstrukcja węża umożliwia ruch w dowolnym kierunku bez składania się lub narażania połączeń na naprężenia. Aby jeszcze bardziej wzmocnić naszą konstrukcję, rury mają końcówki przyłączeniowe węża 6063 obrabiane CNC o grubości ścianki 3 mm. Te przyłącza węża nie odkształcą się nawet w przypadku zbyt mocno dokręconych zacisków węża.
Nasze rury doładowujące nie tylko rozwiązują problem trwałości, ale oczywiście również poprawiają wydajność. Zaprojektowaliśmy nasze rury o większej średnicy i gładkich wygięciach trzpienia, aby zwiększyć wydajność. Dolna rura ma 60 mm (2 3/8”), a górna 76 mm (3”), skutecznie redukują spadek ciśnienia i ograniczają turbulencje.
Nasza rura doładowująca, która łączy się z przepustnicą za pomocą kołnierza obrabianego CNC, ma dwa porty 1/8 NPT odpowiednie do wtrysku metanolu lub wylotów, takich jak czujnik ciśnienia doładowania. Ponadto zapewniamy dwie wtyczki 1/8 NPT dla tych, którzy nie chcą używać tych portów.
Cechy:
- Elastyczne połączenie węża pomiędzy górną i dolną rurą ładującą, umożliwiające ruch, który zapobiega odskakiwaniu węża.
- Specjalnie zaprojektowany 3-garbny zredukowany wąż silikonowy, wzmocniony tkaniną aramidową odporną na wysokie temperatury i zewnętrznymi pierścieniami ze stali nierdzewnej.
- W zestawie znajdują się super wysokiej jakości opaski zaciskowe Mikalor. Te opaski są wyposażone w wewnętrzny pierścień wewnątrz opaski, który zapobiega uszkodzeniu węża, a także równomiernie rozprowadza nacisk opaski wokół węża.
- Lepszy przepływ powietrza i mniejsze przeciwciśnienie dla Twojego silnika!
- O 12% większy przepływ niż w przypadku OEM, wynoszący 558 CFM przy ciśnieniu 150 mbar (2,17 psi) w porównaniu z 500 CFM w przypadku OEM.
- Wykonane metodą CNC przyłącza do węży, których średnica wewnętrzna jest dopasowana do średnicy rury, co zapewnia powierzchnię zacisku odporną na odkształcenia.
- Wykonane metodą CNC przyłącze czujnika MAP, turbosprężarki i przepustnicy.
- Złącza 1/8 NPT (2x) obrabiane CNC, idealne do wtrysku metanolu lub jako wyjścia np. czujnika ciśnienia doładowania.
- Jeśli nie korzystasz z portów, w zestawie znajdują się dwie zaślepki 1/8 NPT.
- Rury załadowcze o średnicy 60 mm (2 3/8”) i 76 mm (3”) gięte na trzpieniu, pokryte stylową, czarną powłoką proszkową.
- Nie koliduje z pokrywą silnika.
- Zawiera cały sprzęt i instrukcje dotyczące kompletnej instalacji
Marka | do88 |
---|---|
Montowane w autach | Toyota GR Supra MK5 (A90) |
Numery OE | 13718601683 |
Napisz własną recenzję