Potrzebujesz pomocy? (22) 308 93 95

do88 V2 Układ dolotowy z włókna węglowego VAG EA888

Cena Promocyjna 3 505,02 zł Cena Katalogowa 3 728,75 zł
SKU
LF-190-CF
Ten kompleksowy zestaw posiada czerpak wlotowy umieszczony z przodu, rozciągający się na całą szerokość wspornika chłodnicy. Zapewnia masywny, specjalnie zaprojektowany bawełniany filtr powietrza ze stałym strumieniem chłodnego, świeżego powietrza. Taka konstrukcja zapewnia bezpośrednią, wydajną ścieżkę przepływu powietrza do turbosprężarki przy zachowaniu właściwej filtracji.
Zobacz wszystkie specyfikacje
do88 V2 Układ dolotowy z włókna węglowego VAG EA888 jest do kupienia w przyrostach co 1
Przewody płynu chłodzącego VW GOLF Audi A3/S3 2.0 TSI/TFSI DKG-Niebieski Poprzednie Przewody płynu chłodzącego VW GOLF Audi A3/S3 2.0 TSI/TFSI DKG-Niebieski

Ten kompleksowy zestaw posiada czerpak wlotowy umieszczony z przodu, rozciągający się na całą szerokość wspornika chłodnicy. Zapewnia masywny, specjalnie zaprojektowany bawełniany filtr powietrza ze stałym strumieniem chłodnego, świeżego powietrza. Taka konstrukcja zapewnia bezpośrednią, wydajną ścieżkę przepływu powietrza do turbosprężarki przy zachowaniu właściwej filtracji.

Dzięki uproszczonej estetyce układ dolotowy pokazuje, jak dobrze forma może łączyć się z funkcjonalnością. Czysta, minimalistyczna konstrukcja uzupełnia komorę silnika i podkreśla jakość i wydajność układu.

Wykonana z najwyższej jakości, infuzowanego próżniowo prepregowego włókna węglowego (splot 2x2), obudowa filtra powietrza do88 gwarantuje solidność, trwałość i fantastyczny wygląd. Błyszczący, błyszczący, przezroczysty lakier odporny na promienie UV i ciepło zapewnia niesamowity wygląd i ochronę powierzchni bez ryzyka żółknięcia w miarę upływu czasu.

System jest kompatybilny zarówno z oryginalnymi, jak i większymi wężami wlotowymi turbo, dzięki czemu jest wszechstronny i kompatybilny z prawie wszystkimi konfiguracjami. Dodając nasze oddzielnie sprzedawane węże wlotowe, można skutecznie wyeliminować wszystkie wąskie gardła przepływu powietrza przed obudową sprężarki, pozwalając turbosprężarce na swobodne oddychanie!

Cechy:

