Potrzebujesz pomocy? (22) 308 93 95

Otwarty układ dolotowy Audi RS3 (8V) / TT RS (8S) BeastFlow-OEM

Cena Promocyjna 4 214,46 zł Cena Katalogowa 4 483,46 zł
SKU
LF-220-OP-OE
do88 z dumą prezentuje otwarty układ dolotowy do Audi RS3 i TT RS, zaprojektowany z myślą o dużej mocy!
Zobacz wszystkie specyfikacje
Otwarty układ dolotowy Audi RS3 (8V) / TT RS (8S) BeastFlow-OEM jest do kupienia w przyrostach co 1
Otwarty układ dolotowy Audi RS3 (8V) / TT RS (8S) BeastFlow-do88, TTE 777 i 855 Poprzednie Otwarty układ dolotowy Audi RS3 (8V) / TT RS (8S) BeastFlow-do88, TTE 777 i 855

do88 z dumą prezentuje otwarty układ dolotowy do Audi RS3 i TT RS, zaprojektowany z myślą o dużej mocy!

Stawiając czoła niesamowitemu, ryczącemu pięciocylindrowemu Audi RS3, postawiliśmy sobie szereg celów. Po pierwsze, możliwości wyjściowe. Mając już na rynku kilka opcji, mieliśmy ambicję zaoferować coś, co poradziłoby sobie z okrągłymi, ale potężnymi 1000 KM. Po drugie, aby usunąć wszystkie wąskie gardła, średnica zarówno filtra powietrza, jak i samej rury musiała być oczywiście znaczna. Po trzecie, chcieliśmy stworzyć w pełni zamknięty system. Jednakże całkowite wyjęcie filtra z obudowy poprawia przepływ powietrza. Jest to zestaw zapewniający optymalny przepływ powietrza z przewagą 5–10% w porównaniu z systemem zamkniętym – w zależności od zastosowania! Coś dla entuzjastów wyścigów drag.

Z tymi trzema elementami, często łączonymi, ale rzadko optymalizowanymi, ruszyliśmy w miasto. Wynik, naszym zdaniem, mówi sam za siebie. Jak dotąd jest to prawdopodobnie największy układ dolotowy dla TT RS i RS3 na rynku! Wykonany z najwyższej jakości, infuzowanego próżniowo, prepregowanego włókna węglowego (twill 2x2mm), które łączy się z masywnym 6-calowym filtrem BMC, zapewnia, że ​​silnik zawsze ma wystarczający dopływ powietrza! Sama rura ma 6 cali w miejscu połączenia z filtrem, a następnie zwęża się w kierunku turbosprężarki, aczkolwiek nigdy nie jest węższa niż 4,5 cala w najwęższym miejscu!

W obliczu obecności i rozmiarów tego zestawu – wiesz, że mówimy poważnie! Wytrzymały, ale lekki karbon jest wykończony błyszczącą, odporną na ciepło i promieniowanie UV przezroczystą powłoką, która chroni go przed żółknięciem w miarę upływu czasu. Wygląd dopasowany do wydajności!

System występuje w kilku różnych układach. Jest kompatybilny z wężem wlotowym turbosprężarki 4,5” – do którego można wybrać trzy różne adaptery turbo – a także odlewaną rurą wlotową OE. Dzięki temu rura jest wszechstronna i kompatybilna z wieloma konfiguracjami turbo! Dodanie węża wlotowego do88 skutecznie usuwa wszystkie wąskie gardła przed turbosprężarką, aby uniknąć skoków nawet przy wyższych mocach!

Testy przeprowadzone na naszym stanowisku przepływowym SuperFlow SF1020 wyraźnie pokazują znaczenie tego opcjonalnego węża wlotowego. Sama rura wlotowa zapewnia znaczny wzrost przepływu powietrza o 19%. W połączeniu z wężem wlotowym 4,5” do88, ogólny wzrost przepływu powietrza wynosi aż 76%! Gorąco polecamy tę kombinację.


