Product added to cart
Rury ładujące Audi RS3 8V / TTRS 8S, układ do88
Cena Promocyjna 3 554,34 zł Cena Katalogowa 3 781,22 zł
SKU
TR-380-do88
Zestaw ten zawiera wszystkie rury i węże prowadzące do i z intercoolera. Zestaw ma na celu uzupełnienie i dalszą poprawę wydajności intercoolera do88 Performance, wyposażonego w rdzeń Garrett o mocy wyjściowej do 1000 KM.
Rury ładujące Audi RS3 8V / TTRS 8S, układ do88 jest do kupienia w przyrostach co 1
Ulepsz swoje rury ładujące za pomocą zestawu rur ładujących do88!
Zestaw ten zawiera wszystkie rury i węże prowadzące do i z intercoolera. Zestaw ma na celu uzupełnienie i dalszą poprawę wydajności intercoolera do88 Performance, wyposażonego w rdzeń Garrett o mocy wyjściowej do 1000 KM. Rury ładujące OEM nie są optymalne z punktu widzenia przepływu powietrza, z kilkoma wąskimi, ciasnymi zakrętami ograniczającymi przepływ. Zestaw rur do88 jest znacznie większy i zapewnia płynne przejścia, oferując wzrost przepływu powietrza o 31%!
Zestaw zawiera dużą aluminiową rurkę o średnicy 70 mm (2 ¾") po gorącej stronie, od turbosprężarki do intercoolera. Ta rura nie ma tak restrykcyjnej, płaskiej konstrukcji, jaką można znaleźć pomiędzy silnikiem a wewnętrzną sterówką w rurze OEM. Jest malowana w dyskretnej, matowej czarnej powłoce proszkowej zapewniającej elegancki wygląd i długotrwałą ochronę.
Po stronie zimnej nasz system usuwa dwa potencjalne punkty nieszczelności. Odlewana aluminiowa rura doładowująca rozciąga się od wylotu intercoolera aż do korpusu przepustnicy. Rura ma ogromne połączenie węża o średnicy 86 mm z intercoolerem w porównaniu do elementu OE o średnicy 64 mm. To połączenie odpowiada wewnętrznej średnicy intercoolera do88 Performance wynoszącej 80 mm, co zapewnia płynne przejście. Rura ma również dwa złącza 1/8 NPT wykonane metodą CNC, idealne do wtrysku lub wylotu metanolu dla czujnika ciśnienia doładowania.
Wszystkie dołączone węże są wzmocnione 4 warstwami, co gwarantuje, że poradzą sobie z wysokimi ciśnieniami doładowania i temperaturami. Węże posiadają zagłębienia na przyłączach rur, zapewniające płynne przejście pomiędzy wężem a rurą, co skutecznie zmniejsza turbulencje przepływu powietrza. Zestaw uzupełniają mocne, wysokiej jakości opaski zaciskowe zapewniające bezpieczny i szczelny montaż.
Sprzedajemy ten zestaw w dwóch wersjach, w zależności od tego, jaki intercooler masz w swoim samochodzie. Jedna wersja posiada węże przystosowane do połączeń intercoolera w rozmiarze OE (70mm). Druga wersja jest wyposażona w węże dostosowane do intercoolera do88 Performance (ICM-420) z większymi przyłączami węży (80 mm).
Cechy:
- Lepszy przepływ powietrza i zmniejszone przeciwciśnienie w silniku.
- 31% większy przepływ niż w przypadku OEM, przy 638 CFM przy 150 mbar (2,17 psi) w porównaniu do OEM, 440 CFM.
- Gięta na trzpieniu rura doładowująca o średnicy 70 mm (2 ¾"), od turbo do intercoolera, pokryta stylową czarną powłoką proszkową.
- Odlewana aluminiowa rura doładowująca biegnąca od wylotu intercoolera do korpusu przepustnicy. Rura jest znacznie większa niż część OEM, z pięknie zamaszystymi przejściami. Eliminuje również dwa potencjalne punkty wycieku.
- Dwa złącza 1/8 NPT wykonane maszynowo CNC, idealne do wtrysku lub wylotu metanolu, na przykład czujników ciśnienia doładowania.
- Specjalnie zaprojektowane węże, które wytrzymują wysokie ciśnienia doładowania i temperatury.
- Specjalnie zaprojektowany wąż silikonowy do zaworu BOV.
- Wysokiej jakości opaski zaciskowe.
- Kompatybilny z samochodami 2019+ z dołączonym adapterem do recyrkulacji BOV.
- W komplecie ze wszystkimi niezbędnymi akcesoriami montażowymi.
Krótko mówiąc, system do88 to optymalne ulepszenie rury ładującej dla Twojego samochodu! Przewyższa zestaw OEM pod względem lepszego przepływu powietrza i większej niezawodności i będzie wystarczający do wszystkich dalszych tuningów, bez względu na cele wyjściowe!
Montowane w autach | Audi RS3 Sportback/Sedan (8V) |
---|---|
Numery OE | 8S0145674B |
Napisz własną recenzję