Potrzebujesz pomocy? (22) 308 93 95

Zamknięty układ dolotowy Audi RS3 (8V) / TT RS (8S) BeastFlow-do88, OEM Turbo

Cena Promocyjna 8 044,19 zł Cena Katalogowa 8 557,65 zł
SKU
LF-220-CL-INL-56
do88 z dumą prezentuje układ dolotowy do Audi RS3 i TT RS, zaprojektowany z myślą o dużej mocy!
Zobacz wszystkie specyfikacje
Zamknięty układ dolotowy Audi RS3 (8V) / TT RS (8S) BeastFlow-do88, OEM Turbo jest do kupienia w przyrostach co 1
Zamknięty układ dolotowy Audi RS3 (8V) / TT RS (8S) BeastFlow-do88, TTE 600 i 700 Poprzednie Zamknięty układ dolotowy Audi RS3 (8V) / TT RS (8S) BeastFlow-do88, TTE 600 i 700

do88 z dumą prezentuje układ dolotowy do Audi RS3 i TT RS, zaprojektowany z myślą o dużej mocy!

Stawiając czoła niesamowitemu, ryczącemu pięciocylindrowemu Audi RS3, postawiliśmy sobie szereg celów. Po pierwsze, możliwości wyjściowe. Mając już na rynku kilka opcji, mieliśmy ambicję zaoferować coś, co poradziłoby sobie z okrągłymi, ale potężnymi 1000 KM. Po drugie, aby usunąć wszystkie wąskie gardła, średnica zarówno filtra powietrza, jak i samej rury musiała być oczywiście znaczna. Po trzecie, aby uniknąć przedostawania się ciepła do systemu, chcieliśmy stworzyć całkowicie zamknięty system.

Z tymi trzema elementami, często łączonymi, ale rzadko optymalizowanymi, ruszyliśmy w miasto. Wynik, naszym zdaniem, mówi sam za siebie. Jak dotąd jest to prawdopodobnie największy układ dolotowy dla TT RS i RS3 na rynku! Wykonany z najwyższej jakości, infuzowanego próżniowo, prepregowanego włókna węglowego (twill 2x2 mm), które łączy się z przodem za pomocą ogromnej czerpaka, zapewnia silnikowi wystarczający dopływ powietrza – bez względu na jego wymagania. Masywny 6-calowy filtr BMC znajduje się w 8-calowej obudowie filtra węglowego, przymocowanego do 6-calowej rury zwężającej się w kierunku turbosprężarki, aczkolwiek nigdy nie węższej niż 4,5-calowej w najwęższym miejscu!

W obliczu obecności i rozmiarów tego zestawu – wiesz, że mówimy poważnie! Wytrzymały, ale lekki karbon jest wykończony błyszczącą, odporną na ciepło i promieniowanie UV przezroczystą powłoką, która chroni go przed żółknięciem w miarę upływu czasu. Wygląd dopasowany do wydajności!

System występuje w kilku różnych układach. Jest kompatybilny z wężem wlotowym turbosprężarki 4,5” – do którego można wybrać trzy różne adaptery turbo – a także odlewaną rurą wlotową OE. Dzięki temu rura jest wszechstronna i kompatybilna z wieloma konfiguracjami turbo! Dodanie węża wlotowego do88 skutecznie usuwa wszystkie wąskie gardła przed turbosprężarką, aby uniknąć skoków nawet przy wyższych mocach!

Testy przeprowadzone na naszym stanowisku przepływowym SuperFlow SF1020 wyraźnie pokazują znaczenie tego opcjonalnego węża wlotowego. Sama rura wlotowa zapewnia znaczny wzrost przepływu powietrza o 12%. W połączeniu z wężem wlotowym 4,5” do88, całkowity wzrost przepływu powietrza wynosi aż 65%! Gorąco polecamy tę kombinację.