Zestaw występuje w czterech wersjach, w zależności od zastosowania turbo:

  1. Sam układ dolotowy. Łączy się z odlewaną rurą wlotową OEM.
  2. Z wężem wlotowym do88 Turbo i adapterem CNC (56,3 mm) w stronę turbo OE.
  3. Z wężem wlotowym do88 Turbo i adapterem CNC (62,8 mm) do turbosprężarek TTE 600, 625 V2 i 700.
  4. Z wężem wlotowym do88 Turbo i adapterem CNC (65,7 mm) do turbosprężarek TTE 777 i 855.

Cechy:

  • Masywny filtr powietrza 152 mm (6”) firmy BMC.
  • Otwarta konstrukcja, w której priorytetem jest optymalny przepływ powietrza nad zimnym otoczeniem.
  • Precyzyjnie zaprojektowane, zweryfikowane przez CFD, zaprojektowane w CAD.
  • Zoptymalizowany pod kątem silników tuningowanych, turbosprężarek hybrydowych i dużych zestawów turbo.
  • Może być wyposażony w opcjonalny wąż wlotowy turbosprężarki do88 4,5” (114 mm), rurę wlotową turbosprężarki OEM oraz dowolny wąż lub rurę wlotową turbosprężarki dostępną na rynku wtórnym, zaprojektowaną dla układu dolotowego OEM.
  • Wzrost do +XX KM / +XX Nm w pojeździe Stage 1 (silnik Audi RS3 8V DAZA).
  • Zwiększa przepływ powietrza do 102% w połączeniu z opcjonalnym wężem wlotowym do88 Turbo zaprojektowanym dla TTE 777 i 855.
  • Zmywalny i podlegający regeneracji filtr powietrza zapewniający optymalną wydajność i długą żywotność.
  • Mniejszy spadek ciśnienia i obciążenie komponentów fabrycznych w porównaniu do OEM.
  • Poprawiona reakcja przepustnicy i doładowania.
  • Gładka konstrukcja bez ostrych lub ostrych zakrętów i ograniczeń.
  • Wytwarza wzmocniony dźwięk indukcji z turbosprężarki i zaworu przełączającego – szczególnie w tej otwartej konstrukcji.
  • Kompatybilny z większością przyszłych modów, tj. ulepszeń turbo.
  • Szybki i łatwy montaż przy użyciu fabrycznych uchwytów do airboksa.
  • Błyszczący lakier bezbarwny, odporny na promienie UV i ciepło, zapewniający trwałą ochronę.

Spraw sobie i temu niesamowitemu pięciolatkowi zestaw indukcyjny godny nazwy RS. Pozbądź się ograniczeń i przygotuj się na przyszłe aktualizacje!

Więcej informacji
Montowane w autach

Audi RS3 Sportback/Sedan (8V)
Rok modelowy: 2017-
Silnik: 2.5 TFSI / 400hp / DAZA

Audi RS3 Sportback/Sedan (8Y)
Rok modelowy: 2021-
Silnik: 2.5 TFSI / 400hk / DNWA

Audi TT RS (8S)
Rok modelowy : 2016-
Silnik: 2,5 TFSI / 400 KM / DAZA

Uwaga! Nie sprawdziliśmy, czy ten zestaw pasuje do samochodów z kierownicą po prawej stronie.

Numery OE

3Q0129607
3Q0129607A
3Q0129607G
8S0129638
8S0129638A
8V0145693
8S0145693B 8S0129624C
07K129665E 07K129665F
07K133359G
07K
133359H
07K133359L
07K103213K
07K103213L 07K103213P

Napisz własną recenzję
Napisz opinię o produkcie:Otwarty układ dolotowy Audi RS3 (8V) / TT RS (8S) BeastFlow-OEM
Twoja ocena
To Top
Otwarty układ dolotowy Audi RS3 (8V) / TT RS (8S) BeastFlow-OEM
Otwarty układ dolotowy Audi RS3 (8V) / TT RS (8S) BeastFlow-OEM
Cena Promocyjna 4 214,46 zł Cena Katalogowa 4 483,46 zł
Dodaj do listy życzeń
Help
Shop
Account
Wishlist
0 Cart