  • Duży, specjalnie zaprojektowany bawełniany filtr powietrza z gęsto dzianą gazą bawełnianą. Filtr jest dostarczany bez nałożonego oleju filtracyjnego. Dlatego zalecamy nałożenie na filtr powietrza bawełnianego oleju filtracyjnego, aby zwiększyć filtrację powietrza, jeśli jeździsz samochodem w zapylonym otoczeniu. Wybierz olej do filtra BMC, numer części „ WAFLU250 ”.
  • Zmywalny filtr powietrza zapewniający optymalną wydajność i długą żywotność.
  • Zalecamy czyszczenie filtra powietrza co 10 000 km. Stosuj uniwersalny środek czyszczący przeznaczony do bawełnianych filtrów powietrza. do88 oferuje płyn do mycia BMC, numer katalogowy „ WADET500 ”, odpowiedni do tego celu.
  • Czerpak wlotowy umieszczony z przodu, zapewniający nieograniczony przepływ powietrza do filtra powietrza.
  • Zoptymalizowany pod kątem silników tuningowanych, turbosprężarek hybrydowych i dużych zestawów turbo.
  • Wzrost do +16 KM / +30 Nm w pojeździe Stage 3 (VW GTI mk7).
  • Zwiększa przepływ powietrza do 44% w fabrycznym wężu wlotowym turbosprężarki (mierzony w VW Golf mk8 GTI Clubsport) i do 84% w połączeniu z wężem wlotowym turbo do88 Performance ( do88-kit240 ).
  • Kompatybilny z wężami wlotowymi turbo do88 Performance, wężami wlotowymi turbo OE i dowolnym wężem wlotowym turbo dostępnym na rynku wtórnym, zaprojektowanym do podłączenia standardowej skrzynki powietrznej.
  • Mniejszy spadek ciśnienia i mniejsze obciążenie komponentów fabrycznych w porównaniu z produktami fabrycznymi.
  • Poprawiona reakcja przepustnicy i doładowania.
  • Płynny projekt bez ostrych zakrętów i ograniczeń.
  • Wytwarza wzmocniony dźwięk indukcji z turbosprężarki i zaworu przełączającego (DV).
  • Kompatybilny z większością przyszłych modów, o których możesz pomyśleć, np. Ulepszeniem turbo.
  • Szybki i łatwy montaż przy użyciu fabrycznych uchwytów do airboksa.
  • Nadaje się do samochodów z/bez SAI. Filtr SAI sprzedawany oddzielnie.
  • Wyposażony w otwór odprowadzający wodę na spodzie airboxa.
  • Błyszczący, przezroczysty lakier odporny na promienie UV i ciepło, zapewniający trwałą ochronę.

Zapewnij sobie i swojemu samochodowi lepszą reakcję przepustnicy oraz znaczny wzrost mocy w całym zakresie mocy. Układ dolotowy do88 V2 – ulepszenie, na które naprawdę zasługuje Twój pojazd!

Więcej informacji
Montowane w autach
Pojazdy EA888 Gen.3:

Volkswagena
-Golf Mk7 i 7.5 (GTI, Clubsport, R, 1.8 TSI) 2013+ (5G)
-Passat 2.0 TSI B8, 2015+ (3G)
-Arteon 2.0 TSI, 2017+
- T-Roc R 2.0 TSI, 2019+

Audi 
-A3 (2.0 TSI / 1.8 TSI), 2013+ (8V)
-S3, 2013+ (8 V)
-TT 2.0 TSI III, 2014+ (8S)
- kw. 2, 2018+
- Q3 45TFSI 2.0 TSI, 2018+

SEAT
- Leon (Cupra Mk3, 1.8 TSI), 2014+ (5F)
-Ateca Cupra 2.0 TSI, 2018+
-Octavia vRS Mk3 2.0 TSI, 2014+ (5E)
- Znakomity Mk3 (1.8 / 2.0 TSI), 2015+ (B8 3V)

Pojazdy EA888 Gen.4 EVO (pasują do samochodów z turbosprężarką Continental i Garrett Turbo):

Volkswagena 
- Golf Mk8 (GTI, GTI Clubsport, R), 2020+
- Tiguan II (2.0 TSI 245 KM, R 2.0 TSI 320 KM), 2021+
- Arteon R 2.0 TSI 320 KM, 2020+

Audi 
-A3 2.0 TSI, 2020+ (8Y)
-S3, 2020+ (8 lat)

Cupra 
- Leon IV (245 TSI FW, 300 TSI FW), 2020+
- Formentor (245 KM, 310 KM), 2020+

Skoda 
- Octavia IV vRS 2.0 TSI 245KM, 2020+ (NX)
Numery OE

5Q0129607AC
5Q0129620B
5WA129607
5Q0129620D

Napisz własną recenzję
Napisz opinię o produkcie:do88 V2 Układ dolotowy z włókna węglowego VAG EA888
Twoja ocena
To Top
do88 V2 Układ dolotowy z włókna węglowego VAG EA888
do88 V2 Układ dolotowy z włókna węglowego VAG EA888
Cena Promocyjna 3 505,02 zł Cena Katalogowa 3 728,75 zł
Dodaj do listy życzeń
Help
Shop
Account
Wishlist
0 Cart