Zestaw występuje w czterech wersjach, w zależności od zastosowania turbo:

  1. Sam układ dolotowy. Łączy się z odlewaną rurą wlotową OEM.
  2. Z wężem wlotowym do88 Turbo i adapterem CNC (56,3 mm) w stronę turbo OE.
  3. Z wężem wlotowym do88 Turbo i adapterem CNC (62,8 mm) do turbosprężarek TTE 600, 625 V2 i 700.
  4. Z wężem wlotowym do88 Turbo i adapterem CNC (65,7 mm) do turbosprężarek TTE 777 i 855.

 Cechy:

  • Masywny filtr powietrza 152 mm (6”) firmy BMC.
  • Całkowicie zamknięta/uszczelniona konstrukcja zapewniająca dostarczanie wyłącznie zimnego powietrza w celu utrzymania niskiego IAT.
  • Precyzyjnie zaprojektowane i zoptymalizowane pod kątem nieograniczonego przepływu powietrza.
  • Zoptymalizowany pod kątem silników tuningowanych, turbosprężarek hybrydowych i dużych zestawów turbo.
  • Może być wyposażony w opcjonalny wąż wlotowy turbosprężarki do88 4,5” (114 mm), rurę wlotową turbosprężarki OEM oraz dowolny wąż lub rurę wlotową turbosprężarki dostępną na rynku wtórnym, zaprojektowaną dla układu dolotowego OEM.
  • Wzrost do +25 KM / +25 Nm w pojeździe Stage 1 (silnik Audi RS3 8V DAZA).
  • Zwiększa przepływ powietrza do 84% w połączeniu z opcjonalnym wężem wlotowym do88 Turbo zaprojektowanym dla TTE 777 i 855.
  • Zmywalny i podlegający regeneracji filtr powietrza zapewniający optymalną wydajność i długą żywotność.
  • Mniejszy spadek ciśnienia i obciążenie komponentów fabrycznych w porównaniu do OEM.
  • Poprawiona reakcja przepustnicy i doładowania.
  • Gładka konstrukcja bez ostrych lub ostrych zakrętów i ograniczeń.
  • Wytwarza wzmocniony dźwięk indukcji z turbosprężarki i zaworu przełączającego.
  • Kompatybilny z większością przyszłych modów, tj. ulepszeń turbo.
  • Błyszczący lakier bezbarwny, odporny na promienie UV i ciepło, zapewniający trwałą ochronę.

 Spraw sobie i temu niesamowitemu pięciolatkowi zestaw indukcyjny godny nazwy RS. Pozbądź się ograniczeń i przygotuj się na przyszłe aktualizacje!

Więcej informacji
Montowane w autach

Audi RS3 Sportback/Sedan (8V)
Rok modelowy: 2017-
Silnik: 2.5 TFSI / 400hp / DAZA

Audi RS3 Sportback/Sedan (8Y)
Rok modelowy: 2021-
Silnik: 2.5 TFSI / 400hk / DNWA

Audi TT RS (8S)
Rok modelowy : 2016-
Silnik: 2,5 TFSI / 400 KM / DAZA

Uwaga! Nie sprawdziliśmy, czy ten zestaw pasuje do samochodów z kierownicą po prawej stronie.

Numery OE

3Q0129217
3Q0129607
3Q0129607A
3Q0129607G
8S0129638 8S0129638A
8V0145693
8S0145693B
8S0129624C
07K129665E
07K129665F
07K1 33359G 07K133359H
07K133359L 07K103213K 07K103213L 07K103213P

Napisz własną recenzję
Napisz opinię o produkcie:Zamknięty układ dolotowy Audi RS3 (8V) / TT RS (8S) BeastFlow-do88, OEM Turbo
Twoja ocena
To Top
Zamknięty układ dolotowy Audi RS3 (8V) / TT RS (8S) BeastFlow-do88, OEM Turbo
Zamknięty układ dolotowy Audi RS3 (8V) / TT RS (8S) BeastFlow-do88, OEM Turbo
Cena Promocyjna 8 044,19 zł Cena Katalogowa 8 557,65 zł
Dodaj do listy życzeń
Help
Shop
Account
Wishlist
0 Cart