Product added to cart
Intercooler Audi RS3 8V 8Y MERA
Cena Promocyjna 6 478,21 zł Cena Katalogowa 6 891,71 zł
SKU
ICM-420
Zaprojektowany jako bezpośredni zamiennik OEM, ten zestaw zawiera spory rdzeń 97 mm firmy Garrett Motorsport, w każdych warunkach o mocy 1000 KM!
Zobacz wszystkie specyfikacjeIntercooler Audi RS3 8V 8Y MERA jest do kupienia w przyrostach co 1
Zwiększ wydajność swojego Audi RS3 8V dzięki zestawowi intercoolera do88 Performance!
Zaprojektowany jako bezpośredni zamiennik OEM, ten zestaw zawiera spory rdzeń 97 mm firmy Garrett Motorsport, w każdych warunkach o mocy 1000 KM! Poczuj znaczny wzrost mocy i momentu obrotowego dzięki naszej konstrukcji, która zapewnia maksymalny przepływ powietrza i wyjątkowo niższą temperaturę wlotu. Idealny do samochodów o wysokich osiągach i samochodów torowych, ten zestaw jest przepustką do prawdziwych osiągów.
Największą przeszkodą podczas projektowania wydajnego intercoolera dla RS3 jest gmole OEM, które często ograniczają zarówno fizyczny rozmiar rdzenia, jak i blokują przepływ powietrza z otoczenia do intercoolera. Aby uniknąć takich kompromisów, w zestawie dołączono nowy gmol ze stali chromowo-molibdenowej z rurką Ø 40 mm (1 5/8”). Instaluje się go podobnie jak jednostkę OEM, ale umożliwia nieograniczony przepływ powietrza z otoczenia i zapewnia lepszą przestrzeń dla większego rdzenia. Punkty mocowania ACC, tempomatu adaptacyjnego, czujnika radarowego i czujnika temperatury otoczenia pozostają takie same. Oczywiście do88 AB nie przeprowadziło formalnego testu zderzeniowego i może nie spełniać norm legalności ruchu drogowego w wyznaczonym kraju, ale sztywność tego gmoli sprawia, że idealnie nadaje się do samochodów torowych o wysokich osiągach.
Rdzeń intercoolera, zaprojektowany i wykonany przez cenioną firmę Garrett Motorsport, wykorzystuje zaawansowaną technologię lotniczą. Rdzeń zbudowany jest z gęsto upakowanych, cienkich żeberek chłodzących, które zapewniają bardzo wydajne przenoszenie ciepła, zapewniając w ten sposób optymalną wydajność. Przepływ powietrza jest skutecznie rozprowadzany równomiernie po rdzeniu dzięki naszym unikalnie zaprojektowanym, odlewanym zbiornikom końcowym o dowolnym kształcie. Po wielu iteracjach analizy CFD, drukowania 3D i testów na stanowisku przepływowym udoskonaliliśmy projekt zapewniający maksymalny przepływ powietrza. Forma podąża za funkcją – nasze obrobione połączenia o średnicy 80 mm znacznie przewyższają konstrukcję OEM pod względem dynamiki, eliminując wąskie gardła i umożliwiając wysoką moc wyjściową. Według naszej wiedzy do88 to jedyna marka, która poszła dalej, zwiększając złącza węży, aby wyeliminować wąskie gardła. Kluczowe znaczenie dla wydajności turbo, aby osiągnąć wysokie liczby!
Ten intercooler jest częścią naszej oferty MERA! MERA, jak więcej, oznacza lepsze chłodzenie, lepszy przepływ powietrza, większą wydajność. Po prostu MERA !
Aby zapewnić kompatybilność z większymi połączeniami, zestaw zawiera pasujące węże silikonowe, które łączą się z rurami ładującymi OEM. Spawanie odbywa się na miejscu w zakładzie do88 w Szwecji, co gwarantuje najwyższą jakość.
Ponieważ intercooler OEM często nie spełnia swoich oczekiwań w tuningowanych samochodach, aktualizacja jest koniecznością w przypadku tej skądinąd bardzo wydajnej platformy! Niezależnie od tego, czy Twój pojazd ma standardowy poziom doładowania, czy też jest wysoce dostrojony, nasz zestaw intercoolera radykalnie poprawia wydajność w porównaniu z intercoolerem OEM.
Podczas trudnych testów temperaturowych na zamkniętym pasie powietrza nie tylko zaobserwowaliśmy obniżenie temperatury powietrza dolotowego, ale także zamontowane w samochodzie urządzenie Dragy wykazało konsekwentne skrócenie czasu przyspieszania od 100 do 200 km/h o pół sekundy dzięki naszemu intercoolerowi w miejscu! Choć może to brzmieć skromnie, jest to znaczny zysk, biorąc pod uwagę wzrost mocy.
CECHY:
- Zwiększona objętość rdzenia: 118% większa niż OEM. 18102 cm3 w porównaniu do OEM 8307 cm3.
- Zwiększona aktywna powierzchnia chłodzenia: 80% większa powierzchnia chłodzenia, 1866 cm2 w porównaniu do OEM 1038 cm2.
- Niższa temperatura powietrza na wlocie w identycznych warunkach: 23°C w porównaniu do OEM 55°C. Imponujące 32°C niżej! Dokładne dane liczbowe znajdują się na schematach pod zdjęciami produktów.
- Zwiększony przepływ powietrza, niższy spadek ciśnienia: @ 0,125 bar / 1,81 psi spadek ciśnienia: 526 CFM (432 CFM), 22% więcej! Dokładne wartości CFM dostępne na wykresach pod zdjęciami produktów.
- Rdzeń Bar&Plate o wysokiej gęstości, przeznaczony do sportów motorowych, firmy Garrett, zapewniający moc 1000 KM.
- Unikalne, odlewane zbiorniki końcowe o dowolnym kształcie 3D.
- Łatwa instalacja, nie są potrzebne żadne modyfikacje (z wyjątkiem TTRS).
- Chromolowa belka zderzakowa, która nie utrudnia przepływu powietrza w otoczeniu.
Zwiększ wydajność swojego Audi RS3 8V dzięki zestawowi intercoolera do88 Performance!
Marka | do88 |
---|---|
Montowane w autach | Audi RS3 Sportback (8V) |
Numery OE | 8V0145803B |
Napisz własną recenzję